Lausahduksia

Anoppi: "Mitä sinäkin siellä salilla aina ramppaat? Mitään muuta kun perse ja pää kasvaa!":curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kakarana kun vedin Wrangen turbo-proteiinia puristeina,aiheutti se tietty järkytystä mutsissa.Muiltakin niitä yleensä salaa vedin.
Mikähän ton proteiinin tajuamisessa on niin vaikeeta?:eek:

Originally posted by fish
No kun tolle linjalle lähdettiin, niin piti ihan käydä mittaamassa... 207cm!! :monkeyman:
Mikäs tossa olis se optimisuhde? Mulla näköjään pituus ja etäisyys sormien päiden välillä täysin sama.

Biologian opettajamme yläasteella vitsailumielessä totesi eräälle luokkamme oppilaista joka oli ja on edelleen aikasmoinen lihaskimppu että: "Muista sitten Teemu, että se mikä on tänne lisää (näytti sormella habaa) on sitten täältä pois (näytti päätään tarkoittaen älykkyyttä :D). Heheh, tapahtumasta on kohta jo 2,5 vuotta mutta edelleen tuo asia naurattaa :D

Jätkä kävi inttilääkärillä kun oli tullu raskausarpia liiallisesta bulkkauksesta (läski)
Lääkäri kysyi suoraan käytätkö hormooneita?
En mä oikein tiiä, kyl mä syön proteiinia joka päivä, onks se sama asia?

Hölmöjä on myös käyttäjissä.

Yksinkertaisille on turha puhua vaikeita.
kysyttäessä lisärävinteista vastaan "pulverit on melkein niinkuin kuivattua kotiruokaa mistä on poistettu suurina määrinä tarpeettomat mm.rasvat. Tarvitsen niin paljon energiaa että jos söisin pelkkää perusruokaa ei olisi enää aikaa treenaa kun pitää koko ajan istua paskalla". jos joku haluaa vääntää aiheesta lisää, kysyn kuinka paljon todella haluat tietää, sillä mun ammattina on liikunta enkä mäkään pyydä sua mulle himaan siivoomaan ilmaiseksi (kysyjä siis ammatiltaan siivooja) voidaan toki varata aika ravintoterapiaan...

Mä: Mitä vittu tziisus stana sä väännät sitä penkkia niinku ei mitään muuta oliskaan!!1!

Kaveri: Oot vaan kateellinen ku et saa yhtä paljo penkistä

:joulu3:

"Heti kun lopettaa lisäravinteiden käytön, kuihtuu olemattomiin" :david:

biolgian open heitto

Eihän niillä kehonrakentajilla ole sen isommat lihakset kuin muillakaan, ne vaan erottuu paremmin...:D

Kuinka noin tyhmä voi päästä opettajaksi?:arvi:

Originally posted by Kusimato
Kuinka noin tyhmä voi päästä opettajaksi?:arvi:
Ehheh. Minunko tekstiini tuota sovelsit? No juu vitsilläpä tuo meidän entinen opettaja tuon lausahduksen tokaisi enkä lähtisi äkkiä aliarvioimaan miehen tietoutta, koska itsekin on kova urheilumies ;)

Syksyn satoa baarissa:

"Kyllä määki bodaisin, mut en halua menettää tätä notkeutta (vetää spakaatteja lattialla), kaikki bodarit on jäykkiä ku isot lihakset ei taivu, yks tuttu sano että jos mä rupeisin oikeesti nostaan punttia nii joku 240-250 menis varmasti penkistä."

"Jos alkas hulluna piikittään ja vetään lisäravinteita niin, vuoden päästä kisoissa olisin varmaan siinä 94 tai 92 kilon sarjassa"

:rolleyes:

Originally posted by Pro-Pain
Minkälaisia treenimaailmaan kuuluvia hauskoja lausahduksia olette kuulleet henkilöiltä, jotka eivät itse treenaa tai käyvät salilla tyyliin kerran vuodessa?

Itselleni tulee muutama esimerkki mieleen:

1. "En ymmärrä miten raskailla painoilla treenatessa voi saada hien pintaan!".

2. "Kaikki lisäravinteet ovat bodarien huijausta.".

Yks ehdottomasti legendaarisin heitto oli joskus 90-luvun alussa Tapanilan Erällä erään tunnetun voimailijan suusta kimmahtanut "Vittu! Eihän täällä voi reenata ku hiiret vie kaiken hapen!" :lol2: :thumbs:

Re: Re: Lausahduksia

Originally posted by Stobe
Yks ehdottomasti legendaarisin heitto oli joskus 90-luvun alussa Tapanilan Erällä erään tunnetun voimailijan suusta kimmahtanut "Vittu! Eihän täällä voi reenata ku hiiret vie kaiken hapen!" :lol2: :thumbs:

:offtopic: Mua taas vituttaa ihan tuelta isot miehet ketkä dissaa "normaaleja" tyyppejä tollasilla kommenteilla. Ei kaikki kuitenkaan voi olla vitun massiivisii spodareita. Multa isot miehet jotka jeesaa alottelijoita ja spottaa sitä 40 kg penkkii saa isot respectit. En pidä itseäni kauheen isona mutta ehkä sillä salilla missä tulee välillä käytyä ni kaverin kanssa ollaan siitä isoimmasta päästä. ja vittu että mua vituttaa ku kaveri joskus isoon ääneen heittää jostain 17 v just salilla käymisen alottaniesta jotain paskaa. Tahallaan just niin lujalla äänellä että ne varmasti kuulee. "hui ku täälä käy isoja tyyppejä nykyään. ihan pelottaa." :wall: :wall: :wall:

Mut tää nyt tälläsenä off topic avautumisena...

Originally posted by yuti
"Heti kun lopettaa lisäravinteiden käytön, kuihtuu olemattomiin" :david:

Heh! Tuon minäkin olen kuullut muutaman kerran.

Re: Re: Re: Lausahduksia

Originally posted by X-man
:offtopic: Mua taas vituttaa ihan tuelta isot miehet ketkä dissaa "normaaleja" tyyppejä tollasilla kommenteilla. Ei kaikki kuitenkaan voi olla vitun massiivisii spodareita. Multa isot miehet jotka jeesaa alottelijoita ja spottaa sitä 40 kg penkkii saa isot respectit. En pidä itseäni kauheen isona mutta ehkä sillä salilla missä tulee välillä käytyä ni kaverin kanssa ollaan siitä isoimmasta päästä. ja vittu että mua vituttaa ku kaveri joskus isoon ääneen heittää jostain 17 v just salilla käymisen alottaniesta jotain paskaa. Tahallaan just niin lujalla äänellä että ne varmasti kuulee. "hui ku täälä käy isoja tyyppejä nykyään. ihan pelottaa." :wall: :wall: :wall:

Mut tää nyt tälläsenä off topic avautumisena...

Ei ole toi sun kaveri ainoo kusipää joita salilla näkee. :0: tollasesta! :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom