Laitteet

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
Terve :)

Ajattelin siirtyä tuonne salille jossain vaiheessa treenaamaan, mutta tässä välissä ajattelin kysäistä hieman.

Mitäs noita vehkeitä kannattaisi hommata kotiin? Itse olen ostanut nyt penkin, pienet ja säädettävät käsipainot. Lisäksi löytyy vielä jalkalihaslaite.

En mitään isoja laitteita voi ostaa, koska kämppäni on kyllä sen verran pieni. Kenelläkään mitään suosituksia? Jotain muuta kuin TVShopin ihmelaitteet? :hyvä:

EDIT: Treenaan suurimmaksi osaksi kotona ja karatessa.

ei mitään laitteita kotiin.

tanko, levyjä, käsipainoja ja mielikuvitusta...

e: voimapyörä tieten on hyvä "laite" joka kannattaa hommata

meillä on kotona penkki, tanko, levyjä, muutamat käsipainot, leuanvetotanko ja tommone alex kotikuntokeskus millä alottelin aikoinaan(enää en pahemmin käytä). mutta niillä pärjää jos salille ei jaksa mennä
Tarvis viäl väsätä kyykkyteline ko ei perskules oo.

EDIT: Nii ja pihassa kauhee tukkipino, traktorin renkaita ja kiviä :D

Varmaan halvemmalla pääsisit kun hommaisit lipun jollekin perussalille :)

Leuanvetotanko kannattaa ehdottomasti hommata kotiin, jos sellainen vaan on mahdollista asentaa johonkin. Kehitys on huimaa kun pääsee tekemään usein lyhyitä sarjoja.

Käsipainot kannattaa ehkä hankkia, mutta itse pitäisin kotilaitteet aika minimissä, koska vievät tilaa, eikä niillä kuitenkaan ole NIIN hyvä treenata.

Ajattelin myös hommata käsipainot kotiin, painotarvetta olisi joku 50kg pala niin voisi tehdä olankohautuksiakin. Tietääkö joku, mistä voisin poistaa pari tuollaista itselleni pääkaupunkiseudulla?

EDIT; Siis säädettävät painot tottakai, hauberit ei "ihan vielä" mene viidelläkympillä:D

Viimeksi muokattu:
- Leuanvetotanko
- Pari Kahvakuulaa (Girya)
- Jumppapallo
- Levytanko + rojua.

Suosittelen kolmea ensimmäistä enemmäin kuin lämpimästi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom