Tuskin olivat lomilla keväällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo mut nyt on kesä :thumbs:
Tulin miettineeksi omia "puutteita" tai tekijöitä, jotka saattavat osoittautua karsiviksi. Mieleen tuli sellainen asia jota en ole ennen tullut ajatelleeksi: Mulla on SSRI-lääkitys päällä. Oireet ovat ahdistuminen/obsessoituminen. Pitää yrittää keskustella lääkärin kanssa lääkityksen lopettamisesta.
edit. tai sitten pimittää.
aijai... onko nyt siis niin NNN ettet edes hae sinne uttii? vai koitatko säkällä läpästä väritestin? :DD Mites teillä on treenit nyt kesällä onnistunu? eikö ookki muuten rankkaa juosta tälläsil helteillä?? :D kävin äsken juoksee ja olo oli samanlainen ku saunassa! oli sellanen laiska ja saamaton olo... niin ku helteillä yleensäki :P rupesin tässä miettimää, että eihän tota aikaa oo enää ees niin hirveesti testeihin :P eli kaikki rapakuntoset (ELI MÄ!!) treenaa ja piiskaa itteesä nyt koko syksyn armottomasti, että päästää sitte varmasti sisää!
Mitä paikkaa olette muuten miettineet 2. vaihtoehdoksi jos ei lykästä uttiin? Itse ajattelin koittaa vielä toisen kerran jos ei onnista, mutta nyt on motivaatio sen verran korkeella, että kyllähän sinne nyt prkl sentää sisää mennää! ;D eiks je?
Juu tarkotus olis kohta lähteä lenkille. 15km tuskaa ja 27 astetta ...... Ja jos en pääse uttiin koitan väkisin sukeltajakouluun ja jos en pääse sinne, koitan uudestaan uttiin.
Terve vaan erikoisjääkäreiksi (Ljk) hakevat!
Tämän palstan keskustelusta olen saanut kuvan, että suurin huolenaihe olisi tarvittavan kunnon aikaansaaminen testitilaisuuteen