Laihduksen tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: JUU

Originally posted by pakko
6 VIIKOSSA 8 KILOA sehän on hyvin. onko tulokset kärsiny paljon miten mulla kannattas käydä salilla et pysys tulokset jotenki edes ku aattelin harrastaa noin 2 tuntia liikuntaa päivässä ja sit jos salilla kävis pari kertaa viikossa. ja mitä kannattas syödä

Tulokset ei oo laskenu.. Osa jopa noussut ihan vähän. Lihakset piirtyy toki paremmin, mutta tuntuu että kokoakin on vähän hävinnyt.

Oon ehdottomasti samoilla linjoilla kun muutkin kirjottajat tuosta dieetin tärkeydestä ja aerobisen toissijaisuudesta. Monet on sitämieltä, että kova salitreeni polttaa enemmän rasvaa kuin tunnin kävely. Voip olla, itse oon tehny nyt joka päivä salitreenin (paitsi viikonloppu) + treenin jälkeen lyhyt aerobinen. Rasva on palanut tuolla systeemillä tosi hyvin.
Pitää toki muistaa että mulla on ollut thermot mukana koko dieetin ajan, joten en dieettaa "naturaalina" :lol2:

Alotin elämäni ensimmäisen kunnon dietin 4vkoa sitten. Hiitiä tai 50min kävely 4xvko aamulla kofeiinin kera. 4xvko sali+15min kuntopyörä.Lisäksi siivosin ruokavaliota aikalailla ja miinuskaloreilla mennään kokoajan mut ei paljoa. Voimataso on noussut pikkuhiljaa koko dietin ajan ja tuloksetkin parantunut melkoisesti. Alkupaino oli 93kg, 15% rasvoilla. Nyt 89kg, 11% rasvoilla. Vyötäröltä lähteny 6cm ja sen kyllä huomaa. Vielä pitäis jatkaa 3vkoa. Ja sit onkin jo melkein joulu :kippis1:

Oletteko käyttäneet kreatiinia dieetin aikana... tai lisäprotskuja?

Ruvetkaahan tekemään portaitten nousua lisäpainon kanssa. No joo mulla oli viime viikolla epämukava työtehtävä, piti viedä parikymmentä runkopatjaa portaita pitkin viidenteen kerrokseen. Tuon lisäksi ehdin syödä vain pari banaania töissä, seuraavana päivänä kävin puntarissa niin paino oli tippunu pari kiloa. Heinäkuussa painoin 107kg, nyt vaan 95kg. Työ syö miestä.

Tuossa Riq:n painotaulukossa oli mielenkiintoista tuo rasvaprosentin laskun hypähtely, eli aina välillä putosi enemmän, välillä taas jopa hetkeksi nousi, mutta kuitenkin pian sen jälkeen taas laski edellistasoa alemmas...

65kg--)60 kg 10 viikossa ilman aerobista, 4 x salia/viikko. Maksimitulokset ei huonontuneet, mutta puhti loppui muutoin välillä ja ylikuntoa pakkasi. Dieetti oli n 1500 kcal.

aamu:
puuro (25g kaurah)
1/2 prk raejuusto
20 g hilloa

päivä
40 g best whey protskua jaettuna 2 välipalaan
1/2 rahka
25 g hilloa

iltapv
2 ruispalaa
cottagea 75 g
20 g graavilohta

iltapala
200 g makaronia/riisiä keitettynä
n100-150 g paistijauhelihaa/broileria/tonnikalaa
n. 50 g raejuustoa

Pitkä sepustus, mutta kun kerran kysyttiin keinoja ja tuloksia...

19 kg viime tammikuusta toukokuuhun. vyötäröltä 19cm ja reidestä vain 3cm. yhtenä voimamittarina käytetty maastaveto tippui 10kg, mutta syynä enemmän tiukka ja runsas kiipeilytreeni, joka hieman rasittaa yläselkää :-)

olen erittäin tyytyväinen tuloksiin. voima ei lähtenyt ja läski lätäji muualle. leposyke laski 45:stä 32:een, vaikken juuri tee aerobista treeniä.

Originally posted by jto

olen erittäin tyytyväinen tuloksiin. voima ei lähtenyt ja läski lätäji muualle. leposyke laski 45:stä 32:een, vaikken juuri tee aerobista treeniä.

Tuohan lähentelee fakiirin maanallekaivautumista varten keskittymällä hidastettua sykettä!!

:eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by metalman
Sanoisimpa että lähes mahdotonta..

Korjaan: täysin mahdotonta. (ilman rasvaimua)

Originally posted by JSmith
Mua kiinnostais kanssa. Esim. missä mennään, kun:

-vatsalihakset ei niukin naukin näy

Vatsalihakset alkavat niukin naukin näkyä kun rasvaprosetti on 12. Selästä alkaa joulukuusi erottua kun rasvaprosentti on 9.

Originally posted by mtk77
Vatsalihakset alkavat niukin naukin näkyä kun rasvaprosetti on 12. Selästä alkaa joulukuusi erottua kun rasvaprosentti on 9.

Mihin tuo perustuu? Eikö ihmiset ole kuitenkin yksilöitä, ja se minne sitä rasvaa viimeseks jää, vaihtelee.

Originally posted by Zakk
Mihin tuo perustuu? Eikö ihmiset ole kuitenkin yksilöitä, ja se minne sitä rasvaa viimeseks jää, vaihtelee.

Olet oikeassa ei nuo päde jokaisen kohdalla. Laitoin nuot prosentit, että saisi edes jonkin kuvan missä liikutaan. Myös se mitä mittaus tapaa käytetään vaikuttaa todella paljon.

Originally posted by Odu
Offtopic, mutta edelliseen viestiin liittyvää:
Joku kilpaileva syvyyssukeltaja sai pulssin kaheksaan.

Siis 8 lyöntiä/min? Tuostahan tulee peräti yksi lyönti 7.5 sekunnin välein, aika vaikea mennä uskomaan. Nukkuuko kyseinen henkilö talvet putkeen ja heräilee vasta kun lumet sulaa?

Originally posted by mtk77
Vatsalihakset alkavat niukin naukin näkyä kun rasvaprosetti on 12.

Rasvat kahdessatoista! Kippis sille (ikinä aikaisemmin en ole vatsalihaksiani nähnyt).

nyt on vuodessa lähtenyt painoa pois noin 40 kiloa ja vielä pitäis tuollainen 10 kiloa ottaa rasvaa pois. alkupaino oli jotain 140-145 kiloa ja nyt noin 100. pituutta on 196 senttiä.

yksinkertaisesti noin 30 kiloa lähti pelkästään syömistä vähentämällä ja sit sen jälkeen aloin jo tarkkailemaan mitä syön ja myös käymään kävelylenkillä ja salilla.

jos haluaa et paino myös pysyy niin ei kannata laihduttaa vaan muuttaa elintapoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom