Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi, sain toissapäivänä niin pahasti turpaan, että leuka murtui ja leikattiin. Kuulin, että erikoisjoukkoihin ei olisi asiaa, jos joku leikkaus tapahtunut samana vuonna, kun intti alkaa? Pitääkö paikkansa? Miten intti ylipäätään, tuleeko b:n / c:n paperit, tai lykkäystä? Tarkennan vielä, että jouduin pahoinpitelyyn, en itse tehnyt mitään tai ole syytteessä mistään.
Eivät ota selville sairaushistoriaa ellet itse kerro. Jos tosiaan leikkaus sujui hyvin ja toipuminen samoin niin en näe mitään syytä muuttaa palveluskelpoisuusluokkaa, etenkään jos et mainitse asiasta mitään.Moi, sain toissapäivänä niin pahasti turpaan, että leuka murtui ja leikattiin. Kuulin, että erikoisjoukkoihin ei olisi asiaa, jos joku leikkaus tapahtunut samana vuonna, kun intti alkaa? Pitääkö paikkansa? Miten intti ylipäätään, tuleeko b:n / c:n paperit, tai lykkäystä? Tarkennan vielä, että jouduin pahoinpitelyyn, en itse tehnyt mitään tai ole syytteessä mistään.
no, mutta kuiteskin jos vastaan tulette te nuoret, joila kiinnostusta ja motivaatiota "erikoispaikkoihin" niin hattua nostan!
.
Eivät ota selville sairaushistoriaa ellet itse kerro. Jos tosiaan leikkaus sujui hyvin ja toipuminen samoin niin en näe mitään syytä muuttaa palveluskelpoisuusluokkaa, etenkään jos et mainitse asiasta mitään.
Vielä yks kysymys, katoin tuolta, että vähintään 3kk vanha lääkärintodistus pitäs olla. Mulla oli kutsunnat lähestulkoon vuos sitten ja niistä jäljelle jäänyt nuorisonterveystodistus ei ilmeisesti kelpaa? Saakohan kunnalliselle ajan tota varten, vai pitääkö käydä yksityisellä? Ainakin koululääkäri asetelma on meillä tosi sekava, enkä usko, että sitä kautta saisi aikaa tarpeeksi äkkiä.
Onko sinne testeihin edes pyrkimässä ihmisiä kun on niin hiljaista täällä? :wtf:
Osaako kukaan muuten sanoa millaset mahdollisuudet on rauhanturvaajaksi ljkn jälkeen? Lähinnä tarkotan valmiusjoukkoihin verrattuna.