Laiskamato

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
57
Moikka kaverit!
Tää syksy on laiskistanut mut todenteolla. Treenipäivät on toisinaan vähentyneet viikossa puoleen (2 krt). On se nyt perkele kun alkaa antaa periksi... Mistä te kehitätte motivaation lähtee salille. Eiks kellään koskaan treenaus maistu puulta, niinku nyt viimeaikoina on tehny... voi perkele... Kyllä omatunto soimaa ja kurittaa.... Onko kokemuksia kurrin salista hesassa?? Kai pitäs ettii uus sali et sais rautaa taas nousemaan...
Mikä neuvoksi?
Toni

Treenaa jollain uudella tavalla, itsellä oli motivaatio syksyn alkaessa täysin nollissa,mutta nyt olen treenannut 3kk. WSB-treeniä ja into on kova! Salin vaihto auttaa meikäläisellä myös jonkun verran.

hööö

Hommaa itelles treenikaveri. Joku semmonen frendi joka suostuu lähtemään sen 3-4 kertaa viikossa ja johon voi luottaa. Treenikavereiden kanssa salikäyntien on vaan syytä olla erittäin säännöllisiä, että tietää sen toisen tulevan tiettyyn aikaan paikalle. Sitä voi sitten miettiä jättääkö kaverin pulaan vai ei.

Et ole ainoa jolla on motivaatio probleemia näin syksyn aikaan....
Aseta itsellesi joku suht. realistinen tavoite ja aina kun motivaatio meinaa loppua niin ajattele tavoitettasi ja treenaa kuin eläin sen saavuttamiseksi.

vaihda ohjelmaa, esimerkiksi jos olet treenannut bodytyyliin neljä kertaa viikossa treenaa vähän aikaan kolme kertaa viikossa voimanostotyylillä. Tai toisinpäin.
Tulosten nousu motivoi monia: otat uusia liikkeitä ohjelmaan ja alat hakemaan niihin tulosparannuksia, mielellään tietysti näitä voimanosto- tai painonnostoliikkeitä eikä jotain vasemmen pikkuvarpaan koukistajalihaksen hilavitkuttimen uutta tulosta.

Motivaatiota etsiessa kannattaa miettiä itselleen selkeät tavoitteet. Tulokset, ulkonäkö, paino, rasvaprosentti jne. Joko joku noista tai kaikki, ihan mikä itsestään hyvältä tuntuu.

Oletetaan nyt vaikka, että kesän 2003 rantakunto on tähtäimessä. Työ on aloitettava viimeistään nyt, eikä vasta touokokuussa...

-Sumu

Originally posted by toni
Moikka kaverit!
Tää syksy on laiskistanut mut todenteolla. Treenipäivät on toisinaan vähentyneet viikossa puoleen (2 krt). On se nyt perkele kun alkaa antaa periksi... Mistä te kehitätte motivaation lähtee salille. Eiks kellään koskaan treenaus maistu puulta, niinku nyt viimeaikoina on tehny... voi perkele... Kyllä omatunto soimaa ja kurittaa.... Onko kokemuksia kurrin salista hesassa?? Kai pitäs ettii uus sali et sais rautaa taas nousemaan...
Mikä neuvoksi?
Toni

Moikka!

Eräs erittäin hyvä motivoija on se, kun lyöt vetoa eli pistät kunnon kisan pystyyn! On pakko painua salille joka kerta, että voittaa sen. :)

Salitreeni on kyllä sellaista homma, josta ei tule yhtään mitään ilman kunnon motivaatiota. Puolitehoisesta treenistä tulee vain entistä huonommalle tuulelle.

Mitä hittoa sitä ylipäänsä väkisin salille vääntäytymään, siinä vaiheessa jos multa joskus loppuu motivaatio, alan harrastamaan vaikka ampumapainia. Tai katon enemmän telkkaria. Ei maailma siihen kaadu.

Panostamalla kunnolla reeniin ja etenkin sen progressiivisuuteen luulisin jopa sinunkin saavan uutta motivaatiota ihan roppakaupalla, tai näin se toimii ainakin minun kohdallani. Eihän sitä malta olla pois salilta jos joka viikko tulee uusia paino- ja sarjaennätyksiä ja rauta tuntuu viikko viikolta vain kevyemmältä ja kevyemmältä. Kokeile!

Ja muista että se, että sinulla on isot muskelit ei korvaa sitä, että sinulla ei ole kavereita eikä mitään sosiaalisia taitoja, MUTTA se on parempi kuin se, että olisit irstas läski, jolla ei ole kavereita eikä mitään sosiaalisia taitoja:cool:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli sama ongelma kesällä. Ei kertakaikkiaan jaksanu7huvittanu mennä salille. taukoa tuli pari kuukautta ja paino tippu reilusti. Nyt syksyllä oon taas alotellu reenejä ja alku oli tosi vaikeaa. Kuukausi - puolitoista meni edelleen hieman epäsäännöllisellä tahdilla mutta nyt on jo täysi into ollut päälä kuukauden verran.
Jos ei jaksa mennä salille niin ei sinne kannata väkisten vääntäytyä. Kyllä maistuu reenaaminen taas erilailla kun menee vasta sitten kun oikeasti on nälkää.
Ja kannattaa pitää välillä keveitä jaksoja, mulla oli varmaan suurin syy se, että yritti kokoajan reenata täysillä ja sitten seurasikin totaalinen väsymys.

Kyllä se siitä!!

Mulla sama juttu wbb:n kanssa. Joka päivä melkein meinaa poltella silleen, että "Josko sittenkin lähtis reenaamaan...". Saa muistutella itelleen koko ajan ylikunnon kiroista, että muistaa pitää huilipäiviäkin. Motivaatiota on kyllä piisannu, välillä liiankin kanssa.

Reeni on niiiin kätevä keino vältellä opiskelujakin. Ennemmin sitä rautaa heivaa kuin jotain gradua vääntää. Reenaaminen on niin paljon helpompaakin. Fyys. rasitus/väsymys ei tunnu koskaan lähellekään niin pahalta kuin henkinen, ainakaan mulle.

kyl se siitä, kai

Kiitos kannustavista sanoista, kyl se kai tästä... välillä vaan tuntuukuin puskis päin seinää...
toni

Originally posted by Iivili

Reeni on niiiin kätevä keino vältellä opiskelujakin. Ennemmin sitä rautaa heivaa kuin jotain gradua vääntää. Reenaaminen on niin paljon helpompaakin.

Joo sanos muuta! Ite oon vasta opiskelujen alussa, mut todellakin on paljon helpompi lähteä salille kuin kaivaa joku koulukirja esiin ja alkaa lukemaan sitä. Sitäpaitsi aina on jokin paikka, joka ei ole kipeä..=)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom