Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arkisin 16 jälkeen about. Näin sut kyllä kerran, mutten kehdannu tulla morjestaan.. Täytyy skarpata ensi kerralla sitten.Samperi, ooks mihin aikaan käyny ku ei oo nähty?
Makella on käyty jo vuosi ja angelo on bongattu viimeksi eilen
Kävin Nick'sillä. Tai nykyään se on joku muu, just ajoin ohi enkä muista mikä. Siellä kisapuiston luona.
Hahaa :D Tää on ihan hämärää kun ei tiedä yhtään ketkä siellä bongailee..
Sopii arvailla :D Ja tosiaan, jos joku tuota IRC-Galleriaa harrastaa, niin sieltä löytyy maken yhteisöstä muutamia tuttuja naamoja. Ja tiukkaa keskustelua makesta yleensä :p
Vaihda ennemmin viereiseen rakennukseen, Maken Fitness Centerille.Lahdesta olen minäkin. Puoli vuotta kivimaan uimahallilla, nyt takana pari kuukautta Solanassa ja kohta vaihto kamppailulajikeskukseen
Juu mä käyn yleensä arkisin siinä klo17-20 ja viikonloppuisin jo aamupäivällä, eli ilmeisesti käydään eri aikoihin. Mutta tuu nykimään hihasta jos satutaan samaan aikaan
On sittenkin mahdollista että sä et ollukaan se jota aiemmin olin luullut. Siitä on jo jonkun aikaa kun luulin nähneeni sut ja nyt sit tänään olin enää 50/50 varma että onko se ja angelo sama henkilö
Mutta se riippuu ihan siitä että olitko sinä se nätti tyttö joka oli tänään about kasiin asti salilla? ;)
Juu en tullu juttelemaan.. :D
En ollu eilen ollenkaan salilla kun tuntuu vähän siltä että flunssa puskee päälle :( Toivottavasti en tuu kipeeks, kärsin jo nyt vieroitusoireista :D
Nyt otat vaan tiukkaa C-vitamiinikuuria niin pysyy se flunssa loitolla, ja tarvittaessa keventää treeniä Nuo vierotusoireet voi kyllä olla helvetillisiä jos ei pääse salille, mut sehän vaan tarkoittaa sitä että treeni maistuu :thumbs:
Ei kai angelo ollut sattumoisin perjantaina lahden yöelämässä?
Minäkö muka tunnetuin? :lol2:Baldrick sanoi:Mutta kaikista tunnetuin lahtelainen pakkislainen on tietysti kaikkien rakastama ja tuntema NGV.
Ei kai nyt kukaan yöelämässä ole perjantaina, ei ainakaan kukaan omistautunut pakkislainen.Ricu- sanoi:Ei kai angelo ollut sattumoisin perjantaina lahden yöelämässä?