- Ikä
- 38
Mikä ryhmä tämä oli perjantain ? Eli siis Siellä oli virallisia LJK kokelaita 4 ryhmässä?nikke69 sanoi:.. hakijoita oli vain muutama jotka olivat lykänneet, loput oli erikoisjääkäreiksi hakeutuvia)..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ryhmä tämä oli perjantain ? Eli siis Siellä oli virallisia LJK kokelaita 4 ryhmässä?nikke69 sanoi:.. hakijoita oli vain muutama jotka olivat lykänneet, loput oli erikoisjääkäreiksi hakeutuvia)..
http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/utjr/erikjaakari.dspDisasterpiece sanoi:Moi...kaikille. Eli oon jo pitempään seuraillu tätä viestiketjua ja päätin rekisteröityä itsekin. Oon miettiny että miten toi sopimusotilaitten (erikoisjääkärit) homma toimii oikein eli tekeekö ne paljo yhteistyötä varusmies palveluksessa olevien kanssa? Oon ite käyny jo armeijan ja mietin että pitäskö lähtee yrittämään sinne? Mitenkä ne testit eroaa tavan ljk:oon testeistä? En käyny armeijaani ljk:oossa vaan olin sissinä vuoden ja mietinkin että miten siellä voi pärjätä jos ei oo mitään tietoo joistain hommista.
Tape sanoi:Anteeksi, mitähän tarkoitat? Oliko kyseessä KoVa ryhmän pääsykokeet samalla, vai ???
marlin sanoi:Ja mistäköhän sinä sen tiedät? Jos ei ole kokenut, mitä OIKEA kova koulutus on, ei kannata paljon täällä huudella.
Ps. kyllä sieltä hypyn jälkeen lähdetään ihan kiltisti tallustamaan kohteelle. Rinkan paino ja siirtymiset vain ovat vähän rankempaa luokkaa kuin normi hirviprikaateissa.
Taika-Jim sanoi:Käsittääkseni Kovaa ei enää pidetä, se on muutettu erikoisjääkärikurssiksi ja sinne voi hakea jos on käynyt aukin/rukin. Käy katsomassa www.mil.fi lisätietoja kyseisestä kurssista.
Njuu, mutta eikös tuolla ljk:n sivuilla lukenut, että viimeistään kolme kuukautta ennen palvelukseenastumista tulee kirje kotiin? Eli tuo tarkoittaisi sitä, että huhtikuun alussa viimeistään.[ampiainen] sanoi:kyllähän ne lupaili että maaliskuun alussa postilaatikko kolahtais. :D
"..ootan postinkantajaa kuin kuuta nousevaa.."
Opossumi sanoi:Njuu, mutta eikös tuolla ljk:n sivuilla lukenut, että viimeistään kolme kuukautta ennen palvelukseenastumista tulee kirje kotiin? Eli tuo tarkoittaisi sitä, että huhtikuun alussa viimeistään.
"mä oon vain pieni poika, jonka täytyy päästä hetkeks aikaa Utti-linnaan maihareil tallaamaan"