Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by arpo
Anoppi: "Mitä sinäkin siellä salilla aina ramppaat? Mitään muuta kun perse ja pää kasvaa!":curs:
Mikäs tossa olis se optimisuhde? Mulla näköjään pituus ja etäisyys sormien päiden välillä täysin sama.Originally posted by fish
No kun tolle linjalle lähdettiin, niin piti ihan käydä mittaamassa... 207cm!! :monkeyman:
Ehheh. Minunko tekstiini tuota sovelsit? No juu vitsilläpä tuo meidän entinen opettaja tuon lausahduksen tokaisi enkä lähtisi äkkiä aliarvioimaan miehen tietoutta, koska itsekin on kova urheilumies ;)Originally posted by Kusimato
Kuinka noin tyhmä voi päästä opettajaksi?:arvi:
Originally posted by Pro-Pain
Minkälaisia treenimaailmaan kuuluvia hauskoja lausahduksia olette kuulleet henkilöiltä, jotka eivät itse treenaa tai käyvät salilla tyyliin kerran vuodessa?
Itselleni tulee muutama esimerkki mieleen:
1. "En ymmärrä miten raskailla painoilla treenatessa voi saada hien pintaan!".
2. "Kaikki lisäravinteet ovat bodarien huijausta.".
Originally posted by Stobe
Yks ehdottomasti legendaarisin heitto oli joskus 90-luvun alussa Tapanilan Erällä erään tunnetun voimailijan suusta kimmahtanut "Vittu! Eihän täällä voi reenata ku hiiret vie kaiken hapen!" :lol2: :thumbs:
Originally posted by yuti
"Heti kun lopettaa lisäravinteiden käytön, kuihtuu olemattomiin"
Originally posted by X-man
Mua taas vituttaa ihan tuelta isot miehet ketkä dissaa "normaaleja" tyyppejä tollasilla kommenteilla. Ei kaikki kuitenkaan voi olla vitun massiivisii spodareita. Multa isot miehet jotka jeesaa alottelijoita ja spottaa sitä 40 kg penkkii saa isot respectit. En pidä itseäni kauheen isona mutta ehkä sillä salilla missä tulee välillä käytyä ni kaverin kanssa ollaan siitä isoimmasta päästä. ja vittu että mua vituttaa ku kaveri joskus isoon ääneen heittää jostain 17 v just salilla käymisen alottaniesta jotain paskaa. Tahallaan just niin lujalla äänellä että ne varmasti kuulee. "hui ku täälä käy isoja tyyppejä nykyään. ihan pelottaa." :wall: :wall: :wall:
Mut tää nyt tälläsenä off topic avautumisena...