Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asun itse Lahden lähellä enkä treenaa Lahdessa, mutta jos joskus treenaan niin pitää sitten vissiin tulla Maken salille ;)

Mä olen itseasiassa Villähteeltä. - Joo, sori :)

Kävin Nick'sillä. Tai nykyään se on joku muu, just ajoin ohi enkä muista mikä. Siellä kisapuiston luona.

Makella on käyty jo vuosi ja angelo on bongattu viimeksi eilen :)

Hahaa :D Tää on ihan hämärää kun ei tiedä yhtään ketkä siellä bongailee..

Hahaa :D Tää on ihan hämärää kun ei tiedä yhtään ketkä siellä bongailee..

Sopii arvailla :D Ja tosiaan, jos joku tuota IRC-Galleriaa harrastaa, niin sieltä löytyy maken yhteisöstä muutamia tuttuja naamoja. Ja tiukkaa keskustelua makesta yleensä :p

Sopii arvailla :D Ja tosiaan, jos joku tuota IRC-Galleriaa harrastaa, niin sieltä löytyy maken yhteisöstä muutamia tuttuja naamoja. Ja tiukkaa keskustelua makesta yleensä :p

Ahaa okei, nyt tunnistin sut tuolta maken yhteisöstä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lahdesta olen minäkin. Puoli vuotta kivimaan uimahallilla, nyt takana pari kuukautta Solanassa ja kohta vaihto kamppailulajikeskukseen

Lahdesta olen minäkin. Puoli vuotta kivimaan uimahallilla, nyt takana pari kuukautta Solanassa ja kohta vaihto kamppailulajikeskukseen
Vaihda ennemmin viereiseen rakennukseen, Maken Fitness Centerille.

Juu mä käyn yleensä arkisin siinä klo17-20 ja viikonloppuisin jo aamupäivällä, eli ilmeisesti käydään eri aikoihin. Mutta tuu nykimään hihasta jos satutaan samaan aikaan :)

On sittenkin mahdollista että sä et ollukaan se jota aiemmin olin luullut. Siitä on jo jonkun aikaa kun luulin nähneeni sut ja nyt sit tänään olin enää 50/50 varma että onko se ja angelo sama henkilö :)
Mutta se riippuu ihan siitä että olitko sinä se nätti tyttö joka oli tänään about kasiin asti salilla? ;)
Juu en tullu juttelemaan..:nolo: :D

On sittenkin mahdollista että sä et ollukaan se jota aiemmin olin luullut. Siitä on jo jonkun aikaa kun luulin nähneeni sut ja nyt sit tänään olin enää 50/50 varma että onko se ja angelo sama henkilö :)
Mutta se riippuu ihan siitä että olitko sinä se nätti tyttö joka oli tänään about kasiin asti salilla? ;)
Juu en tullu juttelemaan..:nolo: :D

En ollu eilen ollenkaan salilla kun tuntuu vähän siltä että flunssa puskee päälle :( Toivottavasti en tuu kipeeks, kärsin jo nyt vieroitusoireista :D

En ollu eilen ollenkaan salilla kun tuntuu vähän siltä että flunssa puskee päälle :( Toivottavasti en tuu kipeeks, kärsin jo nyt vieroitusoireista :D

Nyt otat vaan tiukkaa C-vitamiinikuuria niin pysyy se flunssa loitolla, ja tarvittaessa keventää treeniä :) Nuo vierotusoireet voi kyllä olla helvetillisiä jos ei pääse salille, mut sehän vaan tarkoittaa sitä että treeni maistuu :thumbs:

Nyt otat vaan tiukkaa C-vitamiinikuuria niin pysyy se flunssa loitolla, ja tarvittaessa keventää treeniä :) Nuo vierotusoireet voi kyllä olla helvetillisiä jos ei pääse salille, mut sehän vaan tarkoittaa sitä että treeni maistuu :thumbs:

Näin teen, pitääkin käydä tossa tauolla hakemassa jotain poretabletteja :)

Panadol Hot on myös todella hyvä lääke hoitamaan flunssaa. Suosittelen testailemaan C-vitamiinin napsimisen ohella.

Joo tää onneton kynis treenailee Classic Gymillä. Ennen CG:tä jumppailin Gym1:sellä, mutta CG:n avattua muutin sinne.

Baldrick sanoi:
Mutta kaikista tunnetuin lahtelainen pakkislainen on tietysti kaikkien rakastama ja tuntema NGV.
Minäkö muka tunnetuin? :lol2:

Ricu- sanoi:
Ei kai angelo ollut sattumoisin perjantaina lahden yöelämässä?
Ei kai nyt kukaan yöelämässä ole perjantaina, ei ainakaan kukaan omistautunut pakkislainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom