Joo, kukin tyylillään :D Itse en ole koskaan tottunu potkimaan muuten kuin juuri pinnalla pysyäkseni. Saattaa toki olla että pitempää matkaa uidessa kädet väsyy paljonkin, mutta itse vielä olen tuon 200 metriä jaksanut ihan hyvin.
EDIT. Ja okei, ehkä nyt vähän muotoilin tuon aiemman viestin väärin. Siis ei suinkaan kannata olla täysin potkimatta, kunhan ei nyt kovin suurta liikettä potki. Kuitenkin koko jalka liikkuu.. meinasin vähän, että tuosta lujaa potkimisesta tulee yleensä jonkin sortin räpiköintiä, mikä vie vain voimat jaloista eikä suuresti edistä uintinopeutta.
Muotoillaampa nyt itsekin uudelleen En tarkoittanut potkimista räpiköintiin asti. Siinä olet aivan oikeassa, se ei edistä kovin hyödyksekkäästi. Itsellä on vain tuo lievä kramppifaktori tämänkin potkimisen kanssa... Kyllähän sen 200m jaksaa hyvin käsien osalta, mutta puhutaan niin pienestä ajasta, joka pitäisi saavuttaa. Olisi hyvä jaksaa hyvin loppuun astikin ;)
kaapppi10: Ymmärtääkseni tuon astman kanssa asia on tapauskohtainen. Mikäli näytät lääkärintodistukset, että sulla ei oo enää mitään rajoituksia astman kannalta, niin miksi et voisi hakea? Sitäpaitsi eihän se paljoa ole pois, jos paperit lähetät menemään. Paperikarsinnoissa sinun terveydentilasi tulee ilme lääkärintodistuksen myötä. Tai sitten soita vain valintasihteerille