Lausahduksia

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Minkälaisia treenimaailmaan kuuluvia hauskoja lausahduksia olette kuulleet henkilöiltä, jotka eivät itse treenaa tai käyvät salilla tyyliin kerran vuodessa?

Itselleni tulee muutama esimerkki mieleen:

1. "En ymmärrä miten raskailla painoilla treenatessa voi saada hien pintaan!".

2. "Kaikki lisäravinteet ovat bodarien huijausta.".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Legendaarisimpia:

1. Kävisin salilla muuten, mutta kun lihakset kasvaa...enkä halua isoja lihaksia
2. Kävisin salilla, mutta kun se on niin tylsää!
3. Painoilla treenaaminen rasittaa niveliä.

Yritin kerran tehdä ohjelmaa keski-ikäiselle naiselle. Ja teinkin, mutta mokasin motivoinnin.

Kehuin kyykkäämisen suotuisia vaikutuksia kokonaiskehitykseen ja lipsautin suustani, että isojen lihasten harjoittaminen stimuloi kasvuhormonin tuotantoa.

Hänen ja muden paikalla olleiden naisten ilmeet olivat tyyliin "Hyi hormooneja111!!1!1 Toikin varmaan on vetänyt, ku on tollanen bodari (87kg 183 cm) ja nyt se yrittää huijata meidät kasvamaan kauheix mönteix!11!!1!"

Jatkoin treeniäni, eikä ole ko. naisia salilla näkynyt. Ehkä liika nukkuminen on lisännyt kasvuhormonin tuotantoa niin, ettei mahdu enää verkkari jalkaan?

Kerran olin töissä venäyttänyt selkälihakseni. Lääkäri sitten käski ottaa paidan pois (tutkimista varten), huomasi että olen treenannut. Ja sitten kysyikin syyttävästi:
"Oletkos syönyt jotain proteiinijauhoja vai?", ihan niinkuin ne aiheuttaisi selkälihaksen venähtämisen.

Juu ja aika monet naiset elää siinä uskossa, että salilla tulee heti sellaiset rumat ja isot lihakset. :joulu7:

Tosta Tunen lekurilla käynnistä tuli mieleen, kun jouduin hakemaan muutama vuosi sitten jonkun "T-todistuksen" uutta työpaikkaa varten. Ajattelin, että homma on lähinnä joku tyypillinen "lääkäri kyselee - ja asiakas vastailee"-tyyppinen juttu. Mutta ehei, alku menikin mielestäni ihan odotettuun malliin, mutta keuhkoja kuunnellessaan lekuri silmäili kriittisesti olemustani (noin kuukausi ennen kisoja), kyseli harrastuksista ja käski heittämään vaatetta vähemmäksi ja käymään lavetille pitkälleen (ja tähän ei sitten tietääkseni liittynyt mitään pervoja taka-ajatuksia :) )
Ja tämän jälkeen hän tutki joidenkin sisäelinten, mm. maksan koon, ihon, ryhdin, näön jne. tosi tarkkaan.... ihan kun nyt joku iho ja treenaamiset vaikuttaisi siihen, otetaanko töihin vai nou. Ja tämä ei ollut edes mikään kyseisen työnantajan oma lääkäri, vaan ihan joku hommaan liittymätön lääkärikeskus.

En tiedä, kuinka tarkkoja tutkimuksia muille on tehty kyseistä todistusta haettaessa, mutta itselle jäi aika paska maku koko lääkärikäynnistä.

Ai niin, viikko sitten pappi kävi meillä "kotikäynnillä", kun suunniteltiin pojan kastetilaisuutta. Hän kyseli sitten niitä näitä meidän perheestä, ja kun tuli puhetta minun ja miehen harrastuksista, niin hän kysyi vilpittömän uteliaasti, että "Kuinka suuri merkitys noissa teidän lajeissa treenillä ja ravinnolla on, hormonien ja muiden lääkkeiden lisäksi lihasten kasvatuksessa" ? :confused:
Eli hänellä oli tosiaankin sellainen käsitys, että koko hommaa pyöritetään yksinomaan lääkkeiden avulla, ja treenaamiset ja syömiset on sellaista silmänlumetta vaan.... voi Herran Jumala. (anteeksi moinen alatyylinen ilmaisu)

Originally posted by Tomi
"Oikeat lihakset pitää hankkia työnteolla. Punttisalilta saa vain jauholihakset..." :david:

jauholihakset....voitko kertoa tarkemmin... onko sulle kukaan selvittänyt, mikä on tämän "jauho" -sanan taustalla :sekatyömies:

"Purista perseellä norrrmaalisti, Silakka, Silakka!"

"Selvä!"

"Kylä lähtee!!!"

"Sieltä se herra isoherra taas tulee... varmaan jotain prkleen tärkeetä asiaa!"

:5:

Originally posted by Kime76
"Mulla on niin pitkät kädet". Kuinka pitkät on pitkät kädet??

Tämä on niitä omituisuuksia. Mulla on syli muistaakseni 8 senttiä enemmän kuin pituus, eikä tuo ole penkkaamista häirinnyt. Maastavetoa ehkä jopa auttanut.

Mutta omasta mielestä hauskin kommentti tuli joku aika sitten tyttöystävän kaverilta, kun se kysyi käytänkö hormoneja. Tyttöystävä vastas: "Käyttää, nuuskaa ja hormoneja." No vastakommentti oli mielestäni aika naseva: "Hyi, nuuska paha." No siitä olen onneksi päässyt eroon. Mutta kaikki eivät kai kuitenkaan ole niin suppeakatseisia tuon lääkekäytön suhteen.

Fysioterapeutti opastettavalle miehelle: "Viiden toiston sarjat on enemmänkin lihasmassan kasvattamiseen."

Ja semmoiset treenithän unohdetaan heti, jossa on vaarana kasvaa hirveäksi lihaskimpuksi. Hui...:rolleyes:

Originally posted by Krusifiksi
Tämä on niitä omituisuuksia. Mulla on syli muistaakseni 8 senttiä enemmän kuin pituus, eikä tuo ole penkkaamista häirinnyt. Maastavetoa ehkä jopa auttanut.

Minulla taas 16 senttiä tuo ero. Tervetuloa apinoiden planeetalle.

Fysioterapeutti: "Sitä jalkakyykkyä ei kannattaisi muutenkaan tehdä paljon yli oman kehon painolla. Tulee vanhemmiten ongelmia."

Minä : "Kiitos."

:offtopic: käsienväli 2m :ugh uga:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom