Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kai angelo ollut sattumoisin perjantaina lahden yöelämässä? :rolleyes:

En ollut, mua harvemmin bongaa baarista ;) Mulla on varmaan kaksoisolento täällä, kun aika usein tutut sanoo muka nähneensä mut jossain, missä en oo edes ollut :rolleyes:

Kai se on pakko tänne ilmottautua kun täällä näköjään tuttujakin... ;)

Lahdessa asunu noin kaks vuotta ja lähes koko sen ajan treenannu Makella. Suosittelen oikein lämpimästi muillekin..!

Niin ja treenaan yleensä klo 18-20 mutta juuri äskettäin alkaneen vuorotyön takia joka toinen viikko siis jatkossa aamuisin klo 9-11.

Sori angelo, en oo saanu aikaseks kirjotettua tonne mimmien puolen ketjuun, vaik oonhan mä sen huomannu... :(

Lahden Kamppailulajikeskus, kattoo siirtyskö sitä tuonne lassikki kymille ku ängeeveeki käy siellä.

sama sali kuin edellisellä, lahdessa olen asunut jo nelisen vuotta, hinku olis poies mutta fyssariksi olis tarkotus valmistua ensin- ja se tapahtuu vasta joulukuussa 2010 :jahas: no, onhan lahdessa kyllä puolensa, ja on ihanaa kun salille on vaan parisataa metriä! tänään taas jumpalle :dance:

Kai se on pakko tänne ilmottautua kun täällä näköjään tuttujakin... ;)

Lahdessa asunu noin kaks vuotta ja lähes koko sen ajan treenannu Makella. Suosittelen oikein lämpimästi muillekin..!

Niin ja treenaan yleensä klo 18-20 mutta juuri äskettäin alkaneen vuorotyön takia joka toinen viikko siis jatkossa aamuisin klo 9-11.

Sori angelo, en oo saanu aikaseks kirjotettua tonne mimmien puolen ketjuun, vaik oonhan mä sen huomannu... :(

Jee... joku muukin lahtelainen nainen käy makella :) Voitko vähän kuvailla itseäs, uskon että ollaan kyllä nähty salilla :)

sama sali kuin edellisellä, lahdessa olen asunut jo nelisen vuotta, hinku olis poies mutta fyssariksi olis tarkotus valmistua ensin- ja se tapahtuu vasta joulukuussa 2010 :jahas: no, onhan lahdessa kyllä puolensa, ja on ihanaa kun salille on vaan parisataa metriä! tänään taas jumpalle :dance:

Me asutaan sitten aika lähekkäin, nimittäin meiltäkin on kamppailukeskukselle n. 200m :rolleyes:

Jee... joku muukin lahtelainen nainen käy makella :) Voitko vähän kuvailla itseäs, uskon että ollaan kyllä nähty salilla :)

Kuinkahan mä itseäni kuvailisin..?

Mulla on tummat hiukset, joissa vähän vaaleita raitoja. Oon varmaan saman mittanen ku sä, mutta aika monta kiloa painavampi :lol2:

Aika usein huomaan iltaisin olevani ainoa nainen, joka siellä vapaan raudan puolella vääntää naama punaisena :D

Luulisin joo, että oon sut pari kertaa salilla nähny... ja ens kerralla tulen esittäytymään!

Kuinkahan mä itseäni kuvailisin..?

Mulla on tummat hiukset, joissa vähän vaaleita raitoja. Oon varmaan saman mittanen ku sä, mutta aika monta kiloa painavampi :lol2:

Aika usein huomaan iltaisin olevani ainoa nainen, joka siellä vapaan raudan puolella vääntää naama punaisena :D

Luulisin joo, että oon sut pari kertaa salilla nähny... ja ens kerralla tulen esittäytymään!

Hmm... hämärä muistikuva on, että olisin nähnyt kerran/pari jonkun tummatukkaisen tytön rehkimässä vaparipuolella potentiaalisen näköisenä :rolleyes: Joo tuu ihmeessä moikkaamaan seuraavalla kerralla, sä varmaan tunnistat paremmin kun oot nähnyt mun pärstän :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom