Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kalusto on saatu semmoseksi kun oon haaveillukkin. Veloissa ollaan vaikka kameraa lukuunottamatta kaikki ostettu käytettynä.
Nikon D7000
Nikon 17-55mm 2.8
Nikon 70-200mm 2.8
Nikon SB-600
Lisäksi löytyy joku vangyardin jalusta. Ostoslistalla olis vielä 2x telejatke jotta sais villielukoita kuvailla vähän kauempaa, vähän joutuu tinkiin tuossa terävyydestä ja tarkennuksen nopeudesta, mutta mitä kattelin arvosteluja ja muiden ottamia kuvia niin ainakin Nikonin TC-20E III tuon 70-200:sen kans olis mulle enemmän ku riittävän hyvä.
Onko täällä jollaki kokemuksia tuosta kombosta erityisesti cropissa? Tai peräti myynnissä tuota jatketta?
Onko täällä jollaki kokemuksia tuosta kombosta erityisesti cropissa? Tai peräti myynnissä tuota jatketta?
En suosittele ko. putkeen jatketta, 1.4 menee jotenkin muttei enää 2x.
On ollut D3 kombona ja AF:n hidastuminen yms häiritsi aikapahasti.
Kuvanlaatukaan ei luonnollisesti ollut parempaan suuntaan, mutta kyllä sen kanssa pärjäs.
Ennemmin vaikka Nikkorin 80-400 VR sitten pitkäksi, jos kaipaat sitä 400mm polttoväliä, tai 300/4 ja 1.4TC
Itselläkin olisi seuraavaksi ostoslistalla toi Nikonin 17-55.. Onko putki laadullisesti hintansa veroinen? Tarkoitus olisi kuitenkin ostaa se käytettynä. Mites paino ton D7000 rungon kanssa? Toinen vaihtoehto olisi Sigman 17-50 2.8.
Kyllähän se on se ykkönen. Oon kuullu samaa, kakkonen varmasti toimii paremmin, kysymys onkin riittääkö se laatu/nopeus mulle mikä ei taida selvitä kuin kokeilemalla. Jos kattelee keskustelupalstoja niin puolet kehuu ja puolet haukkuu, melkeen joka paikassa. Taidan tehdä niin että ostan tuon TC-17 ja kokeilen. Kun ostoslistalla on tulevaisuudessa ehkä se 300/4 niin sitä voi käyttää sen kans sitte myös tai kun ostan varmaan käytetyn niin sen voi mahdollisesti ilman tappiota myydä pois jos ei kelpaa.
Fuji x100
Canon 60D + Tokina 11-16mm 2.8 + Canon 28mm 1.8 + Canon 85mm 1.8
++valoja, ständejä, videokilkkeitä yms.
Helvetinmoisen vaiheilun ja vaihtorumban jälkeen nämä löytyy omistuksesta. Ja näillä kuvataan nyt niin kauan kun värkit kestää kasassa. Sitten päivitellään johonkin. Ei jaksa enää kalustorunkkailla, taidan vaihteen vuoksi keskittyä valokuvaamisen opetteluun
Olenkin näköjään nopea liikkeissäni. Minuutti sitte tuli sitten sovittua kaupat käytetystä TC-17E II:sta. Nythän se selviää sitten.. Ens viikolla pääsee testaamaan viimestään.