Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
Naurettavan helpot lihaskuntotesti vaatimukset, itel 3 vuotta aikaa viel testeihi ja läpi pääsisin täysil pisteil siit :D ainut mikä tuottaa atm hiuka ongelmii on hiihto ja uinti, mut täs sitä aikaa on :D
Kasva vielä kolme vuotta ja funtsi sitten uudelleen. Heti paistaa tuollaisesta kirjoitussävystä lapsellinen röyhkeys, joka saattaa kostautua myöhemmässä elämässä, mikäli sama vaihde jää päälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep. Ihan turha uhota, koska se sisään pääseminen ei todellakaan oo loppupeleissä enää kiinni kunnosta, vaan ihan muista seikoista. Ja vaikka kotona saisit täydet niistä lihaskunnoista, ei tarkoita, että saat niistä täydet tuolla. Koskee myös kaikkia muita suorituksia. Paikalla käyneet tietää varmasti mitä tarkoitan..

Nii ja kaiken lisäks jos oot nyt 15 vuotias nassikka joka vetää leukoja sen 20 kevyt kun on nii kolmen vuoden päästä on 15 kg enemmän mittaris nii ei se 20 leukaakaan mee enää nii helposti =)tää siis vaa esimerkkinä.

Seuraava. Minä poika taas olisin päässyt kaikkien pisteiden perusteella sisään, mutta olivat kaivaneet taustatiedoista esiin törkeän liikenneturvallisuuden vaarantamisen ku ajoin ylinopeutta ja kortti puoleksi vuodeksi hyllylle viime kesänä. Voin kertoa että vähäsen pistää vituttamaan ku tietää nyt ainaki että olis ollu muuten soveltuva ja nii mutta sitten tulee tälläinen menneisyyden haamu joka pilaa kaiken :S nii tosiaan tsemiä vaan kaikille jatkoon päässeille, jos vielä muistatte niin oon ensimmäisestä testiryhmästä LJK-tupakkaapolttavan tyypin kaveri =)

Seuraava. Minä poika taas olisin päässyt kaikkien pisteiden perusteella sisään, mutta olivat kaivaneet taustatiedoista esiin törkeän liikenneturvallisuuden vaarantamisen ku ajoin ylinopeutta ja kortti puoleksi vuodeksi hyllylle viime kesänä. Voin kertoa että vähäsen pistää vituttamaan ku tietää nyt ainaki että olis ollu muuten soveltuva ja nii mutta sitten tulee tälläinen menneisyyden haamu joka pilaa kaiken :S nii tosiaan tsemiä vaan kaikille jatkoon päässeille, jos vielä muistatte niin oon ensimmäisestä testiryhmästä LJK-tupakkaapolttavan tyypin kaveri =)

LOL. Oma vitutus väheni puoleen tätä lukiessa. Kiitos.

Jää kyllä silti kirjoituksiin lukemiset tältä päivältä, ei vaan pysty.

Jees, alkaa pikkuhiljaa vitutus helpottamaan. Pitäis nyt sit Säkyläs jotain aikaan saada. Mihis päin te ei-päässeet muuten on määrätty?

jälleen yksi hylsy ilmoittautuu.. en tiedä vielä mistä jäi ku ei oo kirjettä tullu.. mut isä katsoi työpaikalle tietojärjestelmästä niin 55 otettu sisään. mutta varmaa psykot pudotti ku fyysisistä 43p. eipä tässä..kesällä upinniemeen.

Ite oon kelannu hakee ens vuonna uudestaa! En kyl viel tiiä, ku pitäs sit lykätä tota inttii heinäkuult tammikuulle. Upinniemee mut on määrätty, mut houkuttelis viel kerra lähtee kokeilee!

Vastatkaas joku viisaampi, että onkos mitään järkee hakee uudestaan jos psykologisista jäi kiinni? Toisaalta en siinä mitään menetä, vaikka hakisinkin. 2pv intistä poissa, niin tuskin siitä haittaa on.

Vastatkaas joku viisaampi, että onkos mitään järkee hakee uudestaan jos psykologisista jäi kiinni? Toisaalta en siinä mitään menetä, vaikka hakisinkin. 2pv intistä poissa, niin tuskin siitä haittaa on.
Itse samaa miettinyt, mut tuskinpa sä hirveästi eri vastauksia sinne laittaisit ku mitä nyt viimeksi laitoit. Näin ainakin luulisi. Onko se yleensäkään mahdollista keskeyttää palvelus ja mennä seuraavana kesänä uudestaan jos tulee hyväksytyksi ljk?

Ruotuväestä luin joskus, että Laukkasen mukaan psykologiset jäävät voimaan. Eli jos aivan puihin menivät, niin ei varmaan kannattane lähteä uudestaan sykkimään - ellei nyt satu pitämään kivusta. ;)

ite ajattelin hakea uudestaan, jos en nyt sit lentoRUKiin pääse ku ei toi LJK ykkösvaihtoehto ollukkaa =) Lentorukin 4. testivaiheeseen pääsin jo =))

Ruotuväestä luin joskus, että Laukkasen mukaan psykologiset jäävät voimaan. Eli jos aivan puihin menivät, niin ei varmaan kannattane lähteä uudestaan sykkimään - ellei nyt satu pitämään kivusta. ;)

Niin mutta saa kai ne nyt uusiks tehdä silti? Ja paha sanoa sitten, että menivätkö puihin, kun niitä kysymyksiä oli se 450 eikä kyllä mitään hajua mitä vastailin.

Niin mutta saa kai ne nyt uusiks tehdä silti? Ja paha sanoa sitten, että menivätkö puihin, kun niitä kysymyksiä oli se 450 eikä kyllä mitään hajua mitä vastailin.
Kyllä ne varmaankin uudestaan saa tehdä, jos saa mahdollisuuden hakea toisenkin kerran. Niissä hakupapereissahan kysytään, onko hakenut aiemmin koulutukseen. Mikäli psykologiset ovat mättäneet, voi toki olla, ettei toista kutsua testeihin laiteta. Mutta tuskin näin on, koska niin kauan kuin hakijoita ei ole kuin se reilu muutama sata, niin eivät varmaankaan karsi pelkästään tuolla perusteella.

Mä olen sitä mieltä, ettei noista psykologisista kannata stressata. Niiden keinot mitata hakijan persoonallisuutta ovat vuodelta miekka ja kilpi. Ja sitten kun noita on tehnyt erilaisin tuloksin, jotka vaihtelevat laidasta laitaan, ihminen alkaa vähitellen kyseenalaistaa noiden testien auktoriteettiasemaa.

Ei hitto minkälaasia pudotuksia teillä, mut eihän siinä auta.. :/ Itte tosiaan vasta 2011 kävääsemässä tuola testaalemas jos nyt saa kutsun testeihin, reeniille motivaatioo saa edes mukavasti kun joku tavoote :) Vois nyt kohta tehdä uutta threadiä LJK 2011!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom