Lahja 30-vuotiaalle miehelle?

Tarvis keksiä kohta 30 -vuotta täyttävälle pikkuveljelle lahja. Veli tykkää kalastuksesta, koriksesta ja lätkästä. Tekee vuorotyötä, joten mitään kausikorttia lätkämatseihin en aio ostaa. Hän on naimisissa, hänellä on yksi lapsi ja hän asuu Etelä-Suomessa. Hinnalla ei kauhean suurta merkitystä, mutta ajattelin itse max 200 euroa. Tavallan olisi kiva ostaa jotain, mikä jäisi muistoksi. Toisaalta muunlainenkin lahja kelpaa. Vaimo on järkkäämässä sille yllätyskekkereitä ja ennen juhlia ois mahdollisesti jotain elämysjuttua ralliauton tai paintballin lomassa.

Eli mikä olisi kiva lahja? Mistä itse tykkäisit? Mikä on paras lahja mikä sinulle on ostettu?

(Kiitos etukäteen asiallisista ehdotuksista!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkäslaisesta kalastuksesta ja kuinka tosissaan? Jos on fanaattinen kalamies niin lahjan keksimisen ei pitäs olla vaikeeta. Joku luxus kohtuu pieni 200 euron väline, vaikka haavi.

Ei kovin fanaattinen, mutta käy joitakin kertoja kesässä kalassa. En kyllä tiedä minkälaisesta kalastuksesta tykkää, täytyisi kysellä.

Eli mikä olisi kiva lahja? Mistä itse tykkäisit? Mikä on paras lahja mikä sinulle on ostettu?

(Kiitos etukäteen asiallisista ehdotuksista!)

Itse täytän 30 tässä kohta. Toivottavasti saan sitä mitä tilasin eli viskiä. Vituttaisi kovasti jos saisin jotain käyttö/koriste esineitä - mä oon kuitenkin 30 ja työssäkäyvä ihminen joten saan sellaiset hankittua itsekin. Hyvään viskiin harvemmin raaskin pistää rahaa itse kun sille rahalle on muka parempaakin käyttöä.

mä sain joskus sellasen hienon marttiinin lahjapuukon 30v lahjaksi johon on tehty kaiverrus,musta se on simppeli yksinkertainen hyvä lahja joka kestää aikaa.

Mun mielestä kannattas satsata johonki esim. lahjakorttiin jonka voisi käyttää siihen mistä ite tykkää ja mitä tarvii esim. Vaatteisiin joka voisi myös vaimolle tuoda "silmäniloa"..

esim. joku lahjakortti johonki urheiluliikkeeseen ja iso pullo seagrams-viskiä!

Ton ikäinen monesti periaatteessa pystyy ostamaan itse sen minkä haluaa/tarvii.

Se mistä mä tykkäisin olis laatuaika perheen/vaimon kanssa. Eri toki kun lahjan antaja on veli mutta, osta joko veljellesi joko vaimon kanssa kaksin tai muksu mukaan lahjakortti johkin hotelliin illallisineen. Järkkäät muksun sitten vahdittavaksi johonkin niin broidisi pääsee viettämään "laatuaikaa". Ei lahjasta aina tarvi jäädä mitään pysyvää, tollainen pikku parin päivän loma ois mun mieleen.

200e riittää helposti.

Ton ikäinen monesti periaatteessa pystyy ostamaan itse sen minkä haluaa/tarvii.

Se mistä mä tykkäisin olis laatuaika perheen/vaimon kanssa. Eri toki kun lahjan antaja on veli mutta, osta joko veljellesi joko vaimon kanssa kaksin tai muksu mukaan lahjakortti johkin hotelliin illallisineen. Järkkäät muksun sitten vahdittavaksi johonkin niin broidisi pääsee viettämään "laatuaikaa". Ei lahjasta aina tarvi jäädä mitään pysyvää, tollainen pikku parin päivän loma ois mun mieleen.

200e riittää helposti.

Mulle tuli kans joku tuollainen systeemi mieleen. Maksat vaikka jonkun hotelliyön pariskunnalle ja otat muksun itsellesi hoitoon. :) Riippuu tietysti vähän perheestä, et käykö tuollainen. Jos veljelläsi on tapana viedä vaimoasi hotelleihin rentoutumaan silloin tällöin, niin sit idea on huono.

Monet on antaneet "lapsenhoitokuponkeja", eli vaikka 10 kpl hienosti printattuja lappuja joilla voi ostaa tämän lahjan antajan illaksi vahtimaan kersoja. Ei maksa kuin vaivan, mutta on saajalle kultaakin arvokkaampaa...

Monet on antaneet "lapsenhoitokuponkeja", eli vaikka 10 kpl hienosti printattuja lappuja joilla voi ostaa tämän lahjan antajan illaksi vahtimaan kersoja. Ei maksa kuin vaivan, mutta on saajalle kultaakin arvokkaampaa...

Hyvä idea ! Just sitä mäkin meinasin että ton ikänen pystyy itse ostamaan mitä tarvii mutta tollaiset on erilailla mukavia.

Me ostettiin kolmekympiselle Leathermann setti. Kaiverruttaa sen vielä. Tuo lisämuistoarvoa. Siihen päälle vielä muutama hyvä keittiöpuukko. Tai jos osaa arvostaa, niin hyvä viskipullo.

Mä sain 30.s lahjaksi pikkusiskolta 3kpl autonsiivouksia.
On ollut tarpeeseen, kun itseä kiinnostaa kuin litra käpyjä grillikauden ulkopuolella tuo auton imurointi ja sisältä siivoominen.

Veli ja sen vaimo käyvät joitakin kertoja vuodessa "hoitamassa parisuhdettaan" kylpylöissä ja hotelleissa sekä tekevät kaikkea muutakin, eli vaikka idea on hyvä, niin en taida tällaista järkätä.

Me asutaan eri paikkakunnilla ja mulla ei ole omaa autoa, joten tuo lapsenhoito on mulle vähän ongelmallisempi juttu. Itse asiassa heidän on aika helppo järjestää tuota lastenhoitoa, kun tuon puolitoistavuotiaan mummo asuu heidän kanssaan samalla paikkakunnalla. Mutta hyvä idea tämäkin.

Nuo muistoesineet, joihin tulee kaiverrusta, vaikuttavat ihan hyviltä vaihtoehdoilta. Jotenkin olisi kiva, että lahja jäisi muistoksi. Mutta kyllä se voi olla toisenlainenkin.

Tuli tossa mieleen, että ennen lapsen syntymää veli ja sen vaimo kävivät vaelllusreissuilla. Nyt tuo lapsi vähän hankaloittaa tätä harrastusta.

Veli ja sen vaimo käyvät joitakin kertoja vuodessa "hoitamassa parisuhdettaan" kylpylöissä ja hotelleissa sekä tekevät kaikkea muutakin, eli vaikka idea on hyvä, niin en taida tällaista järkätä.

Me asutaan eri paikkakunnilla ja mulla ei ole omaa autoa, joten tuo lapsenhoito on mulle vähän ongelmallisempi juttu. Itse asiassa heidän on aika helppo järjestää tuota lastenhoitoa, kun tuon puolitoistavuotiaan mummo asuu heidän kanssaan samalla paikkakunnalla. Mutta hyvä idea tämäkin.

Nuo muistoesineet, joihin tulee kaiverrusta, vaikuttavat ihan hyviltä vaihtoehdoilta. Jotenkin olisi kiva, että lahja jäisi muistoksi. Mutta kyllä se voi olla toisenlainenkin.

Tuli tossa mieleen, että ennen lapsen syntymää veli ja sen vaimo kävivät vaelllusreissuilla. Nyt tuo lapsi vähän hankaloittaa tätä harrastusta.

Jos jotain esinettä niin Leathermanni varmasti kelpaa. Sain vaimolta sellaisen kerran lahjaksi. Kulkee kameralaukussa ja on monesti ollut tarpeellinen.

Jep leathermannit ja vastaavat ovat varsin hyviä ehdotuksia, tai sitten kun harrastaa kalastusta niin kunnon yleispuukko jota voi kantaa mukana kalassa jne. Niihinkin saa kaiverruksia jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom