Langattomat kuulokkeet

Mulla on semmonen hauskuus, että piuhalla tulee huonompi ääni kuin BT sillä mun koneen kovo aiheuttaa häiriötä 3.5 plugiin. Sellanen mukava 10khz tasanen flatline jonka takaa ajoittain nousee matalampi ulina päälle ja palaa kun kovo pyörii kovempaa :D

Tunteja kun tekee musaa putkeen niin korvissa tinnittää vaikka volat ei oliskaan överit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ tuota.. kannattasko investoida johonkin fiksuun USB DACiin? :D Esim. Topping DX3 pro, jos tarvii olla BT. Topping E30, jos ei tartte. Noilla ei pitäs konkurssiakaan vielä tulla.

Olen kyllä ajatellut katsastella jotain usb -->3.5 adapteria. Sen pitäisi olla vain sen verran pieni ettei läppäriä reppuun viskoessa mihkään tartu tai läppäriä sylissä pitäessä missään roiku

Olen kyllä ajatellut katsastella jotain usb -->3.5 adapteria. Sen pitäisi olla vain sen verran pieni ettei läppäriä reppuun viskoessa mihkään tartu tai läppäriä sylissä pitäessä missään roiku
No Audioquest dragonfly red on jo ihan hyväsoundinen laite. Siinä on samassa tuo USB - 3,5mm "adapteri", mutta myös DAC/AMP. Toki sen olemassa olo pitää noteerata, ettei konetta voi mihinkään heitellä noin vaan, jos tuo on kiinni usbissa.

muoks. pitäs varmaan avata joku "kuulokeroina" -ketju näitä keskusteluja varten, jos täällä halutaan ihmetellä BT-kamppeita.

Sekin piuha pitäisi sitten laittaa johonkin kunnolliseen lähteeseen, Applemaisesti sitä kaapelia ei ilmeisesti edes tule mukana. Jos sony tekisi samanlaiset niin sitten se olisi jo Applen matkimista, sehän on jo Applen tavaramerkki tehdä törkysen kalliita tuotteita ihan vaan koska voivat. Saattaisin ymmärtää 300e, mutta en 600.
Applen laatu on pikkaisen eri tasolla mitä Sony. Sekin maksaa. Ja ihan samalla tapaa kaikissa kuulokkeissa pitää lähde olla kunnossa. Ei se nyt vain Appelen ongelma ole.

Applen laatu on pikkaisen eri tasolla mitä Sony. Sekin maksaa. Ja ihan samalla tapaa kaikissa kuulokkeissa pitää lähde olla kunnossa. Ei se nyt vain Appelen ongelma ole.
Mutta vain Applella on niin isot kivekset että voi pyytää mitä haluaa. Noille se lähde on aina se pullonkaula niin pelkällä äänenlaadulla ei voida perustella, ei noita kukaan oikeasti osta hifistelyyn. Eihän siellä päättäjät tietysti tyhmiä ole, ihan hyvin Applella menee.

Mutta vain Applella on niin isot kivekset että voi pyytää mitä haluaa. Noille se lähde on aina se pullonkaula niin pelkällä äänenlaadulla ei voida perustella, ei noita kukaan oikeasti osta hifistelyyn. Eihän siellä päättäjät tietysti tyhmiä ole, ihan hyvin Applella menee.
En minäkään niitä hifistelyyn osta, vaan Applen ekosysteemissä toi on hyvä. Kun kuuntelin ekaa spatial audio pätkää Airpods proolla, niin pistää vain miettimään miten siistejä juttuja ne sillä tehokkaalla chipillä saa aikaan. Minkälainen on vastamelutoiminto jne. Applen tyyliin sinne tulee hyviä juttuja kuten se, ettei tartte miettiä miten päin ne laittaa, se tunnistaa miten päin ne on päässä. Automaattisesti stoppaa musat jos ottaa pois päästä ja kaikenlaista muuta mitä noi nyt niihin saa. Mutta tosiaankin, mä ostan vain jos ne tosiaankin kuulostaa hyvältä ja pystyy treenissä käyttämään, muuten en tartte vaan meen sitten Sonyn kuulokkeilla.

Pieni pelko perseessä on, ettei ne ole tehty urheiluun, sitten vähän harmittaa. Sonyt mulla pysyy hyvin päässä, samoin V-Modan Crossfadet.

Toi automaattinen orientaation tunnistaminen on sellainen, mikä on todella hyvä, vittu että ärsyttää aina katsoa miten päin kuulokkeet nyt pitää laittaa.

No Audioquest dragonfly red on jo ihan hyväsoundinen laite. Siinä on samassa tuo USB - 3,5mm "adapteri", mutta myös DAC/AMP. Toki sen olemassa olo pitää noteerata, ettei konetta voi mihinkään heitellä noin vaan, jos tuo on kiinni usbissa.

muoks. pitäs varmaan avata joku "kuulokeroina" -ketju näitä keskusteluja varten, jos täällä halutaan ihmetellä BT-kamppeita.
thnx, pitää tsekata

Kannattaa noille Applen uutukaisille hommata myös täsmä kantolaukku. Onhan tuo aivan käsittämättömän "siisti"

airpods-max-case-as-purse.png

Tää on jotenkin niin paskaa nykypäivänä, että miksi ylipäätään tehdään sellasia mitä ei voi urheillessa pitää.
Mä vähän veikkaan, että kun tehdään urheilun kestäviä, niin silloin tehdään kompromisseja. Onhan noita monia kuulokkeita joissa ei valmistaja mieti mitään vesieristystä.

Mä vähän veikkaan, että kun tehdään urheilun kestäviä, niin silloin tehdään kompromisseja. Onhan noita monia kuulokkeita joissa ei valmistaja mieti mitään vesieristystä.
Voihan se olla noinkin. Ite veikkaan kyllä sitä, että ollaan vaan pääsääntösesti ahneita ja ajatellaan, että ne ostaa kuitenkin ja mahdollisesti toiset sitten kun edelliset hiestä hajosi.

Voihan se olla noinkin. Ite veikkaan kyllä sitä, että ollaan vaan pääsääntösesti ahneita ja ajatellaan, että ne ostaa kuitenkin ja mahdollisesti toiset sitten kun edelliset hiestä hajosi.
Mites sit Sennheiserit ja muut kalliit? Ovatko nekin ahneita ja odottaa että asiakas ostaa uudet kun meni rikki salilla? Vai olisko Apple tehnyt hyvät kuulokkeet arkikäyttöön ja myöhemmin tulee Max sport versiot joissa on tehty kompromisseja että kestää treenit?

Mites sit Sennheiserit ja muut kalliit? Ovatko nekin ahneita ja odottaa että asiakas ostaa uudet kun meni rikki salilla? Vai olisko Apple tehnyt hyvät kuulokkeet arkikäyttöön ja myöhemmin tulee Max sport versiot joissa on tehty kompromisseja että kestää treenit?
En siis tarkottanut pelkästään Applea tuossa "Tää on jotenkin niin paskaa nykypäivänä, että miksi ylipäätään tehdään sellasia mitä ei voi urheillessa pitää." mun kommentissa, vaan ihan kaikkia valmistajia. Eli juu pidän niitä muitakin ahneina. Kuulokkeet kuitenkin hyvin usein on sellaiset, että niitä käytetään ulkotiloissa ja saattavat kastua hiestä tai sitten vedestä.

Lähinnä varmaan ihan tuotteiden porrastusta sekin ominaisuus, eihän 50e tuotteessa voi olla samat setit kuin 150e luokassa. Kilpailu sitten määrää että missä hintaluokassa oletetaan mitäkin ominaisuuksia. Vaikka se itse tiivistäminen ei montaa senttiä varmasti maksa, IP merkinnästä en sitten tiedä. Sankakuulokkeiden käyttöä salilla en ymmärrä muutenkaan. Kömpelöt, pitää teipata päähän kiinni ja hien haju ei lähde perkeleelläkään.

Aiheeseen liittyen toisesta langasta löytyikin osuva mainos 😁

unknown.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom