Lahja 30-vuotiaalle miehelle?

Voihan sen vessaremontin maksaa jos haluaa vaikkei se lahja olisikaan. Sehän on sama kuin jos saisi rahaa lahjaksi. Varsinkin jos sen tekisi jokatapauksessa riippumatta siitä onko synttärit vai ei.

Mielummin jotain henkilökohtaista vaikka sen arvo olisi 5€.
Tästä tuli mieleen kun joskus mun juniori-iässä käytiin joulun pyhinä tuttujen tykönä kyläilemässä. Joku taisi kysyä perheen lapsilta että: "tuliko paljon joululahjoja".

Tuttavaperheen isä vastasi siihen vakavalla naamalla että: "Me ostettiin tämmönen pyykinpesukone kun vanha hajosi. Tää on vähän niin kuin koko perheen yhteinen joululahja." Pari mun ikäistä alle 10-vuotiasta lasta nieleskelee samalla vieressä ja nyökyttelee että juu näin on. Mulla ei meinannut pokka pitää vaikka nuori olinkin kun toi koko tilanne oli jotenkin niin absurdi. :lol2:

Eli toikaan perhe ei ollut mikään köyhä ja pointti on siinä että ehkä jotkut pienet paketit voi silti ipanoille hommata vaikka tommosta hiukan isompaa ostetaankin.

Mun mielestä on aina tärkeää että lahjassa on joku henkilökohtainen ajatus mukana, ei siis sellaista vaikutelmaa että on napattu tulomatkalla huoltsikalta mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri eilen törmäsin sopivasti lahjaan, jollaisen itse kelpuuttaisin milloin vain. Mittatilauskengät (tai siis lahjakortti) esim. Left footista.

Tää foorumi on kyllä mainio. Kaikki tuntee aina kaikkien kumppanit ja mielipiteet on absoluuttisia totuuksia.
Voi hyvänen aika :D

Tää foorumi on kyllä mainio. Kaikki tuntee aina kaikkien kumppanit ja mielipiteet on absoluuttisia totuuksia.
Voi hyvänen aika :D

Anna Jepu vaan se vessaremontti lahjaksi ja sitten vielä illalla joku "itsetehty" lahja niin kyllä miehes on ikionnellinen ;) :D

Mä sain 30.s lahjaksi pikkusiskolta 3kpl autonsiivouksia.
On ollut tarpeeseen, kun itseä kiinnostaa kuin litra käpyjä grillikauden ulkopuolella tuo auton imurointi ja sisältä siivoominen.

Tää ois mahtava lahja.

Yleensäkin, melkeen kaikilla ton ikäsillä on velvollisuuksia joista huolehtiminen ei oo ihan lempihommaa. Niitten hoitaminen x kertaa on loistava lahja. Tavaralahjan ongelma on yleensä se että semmoiset joita ton ikäiset haluaa mutta ei raaski itse ostaa, on yleensä sitten aika kalliita.

Oletko katsonut brittien ebayn? Briteistä ei yleensä postikulut oo kauheen isot..
Riippuu mihin vertaa. Mun kokemuksen mukaan briteistä postikulut on monesti kalliimpia kuin muualta Euroopasta. Jenkeistä tai muualta kaukaa taas tietysti eri juttu ja tullit tulevat kuvioihin mukaan.

Mäkin ostaisin ehkä oikeasti jotain henkilökohtaista tai harrastukseen liittyvää. Yleensä se on vaan hankalaa jos joku harrastus on jollekkin tosi rakas ja on niistä harrastusvälineistään tosi tarkka niin silloin pitää kyllä tietää hyvin tarkasti mitä ostaa. Mulle kelpais joku matka lahjaksi ihan milloin vain ;).

Aika paljon miehestä ja harrastuksista kiinni, mutta veikkaan että kovin moni mies ei pistäisi pahakseen esim. seuraavia lahjoja (max. 200 euron budjetilla, joka on jo aika paljon):

- Puukot ja monitoimityökalut
- Retkeilytavara (esim. kuksa)
- Viihde-elektroniikka
- Laadukas rannekello
- Hienommat alkomahoolit (jos on Viinamäen miehiä :kippis1:)

Itse en ole ikinä oikein ymmärtänyt "elämysten" tarjoamista, ts. jotain josta jää vain hyviä muistoja. Jos joku antaisi lahjaksi jotain kälyisiä "palvelulipukkeita" niin saisi kyllä selkäänsä. ;) Materia ratkaisee...

Jos ei omista jo niin järjestelmäkamera on mielenkiintonen leikkikalu

Noi on hyviä lahjaidoita mun mielestä noi 3xautonsiivous ja vastaavat.
Annoin ite mutsille joskus lahjakortin 5xkämpän siivous ja ukkolle 5xnurmikon leikkuu. :D
Tyytyväisiä oli kyllä eikä mee iteltä rahaa lahjan ostoon.

Joo toi siivous yms. lahjakortit on oikein hyvä idea. Sanoisin että kannattaa ehkäpä säästää ne rahansa kun tuon ikäisillä alkaa jo olee kaikki mitä ne haluaa ja siksi vaikea ostaa mitään mieluista. En itse edes muista omia lahjojani mitä olen viimesen about 10 vuoden aikana saanut, olen pääsääntöisesti tunkenut ne johonkin komeroon ja sinne ne on sitten jääneet. Jep lahjakortti vaan, ja poikamiehelle vaikka 5x hieronta/piparia ilmatteeksi, ei tosin veljelle niinku tässä alottajan tapauksessa. Varmaan ikimuistoinen lahja, eikä mene rahaa lahjan ostoon ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom