Lahja 30-vuotiaalle miehelle?

Käly teetti mun miehelle aikanaan ruokatermoksen kanteen kaiverrus, lempilausahduksella höystettynä . Veljelleni, leijonamielelle.. Niitten lapsuuden aikainen lause.. Oli itku lähellä ku sai sen. Osu ja uppos. Eli käyttöesine, jolla on muutakin arvoa. Lisäks suosittelen kanssa noita ite tehtyi kuponkei jollekin palvelukselle, varmasti osataan arvostaa niitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mä kävin tänään ostamassa veljelle Leatherman Surge -monitoimityökalun sekä Bit Kit -lisäjuttuja siihen ja luulen, että se tulee tykkäämään lahjasta. Nyt toi Leatherman on kaiverrettavana.

Suoritin duunissa huutoäänestyksen miesten keskuudessa tiettyjen lahjaideoiden suhteen ja tämä sai 100% äänivyöryn. Katsotaan nyt, jos lahjapaketin yhteyteen tulee vielä joku lisuke. Kiitos VelttoV vinkistä.

Itse sain aikoinaan kun täytin 30-vuotta kaveriporukalta semmoisen kalliinpuoleisen puukon johon oli kaiverrettu eräs lentävä lause jota tapaan aina välillä viljellä. Lisäksi antoivat taskumatin suomen leijona kaiverruksella jossa mukana pikkuinen "ratti" ja shottilasi. Osui ja upposi. :)

Yksi kaveri sai hienot hopeiset kynät 30-lahjaksi :lol2:
Itse sain 50mm 1.8 objektiivin ja Gradon Alessandro MS-1 kuulokkeet, molemmat kovin mieluisia.

Leatherman on myös kiva lahja, se sopii hyvin mustien farkkujen, ja flanellipaidan kanssa vyölle, heti kännykkäkotelon viereen vyölaukun toiselle puolelle. :D

Lainataan tätä ketjua.

Elikkäs ystävälle pitäisi saada lahjaksi mersun slk pienoismalli hopeisena. Kellään tietoa mistä voisi löytyä? Amazonista katoin, mutta vähän nakertaa maksaa enemmän postikuluja kun itse tuotteesta. Joten jos joku olisi sattumalta jossain kotomaanliikkeessä moista nähnyt?

Lainataan tätä ketjua.

Elikkäs ystävälle pitäisi saada lahjaksi mersun slk pienoismalli hopeisena. Kellään tietoa mistä voisi löytyä? Amazonista katoin, mutta vähän nakertaa maksaa enemmän postikuluja kun itse tuotteesta. Joten jos joku olisi sattumalta jossain kotomaanliikkeessä moista nähnyt?

Oletko katsonut brittien ebayn? Briteistä ei yleensä postikulut oo kauheen isot..

Mä ajattelin itse olla niinkin romanttinen ja kustantaa kokonaan tulevan wc-remonttimme. Sattuu osumaan suht samoihin aikoihin miehen kolmekymppisten kanssa, ja uskon että arvostaa näinkin käytännöllistä lahjaa enemmän, kuin jotain irtotavaraa :)

Mä ajattelin itse olla niinkin romanttinen ja kustantaa kokonaan tulevan wc-remonttimme. Sattuu osumaan suht samoihin aikoihin miehen kolmekymppisten kanssa, ja uskon että arvostaa näinkin käytännöllistä lahjaa enemmän, kuin jotain irtotavaraa :)
Hieno lahja....me miehet kyllä arvostamme tuollaisia lahjoja:)...Missä muuallakaan viettäisimme aikaa:)
Miehes on onnekas.

Toivottavasti, Jepu, miehesi ymmärtää ostaa sinulle vastaavassa tapauksessa niinkin mukavan lahjan kuin suursiivouksen joltain siivousfirmalta.

Toivottavasti, Jepu, miehesi ymmärtää ostaa sinulle vastaavassa tapauksessa niinkin mukavan lahjan kuin suursiivouksen joltain siivousfirmalta.

En oikein ymmärrä tätä heittoa. Mies ei itse mitään tavaraa halua ja musta suursiivousta ei oikeen voi rinnastaa remonttiin, jossa koko huone menee uusiksi.

Jos mun kolmekymppisten kohdalla on aika kohentaa vaikka keittiö, ei mua haittaisi saada syntymäpäivälahjaksi sitä. Mitä se on kummaltakaan pois, jos toinen lahjaksi haluaa kohentaa ja kunnostaa yhteistä omaisuutta?

Musta on kivempi nähdä ilo miehen kasvoilla, kun se huomaa remontin, kuin se teeskennelty kireä hymy jotain kultaista solmioneulaa saadessaan. Näin kärjistettynä.

vertasit 50 euron solmioneulaa usean tonni remonttiin? osta sille remonttirahoilla prätkä, ja kuvittele sitten, että se sama hymy tulisi remontilla kuin sillä prätkällä, siis jos tollasia rahoja laittelee... :P

Voihan sen vessaremontin maksaa jos haluaa vaikkei se lahja olisikaan. Sehän on sama kuin jos saisi rahaa lahjaksi. Varsinkin jos sen tekisi jokatapauksessa riippumatta siitä onko synttärit vai ei.

Mielummin jotain henkilökohtaista vaikka sen arvo olisi 5€.

Kiitos itseäni nuoremmille vastauksista, joihin ei tarvitse juuri lisätä mitään. Minun mielestäni hyvä lahja on ennen kaikkea henkilökohtainen - enkä tällä tarkoita, että vaimoille kannattaa ostaa painekeitintä joululahjaksi, vaikka hän sellaista voisi tarvitakin. Ihan kiva asia on, että Jepulla on riittävästi rahaa maksaa vessaremontti, mutta se ei ole lahja 30-vuotissyntymäpäivänä.

Tuollaiset lahjathan, joista hyötyy lähinnä itse, ovat juuri parhaita. Aah, muistan vuoden 94 joulun, kun 7v Sukulakulle isän antamasta paketista paljastui Tank Platoon -M1A1-tankkisimulaattori. Ja pari vuotta tuon jälkeen lahjaksi tuli lentosimupaketti.

Oletko katsonut brittien ebayn? Briteistä ei yleensä postikulut oo kauheen isot..

En ole. Pitääpä tuokin vilkaista. Kiitokset!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom