Laihduksen tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kertokaa miten olette laihduttaneet ja minkälaisia tuloksia olette saaneet aikaan. Eikä sitte mitään keksittyjä tuloksia ja mitä kannattas syödä että ei kaikki lihakset lähtis mutta läskiä sais poltettua mahdollisimman paljon pois.
Ajattelin pitää dietti kuurin vuoden loppuun asti pitäs saada painoa ainaki joku 6 kiloa pois. Onko mahdollista???
ajattelin laihduttaa hiihtämällä, uimalla, luistelemalla, ja sit salilla käydä "pumppailemassa" kovalla sykkeellä...

vuoden loppuun mennessä 6 kiloa pois? Sanoisimpa että lähes mahdotonta.. Etkö meinannut joulunakaan syödä mitään?
Ei kannata asettaa tavoitteita liian korkealle kun rupeaa dieettaamaan, ja toisekseen, kannattaa hyväksyä se että jos haluat "nopeasti" läsää pois, niin on varmaa että lähtee myös lihasta.

Suosittelisin sellasta "hitaampaa" lähestymistapaa. Eli alota se dieetti vaikka joulun jälkeen.. Aeroobiset mukaan, ruokailu kuntoon, kenties jotain thermogeenejä peliin jne. Searchilla löytyy varmasti hyviä dieettivinkkejä.

Hää, onneksi itse tajusin aloittaa dieetin aikaisemmin :)
Paino on pudonnut 6vko - 8kg

JUU

6 VIIKOSSA 8 KILOA sehän on hyvin. onko tulokset kärsiny paljon miten mulla kannattas käydä salilla et pysys tulokset jotenki edes ku aattelin harrastaa noin 2 tuntia liikuntaa päivässä ja sit jos salilla kävis pari kertaa viikossa. ja mitä kannattas syödä

Originally posted by pakko
ja sit salilla käydä "pumppailemassa" kovalla sykkeellä...

Kannattaa pitää se punttitreeni raskaana ja hoitaa rasvanpoltto aerobisella liikunnalla ja miinuskaloridietillä.

Näin on.
Jos lihakset haluaa säilyttää, pitää punttitreeni pitää entisellään tai ainakin voimien sallimissa rajoissa mahdollisimman lähellä.

Rasvan vähentämisen kulmakivi on dieetti. Aerobinen on hyödyllinen, mutta ei autuaaksi tekevä lisäapu siihen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by pakko
Eli kertokaa miten olette laihduttaneet ja minkälaisia tuloksia olette saaneet aikaan.... Ajattelin laihduttaa hiihtämällä, uimalla, luistelemalla, ja sit salilla käydä "pumppailemassa" kovalla sykkeellä...
Pudotin kesällä painoa semmoiset 20 kiloa kolmessa kuukaudessa (95 kg -> 75 kg). Lihasten palamisesta en ollut huolestunut, koska lihaksia ei silloin ollut. Mutta läskiä sitäkin enemmän.
Laihduin, kun lopetin perunan, spagetin ja riisin syömisen ja pyöräilin töihin joka aamu (21 km) ja ilta (no, saman verran tietty!)
Ymmärrettävästi tällaiset pudotusmäärät toimii vain, kun on 1) selvästi ylipainoinen ja 2) harrastanut aiemmin vähän (jos ollenkaan) liikuntaa.
+ join aivan vitusti vettä. Joka päivä. Litratolkulla. Ei kuitenkaan epäterveellisissä määrissä.
-Mixu

Rasvan vähentämisen kulmakivi on dieetti. Aerobinen on hyödyllinen, mutta ei autuaaksi tekevä lisäapu siihen. [/B][/QUOTE]

Jep:kippis1:

Varsinkin jos punttitreeni on riittävän kovatahtista & monta kertaa viikossa.
Korkeintaan aamuisin 30-40 min, jotta saadaan herätys aineenvaihdunnalle.

Meikäläistä ei ainakaan saada kuntopyrän päälle:evil:
Ulkona tosin mukava käveleskellä:D

Mä oon ny ollu kuukauden laihiksel ( vararenkaasta tuli liian iso ) ja painoo on pudonnu 5 kiloo.. oon syöny samaa ruokaa ku muutenki mut oon vaan pienentäny annoksii, välil oon vääntäytyny kuntopyörän pääl ja ajanu hetken..
Viel on tavoitteena saada joku 4 kiloo pois ni sit olis rasvat vähä alle kympin. Rauta kyl tuntuu paljo painavammalta mut johtuu luultavasti siit ruuan määräst ettei jaksa reenata kunnol.. sainpahan hyvän syyn vetää pari kuukaut kevyttä treenii:D

Tee vahva päätös ja lähde hitaasti liikkeelle. Kiireaikataululla kun et varmasti saa tuloksia.
Tsempin parantamiseksi kannattaa puhutella itseään läskiksi, katsella peilistä kuinka läski olet ja inhota vaakan näyttämiä lukemia. Jokaisesta hitaasti pudonneista sadoista grammoista pitää iloita, jokaisen aerobisen lenkin ja vatsa kurnien sänkyyn mennyn illan jälkeen tulee olla ylpeä itsekuristaan. Viikkojen kuluttua ja tilanteen muututtua pysyväksi et enää voisi kusettaa itseäsi, syömällä ylimääräisiä ruokia, kuin syöntipäivänä.

