Heips. Täältä löytyy vielä yksi punainen baretti-wannabe, tosin -12 tai -13 erään. Reilu vuoden tauko kerkesi treenaamisessa olla (eikä aiempi kuntokaan ollut kovin kummoinen), että lähinnä siksi myös tuo -13. Urheilutaustaa mm. lätkää on jonkin verran, mutta ne loppuu sinne ylä-asteelle, ja ikää tuli juuri 20 täyteen
Nyt on toinen treeniviikko lähdössä käyntiin, ja ekan viikon vedin 2x sali + 3x aerobinen, tarkoituksena olis nyt kuukausi-pari rakennella ihan peruskuntoa. Ja tietty kevyesti, ettei tule ylikuntoa / mitään ikävää rasitusvammaa. Kevyenä jatkuu kyllä vähän pakostikin, kun iski jo flunssa päälle vaikka kuinka olen koittanut pitää vitamiineista huolta :jahas:
Ja niin öh, varsinaisiin kysymyksiin. Mitat kun on 178/94 niin tarvitsisi tuota painoa saada pudotettua jo ihan juoksun ja leukojen takiakin, + ymmärtääkseni 87kg oli painoraja, virallinen tai ei? Psykologisten- ja koordinaatiotestien ohella juoksu on se ainoa mahdollinen kompastuskivi, kun olen muutenkin aina ollut aika raskasrakenteinen. Kannattaisiko siis ihan ensimmäiseksi pudotella noi läskit pois ruokavaliolla ja aamuaerobisella, ennen kuin alkaa enemmän punttailemaan?
II/11 olisi määrätty palvelukseenastumisaika Utissa, mistä pääsenkin toiseen kysymykseen. Olisiko minun järkevämpää mennä armeijan harmaisiin silloin, ja hakea sitten LJK:hon saman vuoden joulukuussa? Järkevimmältä tuntuisi tuo 2013 erään pyrkiminen, kun aikamoinen urakka olisi vuodessa saavuttaa vaadittu kunto, mutta sitten en taas tietäisi, mitä sen välivuoden tekisin treenaamisen ohella
Opiskelut on jo venyneet ihan tarpeeksi, kun pidin yhden välivuoden ja keskeytin opiskelut amiksessa ja siirryin lukioon, josta lakki tulossa nyt keväällä. Pelkkä LJK:hon pyrkiminen ei kai riitä perusteeksi lykkäyksen saamiseen, joten pitäisi jatko-opiskelupaikkakin jostain napata, mutta voiko sillä hakea lykkäystä "vain" vuodeksi, vai tuleeko automaattisesti joku 3v?
Että tsemmosta
mitään pohja-aikoja en tule testeihin vetelemään, mutta yritys on silti kova, vaikka haastetta riittääkin.