Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaahan hieman että millasta porukkaa makella käy ite olen asunut lahdessa 3 vuotta ja sen koko ajan olen käynyt lkk:lla mutta nyt haluaisin kokeilla jotain toista salia ja olen kuullut että maken sali olis paras?
Muutto Kärpäseen edessä; onko sillä puolen kaupunkia mitään muita salivaihtoehtoja, kuin K&M Sopenkorven puolella?
Kyllähän siellä on...;)
Muutto Kärpäseen edessä; onko sillä puolen kaupunkia mitään muita salivaihtoehtoja, kuin K&M Sopenkorven puolella?
Minkäslainen sali siihen Solana Fitneksen tilalle tuli. Vissiin jotai ryhmäliikunta tuntei ainaki tullu ohjelmaan. Harmittaa vähän ku omistajat vaihtu oli nimittäin erittäin hyvä sali ja mukavat kanssa treenaajat.
Saisko jeesiä salin valinnassa Lahden seudulta. Puu tuli lukaistua läpi, mutta ajattelin päivitettyä tilannetta - ja nimenomaan omiin tarkoitusperiini. Eli nyt ollaan sunnuntaina tulossa Lahteen asuntonäytöille ja pitäisi päästä treenailemaan joko aamupäivällä noin klo 9 alkaen, tai sitten iltapäivällä klo 15-16 maissa. Mieluiten kohtuullisella kertakäynnillä, tai tutustumiskäyntinä. Löytyykö perusvarusteltua salia, johon pääsisi sunnuntaina noihin aikoihin sisään?
Toinen aihe olisi sitten vakinaisen treenimestan katselu Lahteen muuton (1-2 kk sisään) jälkeen. Toivesalissa olisi kohtuullinen veloitus, siistit ja perushyvät laitteet; vapaita painoja, hacki, prässi, Smith-kone, penkit, kunnon taljat, käsipainot jne. Jos jostain löytyy reverse hyper extension, niin siitä plussaa. Lisäksi kunto- tai spinningpyöriä ja mielellään soutulaite saisi löytyä. Plussaa vielä jos löytyy emännälle jotain ryhmäliikuntatunteja, niin pääsis molemmat samalle salille treenaan. Kyykky- ja mave-paikat ei oleellisia, koska selkä ei kestä enää voiman ostoa. Pääpaino treeneissä alkaakin olla jo aerobisessa ja salilla käväisen vain pari kertaa viikkoon lihas- ja voimakatoa hieman torjumassa - muuten silloin tulee treenattua kyllä ihan asenteelle (siinä määrin kuin se ilman kyykkyä ja mavea on mahdollista). Olen kiitollinen mahdollisista vastauksista.