SUPERCARB 1kg -40%

Lappeenrantalaisbodarit!

Ei tartte kanta-asiakkaaks liittyä, mutta hinta on korkeempi noilla lyhyemmillä korteilla. Opiskelijakortin voi myös saada, mutta sillä on rajotetut toimivuusajat alemman hinnan kompensoimiseks. Kanta-asiakkaaks liittymisen purkaminen tais maksaa muistaakseni 50 tai 100e, mutta jos viihdyt kantiksena yli vuoden ni kuulemma käytäntö on ollu ettei sitä purkuhintaa veloteta. Kannattaa vilkasta sykkeen nettisivut, siellä on iha yleispätevä luettelo hinnoista...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ok, käynpä katsomassa sivut! Tuun myös sen ekan ilmaisen kerran ainakin kokeilemaan. Ensin täytyy katsoa myös se Bullfactory ja Lappeenrannan kuntosali. Oon niin innoissani muuttamassa, toivottavasti Lappeenranta ei petä odotuksiani. ;)

Tänä vuonna,pitkästä aikaa on lappeenrannasta lähdössä kehonrakennuspuolen kilpailuihin useampi osallistuja.Fittnes classiciin huhtikuussa 2 kilpailijaa masters sarjoihin ja syksyn expoon yrittää tämän hetken tietojen mukaan 3-4 kilpailijaa.Ei muuta kuin isolla porukalla kannustamaan oman kylän poikia. :hyvä:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
nää kyseiset tulevat Bullfactorylta ja anteeksi tuo typo...fitness classic...Kuullostaa siltä että vuonna 2014 määrä senkun kasvaa. :thumbs:

Olen tulossa koulutuksen lappeenrantaan viikoksi. Suositelkaa hyvaa salia lahella keskustaa. Sellainen sali jossa pystyy kyykyt, vedot ja muut perusliikkeet tekemaan.

Olen tulossa koulutuksen lappeenrantaan viikoksi. Suositelkaa hyvaa salia lahella keskustaa. Sellainen sali jossa pystyy kyykyt, vedot ja muut perusliikkeet tekemaan.

Viikon jos oot eli joku 3 treeniä kenties tiedossa(?) ni melkein sama minkä valitset. Lähin keskustaa taitaa olla Lappeenrannan kuntosali (Oksasenkatu 4), en tiedä sen aukioloajoista sen tarkemmin ilman korttia. Sitten on Syke siinä Kauppakadulla jossa asiakaspalvelu muistaakseni klo19 asti joten pääsee ilman korttia. Ratakadulla on Bull Factory, siitäkään ei tarkempia muistikuvia. Kannattaa varmaan soitella etukäteen ja kysästä hinnat mitä velottavat tuommosesta parista kerrasta...

Testattiin tällä viikolla Lappeenrannan kuntosali, Bullfactory ja Syke. Mun makuun oli ehdottomasti eniten Bullfactory, jossa omistaja vaikutti rennolta, laitteita oli monipuolisesti ja tunnelma oli kodikas. Lappeenrannan kuntosali oli aika ahdas ja pieni, mutta oli sielläkin ihan mukavasti laitteita. Syke vaikutti aika trendisalilta, mutta hyvin sielläkin oli kyllä laitteita. Mietin, että jos joku haluaisi enemmänkin mavetella tai kyykkäillä, mahtaisivatko perinteiset levypainot loppua kesken? (mulla ei siis pelkoa siihen! :D) Sykkeelle vaaditaan myös jäsenyys, mikä ei kyllä houkuttele. Taidetaan siis ostaa kortti Bullfactoryyn. :)

Hoi lappeenrantalaiset! Pari päivää sitten varmistui opiskelupaikka LUTissa ja nyt on aika järjestellä asumiskuviot ja muut käytännön asiat kuntoon. Salin pitää tietysti olla sopiva ja siksi kysynkin täältä apua. Eli onko Skinnarilan alueen punttikset (Yliopiston sali/salit, Syke, muut?) mitä tasoa? Entä keskustan salit, lähinnä Bull Factory ja keskustan Syke? Voiko edellämainituilla tehdä raskaita perusliikkeitä (voimanostoliikkeet, dippi, leuat yms.) ja harrastaa perusraskasta bodailua ilman kanssakävijöiden vihaisia katseita? :D Anteeksi jos näitä juttuja on käyty läpi aiemminkin, en viitsinyt kahlata kymmentä sivua läpi.

Bodari en ihan ole :). Mutta muutto lappeen____Rantaan on edessä ensi kuussa. Töiden perässä tullaan. Pitääpä tutustua saleihin, ellei sitten työnantajalla ole jotain etuja tiettyyn paikkaan tai jopa omaa salia.

Hoi lappeenrantalaiset! Pari päivää sitten varmistui opiskelupaikka LUTissa ja nyt on aika järjestellä asumiskuviot ja muut käytännön asiat kuntoon. Salin pitää tietysti olla sopiva ja siksi kysynkin täältä apua. Eli onko Skinnarilan alueen punttikset (Yliopiston sali/salit, Syke, muut?) mitä tasoa? Entä keskustan salit, lähinnä Bull Factory ja keskustan Syke? Voiko edellämainituilla tehdä raskaita perusliikkeitä (voimanostoliikkeet, dippi, leuat yms.) ja harrastaa perusraskasta bodailua ilman kanssakävijöiden vihaisia katseita? :D Anteeksi jos näitä juttuja on käyty läpi aiemminkin, en viitsinyt kahlata kymmentä sivua läpi.

Alkuun pyörit niin paljon kampusalueella, että kannattaa tsekata ensin koulun (SaLutin) salit.

Moi! Nyt olen pari kuukautta Lappeenrannassa opiskellut ja nyt alkaa riittämään tuo koulun hikinen kellarisali. Asun Skinnarilassa joten ensimmäinen vaihtoehto olisi tuo Skinnarilan Syke. Onko minkälainen sali, pystyykö siellä reenaamaan tosissaan vai onko se sellainen pahamainen discopumppihulavanne-sali?

Moi! Nyt olen pari kuukautta Lappeenrannassa opiskellut ja nyt alkaa riittämään tuo koulun hikinen kellarisali. Asun Skinnarilassa joten ensimmäinen vaihtoehto olisi tuo Skinnarilan Syke. Onko minkälainen sali, pystyykö siellä reenaamaan tosissaan vai onko se sellainen pahamainen discopumppihulavanne-sali?

pystyy, hyvä sali.

Samalla asialla oon kuin muutkin tässä keskustelussa, eli muuttanut juuri lappeenrantaan. Haen voimannostoharjoitteluun sopivaa kuntosalia, eli vapaita painoja ja kunnon tangot hakusessa. Syke kuulosti heti muutamien kommenttien perusteella laitesalilta. Eli en omista 300€ betterspodiisin treenivaatteita. Käytän mankkua ja kolistelen rautoja :D

Samalla asialla oon kuin muutkin tässä keskustelussa, eli muuttanut juuri lappeenrantaan. Haen voimannostoharjoitteluun sopivaa kuntosalia, eli vapaita painoja ja kunnon tangot hakusessa. Syke kuulosti heti muutamien kommenttien perusteella laitesalilta. Eli en omista 300€ betterspodiisin treenivaatteita. Käytän mankkua ja kolistelen rautoja :D

Ainakin keskustan sykkeellä on ihan kunnon mestat riehua miten haluaa.
Urheilutalon sali on kanssa ihan ok ja halpa.
Jos haluat treenata ihan oikeesti, niin raviradan radan keskellä on sellanen vihree työmaakoppi. Niillä mestoilla on treenannu olympiavoittajakin.

Pientä updatea kehiin. Eli itse taidan olla taas muuttamassa LPR ja sali hakusessa. Syke Keskustassa olisi periaatteessa lähinnä ja hinta kohtuullinen mutta mites siellä on jengiä aamuisin kun mietin että tuo 21:00-15:00 jäsenyys riittää?

Suositut

Back
Ylös Bottom