Elikkä tässä nyt jo kohta pari kk olen ollut dieetillä. Dieetti toimi aluksi kuten sen piti eli mahalaukku pieneni huomattavasti. Senhän huomaa siitä että kylläinen olo tulee todella pienestä annoksesta ruokaa ja ei millään saa syötyä paljoa.
Noh.. Tähänpä sitten on jäänyt tämä laihtuminen. Kalorit alkaa olemaan jo todellakin alhaalla, eikä ruoka maistu enää juuri ollenkaan, mutta ei tuo rasva tunnu mihinkään katoavan. Muutama viikko tässä peilin perusteella menty ihan samoilla rasvoilla vaikka olen kokoajan koettanut pudottaa kaloreita alemmaksi.
Tässä ois sitten päivän ateriat:
Aamupala:
4dl maitoa tehty hera ja kaseiini drinkki 30/70 jakaumalla 1dl, pari kolme palaa ruisleipää joissa päällä Benecolia ohut kerros sekä muutama vähärasvainen kalkkunafileen siivu ja sitten vielä yksi multi-tabs neo pilleri.
Koulussa:
3 tai 4 siivua täysjyväleipää jossa päällä kevytlevitettä sekä kurkkua. Juomaksi pari lasillista mehua.
Kotona välipala:
Puoli purkkia tonnikalaa öljyssä (abba), pari siivua ruisleipää joissa päällä taas benecolia ja kalkkunafileettä. Juomana vettä.
Päivällinen:
Kotiruokaa vajaa puolilautasellista, 100g raejuustoa ja juomaksi vettä. Sitten vielä yksi multi-tabs neo pilleri.
Treenin jälkeen:
Palautusjuoma sekoitettuna veteen jossa 1dl heraa, 1rkl dextroosia ja 3g kreatiinia.
Jos ei oo treeniä, niin tähän väliin 1dl kaseiinia sekoitettuna veteen.
Iltapala:
Puolipurkkia tonnikalaa, 2-3rkl rypsäriä ja hera-kaseiinidrinkki 1dl (30/70) sekoittuna veteen.
Tosiaan tuo kouluruoan määrä saattaa vähän hämätä, mutta selitys löytyy siitä että mulla on kerran viikossa 2 oppituntia koulua ja neljä kertaa viikossa 1 oppitunti. Oppitunnin pituus 75 minuuttia, eli ei ihan hirveesti tuolta kulu aikaa ennenkuin tuota välipalaa tulee kotiin syömään.
Nyttemmin oon jättäny tuosta välipalasta vähemmälle nuo leivät ja syöny pelkästään tuota tonnikalaa tuon puolipurkkia.
Sängyssä kun illalla katselee ohjelmia niin maha on aina vähän aikaa saamarin kipeä, koska on niin perkeleellinen nälkä. Tämä kestää yleensä semmoisen 30-60 minuuttia ja sitten tulee hyvin uni.
Mikäs tässä nyt on vikana kun ei kuitenkaan tuo rasva pala? Toki sitä nyt on palanut pari kolme kiloa, mutta tämä jäljellä oleva taitaa olla sitä "syvää rasvaa" vai miksi sitä nyt sanottiinkaan.
Olisiko mahdollista että mun keho on jo niin tottunut tähän vähäkalorisuuteen ettei se enää pitäisi kulutusta normaalina? Katselin tässä
näitä tableetteja ja ajattelin jahka minulla olisi tämän tuotteen selosteen mukainen tilanne.
Onko kellään kokemuksia tästä tuotteesta? Mitäs mieltä Mike on tästä tuotteesta? Tuskin aivan feikkiäkään on kun kerran on myyntiin otettu ja tuntuu että tänne ei mitään rahat pois tuotteita kumminkaan ihan helpolla myyntiin oteta (tribulus).
Vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan.
Melkein jo unohdin laittaa tän. Eli kerran viikossa pidän tällaisen kevyen mässytyspäivän ja syön kokonaisen hampurilaisen 100-150g tuohon normaalin ruoan päälle. Ennen söin hampurilaisaterian, mutta ei sitä nykyään saa menemään alas vaikka kuinka yrittää.