Laskuvarjojääkäriksi 2014

Ite ainaki niin vähä uinu, että uimalasit ei mun suoritukseen varmastikaan paljoo vaikuta, et en ajatellut ottaa. Mutta jos niistä on jotain hyötyä ni ehottomasti kannatta ottaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaha :D Firma siis hyväksyykin uimalasien käytön testeissä vaikka käyttö kielletään PV:n nettisivuilla sekä sukelluksessa että uinnissa. Jännä.

Ite oli viime vuonna testeissä ja ainakaan sillonei saanu käyttää omia uikkareita, ite en nyt ainakaan aio ottaa tälläkerralla uikkareita mukkaan ku joku tasa-arvohomman takia kaikilla pitää olla samanlaiset. Tsemppiä kaikille muillekkii testeihin, siellä nähään.

Äläs ny tommosia kirjottele, joku ottaa vielä tosissaan :D

Joo ja uimalasit on ehdoton ei.

Muoks. Testien Facebook-sivuillakin näkyy, että uidaan samassa supussa, about puolentoista metrin päässä toisistaan. Törmäyksiä saattaa varmaan tulla, ellei ole varuillaan.

En oo itse hakemassa kun intti jo käynyt aikaisemmin mutta onnea vaan kaikille hakijoille!
Ehkä nähdään vuoden päästä erikoisjääkärin valintakokeissa? ;)

Tässä yks ens kesällä Uttiin menijä! Kirje tipahti äsken postiluukusta sisään, täytyy sanoo et hiton hyvä on fiilis.

Eilen tuli itseasiassa Immolaan erikoisrajajääkäreihinkin kutsu, ja vaikka sekin vaikutti hiton hyvältä paikalta, niin laskuvarjohommat kiinnostaa vielä enemmän.

Ketään muita kutsuttuja? Vois alkaa tutustumaan jo pikkuhiljaa :thumbs:

Täällä ollaan kanssa menossa Heinäkuussa laskuvarjojääkäriksi Uttiin, ja kutsu tosiaan tuli tosiaan juuri pari päivää sitten.

Eteläsuomalaiset mun lisäksi taitavat varmaan olla LJK:ssa hienoisessa vähemmistössä :) , joten kiinnostaisi tietää mistä päin sisäänpäässet ovat kotoisin?

Minkälainen kuntotaso teillä ketkä pääsitte sisään mahtaa olla? Itse aion hakea ensi vuodeksi (2015 aloittavaksi) samaan paikkaan ja ajattelin kysellä onko minulla minkä verran petrattavaa, jotta pääsisin mahdollisesti sisään. Vai riittääkö jo nykyinen kuntotaso.

Testit näet netistä, siitähän se on helppoa katsoa, että pystyykö vai ei.

Voisiko joku tesetissä käynyt kertoa, että pitikö käydä lääkäriltä hakemassa uusi terveystodistus, kun panitte hakuja menemään. Terveystodistuksen piti olla korkeintaan 6 kk vanha ja hakemus piti olla viimeistään 6.12 lähetettynä ja sillonhan se terveystodistus on kerennyt jo helposti vanhentua, kun itse kävin lääkärintarkastuksessa pari viikkoa sitten. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom