itellä aika sama tilanne kun sulla. Väännän myös tota starting strenghtiä ja hyvältä tuntunu ohjelma tähän asti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itellä aika sama tilanne kun sulla. Väännän myös tota starting strenghtiä ja hyvältä tuntunu ohjelma tähän asti.
Tässä nytten mietiskeltyäni niin pitäisikö kuitenkin siirtyä maltillisille plussille n.3000kcal/d. Lihas kasvaisi ja samalla se kuluttaisi levossakin rasvaa pois kropasta. Vai käykö tässä kuitenkin niin, että jään +-0 -tilanteeseen jolloin rasvaprosentti pysyy samana, mutta lihakset kasvaa. Tietty huonoin vaihtoehto on se, että rasvaa tuleekin vain lisää kun pointtina on päästä siitä eroon.
Mun mielestä ensin rasvat pois, sen jälkeen massaa päälle. Dieetti polttaa aina lihasta, jonka takia fiksuinta on dietata silloin kun lihasta ei vielä ole.
Pudota painoa hitaasti,unohda kaikki vhh-keto dietit ja harrasta liikunta monipuolisesti, eli muutakin kuin salilla käyntiä.Oisko sulla sitten antaa vinkkiä miten onnistun tässä, koska oon jo diettaamista yrittänyt useemman vuoden kuitenkaan onnistumatta siinä?
- - - Updated - - -
Tekniikkas on vissiin parantunu tai lihakset vihdoin tottunu tohon! Toivottavasti mullaki menee nää pian ohi. Aina välillä vaikee saada nukuttua, kun sänky on liian pehmeä ja herää siihen et särkee alaselkään.
Mun mielestä ensin rasvat pois, sen jälkeen massaa päälle. Dieetti polttaa aina lihasta, jonka takia fiksuinta on dietata silloin kun lihasta ei vielä ole.
Helmikuussa InBody mittaus tuumas sen olevan 15,7. Okei aamuaerobista, miten usein ja kuinka pitkä lenkki?
Aika mielenkiintosta. Ei varmaan paljoo lihakset kiinnosta sua?no 2-3kin aamu"lenkkiä" riittää tää nyt voi olla ihan mitä haluat halonhakkuusta-suojuoksuun , itse painan tyhjällä vatsalla 6x viikko kun kiristelen. Mielenkiinnosta oletko kuinka pitkä? tohon rasva%en ota sen kummemmin kantaa kun en tiedä. Mutta mulla alkaa näkymään 2 ylintä palaa vaysalihaksista tosi selvästi kun pihtimittaus on 15%
Ei vitussa mitään aamuaerobisia. Parasta treeniä kehonmuokkaukseen on raskailla perusliikkeillä koottu saliohjelma ja terveellinen riittävä ravinto.
- - - Updated - - -
Aika mielenkiintosta. Ei varmaan paljoo lihakset kiinnosta sua?