Ei kai nyt kukaan yöelämässä ole perjantaina, ei ainakaan kukaan omistautunut pakkislainen.
samaa viinaa ne baarit tarjoaa joka päivä, eli ei sinänsä päivällä väliä ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai nyt kukaan yöelämässä ole perjantaina, ei ainakaan kukaan omistautunut pakkislainen.
Ei päivällä ole väliä, omistautunut pakkislainen ei ikinä eksy katabolisille teille.samaa viinaa ne baarit tarjoaa joka päivä, eli ei sinänsä päivällä väliä ;)
Juu, ei tietenkään. En ainakaan tunnusta :kippis1:
oikein, Coyote päivä on joka perjantai, tarvittaessa :kippis1:
Korjattu ;)
oikein, Jaska päivä on joka päivä, tarvittaessa :kippis1:
Kylläpäs teillä nyt tulee kirjotusvirheitä :D :kippis1:
edit. Grandia tietenkään unohtamatta :5:
no, ei tähän kannata ainakaan enää jatkaa listausta että ei tuu kaikki lahen baarit :D
Ei kai angelo ollut sattumoisin perjantaina lahden yöelämässä?
Kai se on pakko tänne ilmottautua kun täällä näköjään tuttujakin... ;)
Lahdessa asunu noin kaks vuotta ja lähes koko sen ajan treenannu Makella. Suosittelen oikein lämpimästi muillekin..!
Niin ja treenaan yleensä klo 18-20 mutta juuri äskettäin alkaneen vuorotyön takia joka toinen viikko siis jatkossa aamuisin klo 9-11.
Sori angelo, en oo saanu aikaseks kirjotettua tonne mimmien puolen ketjuun, vaik oonhan mä sen huomannu... :(
sama sali kuin edellisellä, lahdessa olen asunut jo nelisen vuotta, hinku olis poies mutta fyssariksi olis tarkotus valmistua ensin- ja se tapahtuu vasta joulukuussa 2010 :jahas: no, onhan lahdessa kyllä puolensa, ja on ihanaa kun salille on vaan parisataa metriä! tänään taas jumpalle :dance:
Tervetuloa vaan.Megamies sanoi:kattoo siirtyskö sitä tuonne lassikki kymille ku ängeeveeki käy siellä.
Jee... joku muukin lahtelainen nainen käy makella Voitko vähän kuvailla itseäs, uskon että ollaan kyllä nähty salilla
Kuinkahan mä itseäni kuvailisin..?
Mulla on tummat hiukset, joissa vähän vaaleita raitoja. Oon varmaan saman mittanen ku sä, mutta aika monta kiloa painavampi :lol2:
Aika usein huomaan iltaisin olevani ainoa nainen, joka siellä vapaan raudan puolella vääntää naama punaisena :D
Luulisin joo, että oon sut pari kertaa salilla nähny... ja ens kerralla tulen esittäytymään!