Laskuvarjojääkäriksi 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNN
  • Aloitettu Aloitettu
Sitä vaan haen, että ikää tuli minullekin tuossa viime yönä 10 vuotta lisää... :D

Ja saatan tietää eljiikoosta tai nykyisestä elesveejiikoosta enemmän kuin moni arvaakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin todellakin. Netissähän kuka tahansa voi väittää tietävänsä mitä vain.

Nyt olemme asian ytimessä.. Tämä aihe kuitenkin kiinnostaa minua, vaikka omalla kohdallani ei ole enää kovinkaan ajankohtainen.

Kannattaa harjoitella sitä vahditonta pituutta ennen testejä, surullista katseltavaa kun jotkut hyppää alle sen 2 metriä vai mitä nyt olikaan se minimi. Hyvin pienellä harjoittelulla siitä saa kolme pistettä.

Pienenä huomautuksena voisin todeta että eljiikoota ei oo enää olemassakaan. Ihan vain mookotin omaa yksityisyyttä ajatellen.

Oikeassa olet. Mutta vaikka eljiikoota ei enää olisikaan, niin voi siitä silti keskustella ihan niin paljon kuin ikinä haluaa. Viimeisen kymmenen vuoden sisällä tuskin mikään muu on muuttunut kuin tuo nimi.

Mites ukoilla treenit? Ens viikolla todennäköisesti lääkäri ja sitten nähdään saako hakea vielä ensi vuoden erään vai meneekö -09.

Tsemppiä treeneihin vaan kaikille.

Yllätyksekseni oli tullut Utista vastausta. Oireeton astma ei ilmeisesti ole välttämättä karsiva tekijä. Asiasta päättää lääkäri tapauskohtaisesti. Mukava kuulla. Annoin vahingossa niille ulkomuistista väärän lääkityksen lopettamisvuoden tosin ennen kuin kävin lekurilla. Heitti parilla vuodella. No mutta mutta lohduttava uutinen, ettei oireeton astma ole automaattinen karsija.

Toi on hyvä kuulla sillä itelläki on ollu ihan junnuna astma. on vähän kuumotellu et rupeaako ne vittuilee siitä. No nyt seki selvis ja lisäpotkua reeneihin vaan! :) vaikka nyt on kyllä juoksu maistunu ku kilo paskaa. Pitää jotenki kaivaa taas se tekemisen meininki siihen.

Aiva pikasesti tähän vaan ku MadRoosteri treenejä kyseli:
Oon ruvennu kävelemään töihin ja se on nyt auttanu aika paljon. Tänään kävin hakemas uuden uutukaiset lenkkarit. Keskiviikkoisin oon yrittäny käydä nyt uimassa. Ikävä kyllä en oo oikein päässy toteuttamaan tuota väh. kerran viikossa uintia :\
Lenkkeily ollu tosi laiskalla. Pitäs jotenki jaksaa vain painaa mutta vähä veto poissa.

Mutta tsemppiä kaikille treeneissä! Toivottavasti nähdään kaikkien kanssa tammikuussa!

Moro
Huomen se ois kutsuntoihi meno ja ajattelin LJK nappasta sinne, jos en pääse niin sit kajaaniin...
Mut jos tätä nyt kukaan kerkiää lukee niin pitääkö kuntsuntoihi ottaa lääkärinpapereita tjsp mukaan, ku en oo hirveesti perehtyny?

Onko porukka foorumilta reenannu paljo koitosta varten... Ite oon sen verra et 7x viikos salibandyä ja huomenna (ma) alotan hullunlaisen juoksutreenin kahen kaveruksen kanssa. koitetaan tsempataan toisia, kaikki ois pyrkimässä LJK ja saa nähä mite äijien käy!

Eikös nuo lääkärinpaperit mene Puolustusvoimille kouluterveydenhoitajan/lääkärin kautta terveydentarkastuksen yhteydessä? Näin sen itse ainakin ymmärsin.

madrooster se voi olla ku itekki muistelin! mites on sul reenit menny ku oot tuolta alusta asti ollu mukana ni aattelin kysyä?

Nii ja entäs se 3000 testi tulos?!?!

No kaipa ne ihan jeespoks on mennyt. Viimenen viikko ollu lepiä flunssan takia, mutta nyt sittes kahta kovemmalla innolla taas juoksemaan ja punttaamaan.

Uintia pitäisi treenata vielä paljon enemmän. Tekniikka rupee olemaan jo suht. hyvin hanskassa, uintikunto ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom