Laihaläski

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No joo jos kaveri haluaa nopeasti rasvaa pois niin siihen toimii aamuaerobinen..
Ja joo kiinnostaa tosin taustalla on useita vuosia painoluokka urheilua, välistä ollaan +kaloreilla ja tehdään massaa ja sit diettaillaan ylimääräiset veks.

Ei siihen mitään aerobisia silti tarvita. Ja muutenkin kaveri oli nimenomaan kasvattamassa lihastakin ihan.

Siinähän dieettaat, mutta tuo on ehkä se paskin tapa cutata kun lähteee törkeesti lihasta mukana. Sen dieetin voi vetää täysin ilman aerobista ja VARSINKIN ilman aamuaerobista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jep eli ENSIN tavotteena on saada ne rasvat alas, tietysti mahollisimman vähällä lihaskadolla. Tän jälkeen ois sit tarkotus alkaa kasvattamaan lihasta!
Sen dieetin voi vetää täysin ilman aerobista ja VARSINKIN ilman aamuaerobista.
Mites tää sit käytännössä toimii? Oisko jotai rautalangasta väännettyä mallia esittää mulle?

- - - Updated - - -

Niin ja joo tosiaan 181cm löytyy pituutta.

Zone-sarja -42%
Mites tää sit käytännössä toimii? Oisko jotai rautalangasta väännettyä mallia esittää mulle?

Syö vähemmän kuin kulutat.

Mutta tee sitä aerobista vaan ihan huoletta. Jos nyt sen lenkkeilyn seurauksena menetät kuukaudessa 30 grammaa enemmän lihasta kuin ilman lenkkiä, niin saatpahan ainakin syödä enemmän (jolloin selviää vähemmällä otsasuonten pullistumalla) eikä tuo lenkillä käynti huonoa tee yleiskunnolle eikä pumpulle/palkeille.

No alota sillä että rupeet jo käymään siel salilla jo nyt samalla ku cuttaat ja tosiaan ne raskaat perusliikkeet ohjelmaan. Aerobisen ideahan on tuoda lisää kulutusta -> saa syödä enemmän. Mitä siis tehdä kun ei harrasta aerobista? -> syö vähemmän. Terveellistä perusruokaa naamaan ja raskasta salitreeniä niin kyllä se siitä. Kaloreitakin voit tietysti laskea. Antaa vähän suuntaa.

- - - Updated - - -

Syö vähemmän kuin kulutat.

Mutta tee sitä aerobista vaan ihan huoletta. Jos nyt sen lenkkeilyn seurauksena menetät kuukaudessa 30 grammaa enemmän lihasta kuin ilman lenkkiä, niin saatpahan ainakin syödä enemmän (jolloin selviää vähemmällä otsasuonten pullistumalla) eikä tuo lenkillä käynti huonoa tee yleiskunnolle eikä pumpulle/palkeille.

Jep ei se mitään myrkkyä ole, mutta aamuaerobinen polttaa enemmän lihaa. Muutenkin sen kannattaisi olla aerobisen sijaan anaerobisen kynnyksen ylittävää lyhytkestoista esim. intervallityylistä settiä -> säästää enemmän lihasta ja nostaa paremmin maksimaalista hapenottokykyä.

Intervallitreenit ovat varmasti tehokkaita, mutta niin veemäistä puuhaa että jää ainakin itseltäni tekemättä. Tunnin reipas kävely metsässä taas on päivän kohokohta, ainakin hyvällä säällä.

Mutta jos saa itsestään sen verran irti, niin ei muuta kuin mäkiä juoksemaan yms.

Ei siihen mitään aerobisia silti tarvita. Ja muutenkin kaveri oli nimenomaan kasvattamassa lihastakin ihan.

Siinähän dieettaat, mutta tuo on ehkä se paskin tapa cutata kun lähteee törkeesti lihasta mukana. Sen dieetin voi vetää täysin ilman aerobista ja VARSINKIN ilman aamuaerobista.

No aika perseelleen menee jos saa lähtemään törkeästi lihasta pois esim 2kk kiristelyissä jossa kokonaismassaa tippuu vaikkapa se 5kg..
ymmärtäisin pointin jos kaverin lähtötilanne olisi r% 8 vaan kun ei ole.. ja jos kaveri haluaa "nopeasti" muutosta niin mä tarjoaisin tiukkaa 1-2kk kiristelyä, vaikkakin tässä voi lähteä 600g lihasmassaa enemmän kuin aerobisen vättelyllä.

Jos tosta kunnosta aletaan kiristämään tosi maltillisesti ja tiputetaan vaan kaloreita niin saa oikeasti olla miinuksilla KAUAN ennen kun saavutetaan sama kireys kun 1- 2kk kovalla dietillä, sen edun voi sitten käyttää vaikka body treeniin..

Ja en tiedä teistä mutta mun mielestä elämä -kcl on aika perseestä, senkin puolesta cuttaan mielummin räväkästi kuin kärvistellen 6kk.

No aika perseelleen menee jos saa lähtemään törkeästi lihasta pois esim 2kk kiristelyissä jossa kokonaismassaa tippuu vaikkapa se 5kg..
ymmärtäisin pointin jos kaverin lähtötilanne olisi r% 8 vaan kun ei ole.. ja jos kaveri haluaa "nopeasti" muutosta niin mä tarjoaisin tiukkaa 1-2kk kiristelyä, vaikkakin tässä voi lähteä 600g lihasmassaa enemmän kuin aerobisen vättelyllä.

Jos tosta kunnosta aletaan kiristämään tosi maltillisesti ja tiputetaan vaan kaloreita niin saa oikeasti olla miinuksilla KAUAN ennen kun saavutetaan sama kireys kun 1- 2kk kovalla dietillä, sen edun voi sitten käyttää vaikka body treeniin..

Ja en tiedä teistä mutta mun mielestä elämä -kcl on aika perseestä, senkin puolesta cuttaan mielummin räväkästi kuin kärvistellen 6kk.
Kehonmuokkaus on pitkäjänteistä puuhaa eikä toimi kaikkimullehetinyt-meiningillä. Mun mielestä paras tapa ois alottaa ny salitreeni ja keskittyy vaan syömään terveellisesti. Ilman mitään kauheita aerobisia. Mutta tää tietysti mielipidejuttu eikä yhtä oikeeta ja väärää oo.

Totta turiset. Itse väännän SS:ssää ja käyn 2-3 viikossa lenkillä ja mitä ruokapuoleen tulee, niin monipuolista ja terveellistä safkaa...reilusti :) toimii.
Ja miksei valilla tekis intervallireeniä? hauskaa vaihtelua ja mikäs sen parempaa,kun täysillä kirmaaminen :D

No alota sillä että rupeet jo käymään siel salilla jo nyt samalla ku cuttaat ja tosiaan ne raskaat perusliikkeet ohjelmaan. Aerobisen ideahan on tuoda lisää kulutusta -> saa syödä enemmän. Mitä siis tehdä kun ei harrasta aerobista? -> syö vähemmän. Terveellistä perusruokaa naamaan ja raskasta salitreeniä niin kyllä se siitä. Kaloreitakin voit tietysti laskea. Antaa vähän suuntaa.

Pohjustuksen jos oisit lukassu niin ois selvinny, et lokakuusta lähtien käyty salilla ja miinuskaloreilla oltu monta vuotta eikä siltikää nää kahvat kyljissä ota lähteäkseen. Nytte on tilanteena se, et Starting Strenghtillä vedetää ja ollaan edellee miinuskaloreilla. Paino on nytten 75,6kg eli lähtötilanteesta pudonnu kilo, jota ei kyl huomaa mistään.
Pitänee ottaa testiin toi Vensku123:n ehdottama aamuaerobinem jos sillä lähtis nää kyljet sulamaan vihdosta viimein! Miten pitkää aamulenkk suosittelet?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pohjustuksen jos oisit lukassu niin ois selvinny, et lokakuusta lähtien käyty salilla ja miinuskaloreilla oltu monta vuotta eikä siltikää nää kahvat kyljissä ota lähteäkseen. Nytte on tilanteena se, et Starting Strenghtillä vedetää ja ollaan edellee miinuskaloreilla. Paino on nytten 75,6kg eli lähtötilanteesta pudonnu kilo, jota ei kyl huomaa mistään.
Pitänee ottaa testiin toi Vensku123:n ehdottama aamuaerobinem jos sillä lähtis nää kyljet sulamaan vihdosta viimein! Miten pitkää aamulenkk suosittelet?

Nyt kun aloittelet tota lenkkeilyä niin joku 30min varmaan olis aika otollinen aika alkuun, tonkin voi tehdä vaikka reippaasti kävelemällä..
Kannattaa myös tutustua HIIT treeneihin, nopeita ja toimiivat.

Nostojen painot? Onko kasvaneet? Syötkö edelleen alotuspostauksen 1700kcal/päivä? Makrot? Sänkypuuhat sujuu?

Aamuaerobinen ei ole mikään ihmelääke. Jos siitä tyykkää, niin siitä vaan. Yli tunnin lenkkejä en ite ainakaan tekis. 30min fiksu pituus. Suurin vaikutus sillä on suuremman kalorivajeen luominen.

Voi olla, että oot aineenvaihdunnan jumittanut, mutta toisaalta toi 1700kcal ei hirveän tiukka ole. Oot kuvista päätellen suht' pulskassa kunnossa vaikka painoa ei olekkaan, niin perusaineenvaihdunta ei oo ihan hirveen suuri (lihas kuluttaa energiaa, läski ei). Yks laskuri anto sun spekseillä reilu 2100kcal TDEE:n, mutta se voi hyvin olla vähemmänkin. Eli saattaa olla myös, että oot arvioinut kulutukses yläkanttiin.

Kun ei mitään muita taustoja tiedä, niin melkeen ite suosittelisin ottamaan tuohon kohtaan 2vk dieettitauon ja sen jälkeen pudottelemaan kaloreita pikkuhiljaa alemmas. (Viikko tai kaks samoilla kaloreilla ja siitä hilaa alaspäin esim. -100kcal, jos paino ei lähde) Ite melkeen lähtisin tauon jälkeen jostain 2000kcal paikkeilta kokeilemaan. Jos on tullut vahinkoa aineenvaihduntaan, niin korkeammalta aloittaminen voisi sitä osaltaan fiksata.

Dokattua tulee kerran kuukaudessa. Jääny toi juominen ku oon keskittyny pääsykokeisiin lukemiseen. Nyt aattelin vapun kunniaks katkasta 2 kuukauden tauon! :kippis1:

Onha noi tietysti hieman painot nousseet. Nytten Starting Strenghtissä alkaa kyykky ja mave tulemaan ihan niihin painoihin millä oon vetänytkin. Penkin alotin tosi matalalta tasolta, koska se on kaikkein heikoimmassa kunnossa ja laahaa perässä. Edellisellä sivulla kommentoin näin: "Noniin, tulipa sitten liityttyä tuonne kalorilaskuriin ja sieltä tämän viikon osalta ilman palkkaria kaloreita näyttäisi napisevan 1742 (p 170 h.130 r.60). Liikuntaa en harrasta välipäivinä lainkaan ja kalorilaskuri näyttäisi: Arvioitu KOKONAISKULUTUS 2209 kcal vuorokaudessa . Palkkarista tulee vielä se 530 kcal lisää. Salipäivänä kulutus näyttäisi olevan: Arvioitu KOKONAISKULUTUS 2634 kcal vuorokaudessa."
Sänkypuuhat luistaa kyllä hyvin, niissä ei oo mitää muutosta tullu. Nykyään tuntuu vaan olevan enemmän aamubounareita, johtuisko se sitten tosta DAA extremestä, en tiedä.
Itelle kävis kans järkeen toi aineenvaihdunta jumi ja että syön ehkä liian vähän? Mättöpäivän pidän kerran kahdessa viikossa ja silloin syön iha mitä huvittaa (sipsiä,karkkia,jäätelöä, pitsaa jne.)

Tässä vielä päivitettyä kuvaa musta http://img33.imageshack.us/img33/1204/huhtikuu.jpg

On tuossa kuvassa selkeästi ainakin Lokakuu 2012 eroa nähtävissä.

En tiedä oletko jo kokeillut, mutta oma painoni pysyi pitkään samassa pienemmistä kaloreista huolimatta. Nyt reilu viikko takana pätkäpaastoa (syön 12-20 välillä) ja ainakin oma painoni on lähtenyt kovaan laskuun.

Entäpä oletko käyttänyt mittanauhaa puntarin sijasta? Jos puntarissa ei näy muutosta, niin ehkä mittanauha voisi motivoida ja kertoa tuloksista paremmin.

^ Sori. Mun sisälukutaidossa on selkeesti parannettavaa, kun onnistuin sivuuttamaan sun viestin täysin.

Paljonko nostot? Miten pitkään oot nostanut? Epäilin, että saatko tarpeeksi rasvaa. Selkeästi saat. Noi laskurit on sitten aivan täydellisen epäluotettavia, mutta antavat jotakin suuntaa.

Saattaa olla niin, että syöt siinä mielessä liian vähän, että olet totuttanut aineenvaihduntasi siihen 1700kcal-tasoon, ja sitä kalorimäärää pitäis vaan vielä kiristää, että paino lähtisi putoamaan. Nyt kun tota fläsää on vielä sen verran ja oot dieetannu ties miten pitkään, niin mä kokeilisin sitä dieettitaukoa Lyle McDonaldin ohjeiden mukaan ja sitten vaan kärsivällisesti ja jatkuvasti vähentelis kaloreita. Esim. 3kk ajalla pudotus 2000kcal --> 1400kcal. Eli -100kcal joka toinen viikko. Vaa'an lisäks mittanauha käyttöö ja alat seuraamaan mahan ympäryksen kehitystä.

Se on tietty ihan oma asia, mut mä en pitäis ite mättöpäivää edes noin usein. Dieetillä, ainakin mulla, mättöpäivä tarkotti viikon takapakkia laihtumisessa.

Mä oon kanssa vähän ilonpilaaja, täälläkin tullut ihmetetyä jengin mättöpäiviä ollaan 500kcl miinuskaloreilla sitten mättöpäivänä rykästään joku 10 000 kaloria naamaan niin eipä ole ihme että dietti kusee.. kokeilemisen arvoinen juttu on myös se että vedätkin hiilarimättö päivän ja vastaavasti vähennät silloin rasvoja.. Eli ei rasvaisia herkkuja, mulla on monesti tää buustannut tosi hyvin hidastunutta aineenvaihduntaa.

Paljonko nostot? Miten pitkään oot nostanut?
Kyykky menee tällä hetkellä 82,5kg:ssä, pystäri 37,5kg:ssä, soutu 50kg:ssä, penkki 62,5kg:ssä (tää laahas niin pahasti, et lähin aivan pohjalta tekee ja samalla parantelee tekniikkaa) ja mavessa 87,5kg. Lokakuussa alotin salilla käynnin, mutta tätä SS:ää nyt vetänyt sen 1kk:n josta yhen viikon olin kipeenä.

Dieettitauolla syödään vaa kulutuksen mukaan eli ±0?

Luin täältä foorumilta jostain, että jos 90% syömisistä menee dieetin mukaan, niin mitään ei pitäs käydä?

Toi hiilaritankkaus vois olla ihan kokeilemisen arvonen juttu!

Eli Lyle McDonaldin mukaan 2 viikon tauon aikana dieetistä kalorit pitäis olla ns. ylläpidon mukaan. Hän laskee että 14-16kcal/paino pauna. Itse painan n. 167 paunaa eli tällä matikalla seuraavan kahden viikon aikana 2350 kcal. Mietin vaan että meneeköhän tämä sitten miten kun kesätyöt on melko fyysistä hommaa (asvalttihommia lapion varressa) niin 1500 kaloria on melko vähän per päivä? Ettei vaan jumittuisi aineenvaihdunta noin vähäisillä kaloreilla.

Itsellä on aika samanlainen tilanne kuin ketjun aloittajalla, vatsassa olisi kilo tai kaksi ylimääräistä joista luopuisin kovin mielelläni. Olen sen verran jääräpää, että mitään kaloreita en ala laskemaan enkä mitään dieettiäkään vetämään. En väitä, etteikö joku parin kuukauden dieetti olisi käynyt mielessä mutta ei vaan jaksa ottaa niin vakavasti. Saliharrastus on minulle uusi ja mukava harrastus ja sellaiseksi se saa jäädäkkin. Treenaan siitä huolimatta tosissaan, olen kiinnostunut siihen liittyvistä asioista ja ihmisistä sekä haluan kasvattaa lihasmassaa. Terveellistä proteiinipitoista ruokaa, salitreeniä 4-5 kertaa viikkoon sekä aerobista liikuntaa kaikenlaisissa eri muodoissa niin eiköhän tämä vatsakin ajan kanssa katoa. Jos ei vuoden päästä ole mitään tapahtunut pötsiosastolla, niin sitten vedän jonku 2kk superdieetin.

Back
Ylös Bottom