Laihaläski

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joku 3 viikkoa about olen tota SS-ohjelmaa vetänyt. Ehkä ainoo ero mun tilanteessa sun tilanteeseen on se,että ei oo kiire saada rasvaa pois?
hmm.. Pitäis jaksaa alkaa lenkillä käymään,mutta ei vaa jotenkin sit palautuspäivinä vaan innosta.

En laske kaloreita mutta paino kokoajan tippuu,että kyllä tässä miinuksilla mennään. Paino nyt 86.4kg,kun se joku aika sitten oli noin 89kg.

Okei kuulostaa kyllä hyvältä! Itellä eka viikko takana SS:ää ja tuntuu vaa, että alaselkä kipeytyy tosta maastavedosta ja ranteet kipeytyy pystypunnerruksesta. Mutta kai se tästä vielä!

Tässä nytten mietiskeltyäni niin pitäisikö kuitenkin siirtyä maltillisille plussille n.3000kcal/d. Lihas kasvaisi ja samalla se kuluttaisi levossakin rasvaa pois kropasta. Vai käykö tässä kuitenkin niin, että jään +-0 -tilanteeseen jolloin rasvaprosentti pysyy samana, mutta lihakset kasvaa. Tietty huonoin vaihtoehto on se, että rasvaa tuleekin vain lisää kun pointtina on päästä siitä eroon.

Tässä nytten mietiskeltyäni niin pitäisikö kuitenkin siirtyä maltillisille plussille n.3000kcal/d. Lihas kasvaisi ja samalla se kuluttaisi levossakin rasvaa pois kropasta. Vai käykö tässä kuitenkin niin, että jään +-0 -tilanteeseen jolloin rasvaprosentti pysyy samana, mutta lihakset kasvaa. Tietty huonoin vaihtoehto on se, että rasvaa tuleekin vain lisää kun pointtina on päästä siitä eroon.

Mun mielestä ensin rasvat pois, sen jälkeen massaa päälle. Dieetti polttaa aina lihasta, jonka takia fiksuinta on dietata silloin kun lihasta ei vielä ole.

Mun mielestä ensin rasvat pois, sen jälkeen massaa päälle. Dieetti polttaa aina lihasta, jonka takia fiksuinta on dietata silloin kun lihasta ei vielä ole.

Oisko sulla sitten antaa vinkkiä miten onnistun tässä, koska oon jo diettaamista yrittänyt useemman vuoden kuitenkaan onnistumatta siinä? :)

- - - Updated - - -

Tekniikkas on vissiin parantunu tai lihakset vihdoin tottunu tohon! Toivottavasti mullaki menee nää pian ohi. Aina välillä vaikee saada nukuttua, kun sänky on liian pehmeä ja herää siihen et särkee alaselkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo tiedän ton fiiliksen. Melkeen teki mieli vaihtaa koko sänky,kun ajattelin että siitä johtuu..Mutta mavesta se varmaan johtukin sitten :) Ajattelin myös alkaa treenaamaan syviä vatsalihaksia? Jos siitä olisi apua selkäkipuihin.

Oisko sulla sitten antaa vinkkiä miten onnistun tässä, koska oon jo diettaamista yrittänyt useemman vuoden kuitenkaan onnistumatta siinä? :)

- - - Updated - - -

Tekniikkas on vissiin parantunu tai lihakset vihdoin tottunu tohon! Toivottavasti mullaki menee nää pian ohi. Aina välillä vaikee saada nukuttua, kun sänky on liian pehmeä ja herää siihen et särkee alaselkään.
Pudota painoa hitaasti,unohda kaikki vhh-keto dietit ja harrasta liikunta monipuolisesti, eli muutakin kuin salilla käyntiä.