Muista syödä riittävästi, mutta kuitenkin pikkaisen alle kulutuksen, harrasta aktiivisesti aerobista, mieluiten herättyäsi tyhjällä vatsalla, tai treenin jälkeen ennen palautumisjuomaa. Paino tippuu pikkuhiljaa ja lopputulokseen voit olla vain tyytyväinen ;)

Itse olen tiputellut juuri kymmenkunta kiloa / 16 vko, noilla eväillä ja pikkuisen thermogeenejä apuna käyttäen.

Toissakeväänä/kesänä tiputin rasvoja kolmessa kuukaudessa n. 15 kg pois. Aamulenkeillä kävellen/rullaluistellen n. 40 min kerrallaan. Toisinaan iltaisin tunnin pyörälenkki. Tietysti lisäksi punttitreenit mitkä alkoivat kulkemaan huomattavasti paremmin painonpudotuksen jälkeen.

Hämärässä on mielestäni se, milloin keho polttaa lihasta ja milloin läskiä. Molempia varmaan tapahtuu samaan aikaan jos on miinus energia dieetillä mutta ensin mainittu tietenkin pyritään minimoimaan.
Sellasta luin että nukkuessa kasvuhormonin eritys on suurta ja ennen nukkumaan menoa ei kannata vetää hiilareita koska insuliini haittaa tätä. Kannattaako dieetillä syödä vaikka purkki tonnikalaa ennen nukkumaan menoa vai mennä tyhjin vatsoin nukkumaan?
Onko muutenkaan hyvä idea nähdä nälkää? Meinaan vaan että helposti voisin syödä vähemmän olla nälkäisenä mutta palaako sillon lihasta enemmän ku läskiä (siis syke on normaali)?

Tein elämäntapamuutoksen 1.3.2002 neljän vuoden treenitauon jälkeen. Painoa oli tällöin kertynyt 114 kg edestä.

Nyt dietin vielä jatkuessa painoa 86 kg. Voimataso on enää muutaman prosentin päässä siitä mitä se oli parhaimmillaan vuoden -97 jouluna painon ollessa 107 kg.

Kuvassa kehonkoostumuksen seurantaa siitä asti kun aloin sitä järjestelmällisesti seuraamaan. Arvot mitattu joka aamu ja näistä laskettu viikkokeskiarvot. Rasvaprosentti on mitattu sähkömittarilla, joten absoluuttinen arvo voi olla sitä sun tätä. Muutossuunta on kuitenkin looginen.

Viime viikon LBM:än romahdus johtunee siitä, että olin ko. viikon flussakuumeessa. Nyt tilanne palannut entiselle uralle (tänään 86 10,1 %).

Aerobista en ole tehnyt vaan vaihtanut rahojen tuhlauspaikkaa pikaruokaloista sponsoriemme nettikauppoihin. Ilmeisesti täytynee aerobista harkita kun kehitys lakkaa...
Salilla käyn n. 4 kertaa viikossa.

Nälkää en ole nähnyt - useita pikkuannoksia päivän mittaan, illalla vältän hiilareita. Yhden cheat päivän olen pitänyt viikossa.

Liitteet

• painonseuranta.gif
    painonseuranta.gif
    76,5 KB · Katsottu: 546
Mitenkähän tuota rasvaprosenttia vois arvioida ihan peilin avulla? Oisko jotain nyrkkisääntöjä? Ja paljonko on keskivertopulliaisen normaali rasvaprosentti, sellainen että vatsalihakset ei erotu, mutta ei oo mitään vatsamakkaroitakaan? Mulla ei oo oikein mitään käsitystä asiasta.

Panin ruokavalion uusiksi ja puotin keväällä 12kg/3kk/1500kcal/pv.Treenasin kolmekertaa viikossa.
Ei airobista. Dieetin päätteeksi tein penkassa enarin.

Originally posted by Jansku
Mitenkähän tuota rasvaprosenttia vois arvioida ihan peilin avulla? Oisko jotain nyrkkisääntöjä?

Mua kiinnostais kanssa. Esim. missä mennään, kun:

-vatsalihakset ei niukin naukin näy
-ylävatsassa nähtävissä vatsalihaksen reunat
-ääriviivat näkyy napaan asti
-koko vatsalihas näkyvissä, alavatsassa näkyy vatsalihaksen "alalaita"
-ritilää alkaa muodostumaan vatsalihaksen poimuihin
-jne...

Back
Ylös Bottom