Ei todellakaan pidä paikkaansa, jos asiat tehdään oikein eikä puhuta mistään alle 10% rasvoista. Proteiinimassaa ei siihen mennessä pitäisi lähteä lihaksista lainkaan, jos dieetti on onnistunut. Solunestettä voi karata jos niistä ei pidetä kiinni esim. kreatiinin ja suolan kanssa pelaamalla, ja tämä on se mikä tekee "mulla hävis lihasta dieetillä" jutut. Karppaamalla tms VHH:lla lähtee neste lihaksista liikenteeseen varmasti, koska glykogeenivarastot tyhjenevät. Lihaksen massasta valtaosa on nestettä.

Kyllä lihasten proteiinimassaa voi miinuskaloreillakin kasvattaa, jos homma toimii oikein. Toki riippuu lähtökunnosta ja rasvoista, sekä treenitaustasta. Elimistön proteiinisynteesiin vaikuttaa moni muukin asia kuin energiatasapaino.

Noniin, tulipa sitten liityttyä tuonne kalorilaskuriin ja sieltä tämän viikon osalta ilman palkkaria kaloreita näyttäisi napisevan 1742 (p 170 h.130 r.60). Liikuntaa en harrasta välipäivinä lainkaan ja kalorilaskuri näyttäisi: Arvioitu KOKONAISKULUTUS 2209 kcal vuorokaudessa . Palkkarista tulee vielä se 530 kcal lisää. Salipäivänä kulutus näyttäisi olevan: Arvioitu KOKONAISKULUTUS 2634 kcal vuorokaudessa. Miltäs vaikuttaisi? Mitä pitäisi muuttaa jotta pääsisin sinne 10 rasvoihin? :)

Mä tiputtelisin rasvaa poijjes ;) tuut yllättymään miten kovalta se kunto näyttää kun tostakin saadaan se5% rasvaa veks.. ohjeena aamu aerobinen täältä suunnasta..
paljos muuten rasva% on ton kuvan perusteella,ite erittäin huono arvioimaan kuvista mut 19?

Zone-sarja -42%
no 2-3kin aamu"lenkkiä" riittää tää nyt voi olla ihan mitä haluat halonhakkuusta-suojuoksuun , itse painan tyhjällä vatsalla 6x viikko kun kiristelen. Mielenkiinnosta oletko kuinka pitkä? tohon rasva%en ota sen kummemmin kantaa kun en tiedä. Mutta mulla alkaa näkymään 2 ylintä palaa vaysalihaksista tosi selvästi kun pihtimittaus on 15%

Helmikuussa InBody mittaus tuumas sen olevan 15,7. Okei aamuaerobista, miten usein ja kuinka pitkä lenkki?

Ei vitussa mitään aamuaerobisia. Parasta treeniä kehonmuokkaukseen on raskailla perusliikkeillä koottu saliohjelma ja terveellinen riittävä ravinto.

- - - Updated - - -

no 2-3kin aamu"lenkkiä" riittää tää nyt voi olla ihan mitä haluat halonhakkuusta-suojuoksuun , itse painan tyhjällä vatsalla 6x viikko kun kiristelen. Mielenkiinnosta oletko kuinka pitkä? tohon rasva%en ota sen kummemmin kantaa kun en tiedä. Mutta mulla alkaa näkymään 2 ylintä palaa vaysalihaksista tosi selvästi kun pihtimittaus on 15%
Aika mielenkiintosta. Ei varmaan paljoo lihakset kiinnosta sua?

Ei vitussa mitään aamuaerobisia. Parasta treeniä kehonmuokkaukseen on raskailla perusliikkeillä koottu saliohjelma ja terveellinen riittävä ravinto.

- - - Updated - - -

Aika mielenkiintosta. Ei varmaan paljoo lihakset kiinnosta sua?

No joo jos kaveri haluaa nopeasti rasvaa pois niin siihen toimii aamuaerobinen..
Ja joo kiinnostaa tosin taustalla on useita vuosia painoluokka urheilua, välistä ollaan +kaloreilla ja tehdään massaa ja sit diettaillaan ylimääräiset veks.

Back
Ylös Bottom