L-Glutamiinin mausta

Ostin Leader Sports Nutrionin 100% L-Glutamiinia ja sehän on ihan törkeen makusta:urjo: Se oli jossain super tarjouksessa 20€/400g. Eli vedettiinkö halvan tavaran perässä juoksiaa taas tuhkaluukkuun, koska luulen että en saa sitä edes alas. Olisko jatain vinkkejä miten sitä saa alas. Pelkkään veteen sekoitettuna maku on järkyttävä ja palautumis juomassa se maistuu myös ihan:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muuten muuten tietoa Leaderin tuotteista? Oli ajatuksena ottaa 100% Whey perusprotskuksi, muttei näiden puheiden jälkeen uskalla ostaa. Tietoa, anyone, vai pitääkö ostaa PoroPoweria?

Samaa tavaraa tuli hankittua, halvalla kun lähti. Koostumus tomusokerimainen, maku lähes olematon, niin jauhona kuin veteen sekoitettuna. Aitoa tavaraa?

Originally posted by Kuul
Samaa tavaraa tuli hankittua, halvalla kun lähti. Koostumus tomusokerimainen, maku lähes olematon, niin jauhona kuin veteen sekoitettuna. Aitoa tavaraa?

Se kuulostaa l-glutamiinilta. Vaikka mistäpä sitä ikinä tietää mitä sieltä purkista saa. :)

Kyllä L-Glutamiini maistuu, pahalle, ainakin meikäläisen suussa. Käytän Evolutionin glutaa ja se maistuu jotenkin "jännälle", vähän kuin aromisuola ilman suolaa ja maku tulee kyllä lävitse palautusjuomasta (N-Large). Pelkiltään otettuna maku hyvin kaukana neutraalista, vaan eipä haittaa. Sattuu se treenauskin...ö

Heitetääs nyt tähän tämä kyssäri.
Onko Evolutionin L-Glutamiini erilaista/parempaa kuin FASTin L-Glutamiini. Mistä hintaero tulee?
Evolution L-Gluta: 107€/kg
FAST L-Gluta: 78€/kg

Kallistahan se glutamiini on ja joidenkin mielestä pahan makuistakin, mutta minun tietääkseni siitä ei ole kuitenkaan osoitettu olevan mainittavaa haittaa terveydelle.

Originally posted by Hannibal
Kallistahan se glutamiini on ja joidenkin mielestä pahan makuistakin, mutta minun tietääkseni siitä ei ole kuitenkaan osoitettu olevan mainittavaa haittaa terveydelle.

Entäs L-glutamiini? :D

evo vs fast

Vaikea tuohon on mitään sanoa.
Jostain syystä olen aina 90-prosenttisesti suosinut evoa.

Toki fastin alkuaikojen helvetinmakuinen l-gluta saattaa painaa takaraivossa, mutta se korjattiin kyllä heti silloin aikanaan.

Höh, itsekin ostin samaista Leaderin glutaa eikä siinä mitään hassua ole. Neutraalin makuista minun mielestä, ei ainakaan pistä makuhermoon mikään. Olen luonteeltani skeptikko mutta minulla ei ainakaan ole mitään syytä epäillä etteikö Leaderin glutamiinipöntössä olisi kunnon glutaa.

Re: evo vs fast

Originally posted by Sam225
Toki fastin alkuaikojen helvetinmakuinen l-gluta saattaa painaa takaraivossa, mutta se korjattiin kyllä heti silloin aikanaan.
Näin taisi olla. Muistan syöneeni yhden boksin Fastin glutaa, joka maistui kiirastulessa käristetyltä näädänruholta. Sitten toinen paketti maistuikin aivan neutraalilta. Prolabin l-gluta maistuu samalta kuin tämä Fastin "jälkimmäisen toimittajan" kiirastuleton glutamiini. Ei siis juuri millekään.

Originally posted by qaz99qaz
Se oli jossain super tarjouksessa 20€/400g. Eli vedettiinkö
Täällä taitaa toi mainostus olla kielletty, mutta pistä mulle (nikop@welho.com) s-postilla paikka mistä tohon hintaan sait ;-)

Propowerin glutamiini (joo L-sellainen) ei ainakaan maistunut miltään, vaikka tuota syödessäni imeyttelin sitä kielen alla. Vain yhden vajaan purkin tosin olen L-glutamiinia nautiskellut, siitäkin pari vuotta aikaa, joten eipä sen parempaa tietoa mauista.

Originally posted by gotto
Onko muuten muuten tietoa Leaderin tuotteista? Oli ajatuksena ottaa 100% Whey perusprotskuksi, muttei näiden puheiden jälkeen uskalla ostaa. Tietoa, anyone, vai pitääkö ostaa PoroPoweria?

Älä osta leaderia, broidi osti ja nyt on ollut pari viikkoa maha kuralla... just toi 100% whey ja kuutnaitti

L-glutaa voi kuulemma arvioida kohtalaisesti liuottamalla sitä veteen, jos saat 36 grammaa sulamaan litraan vettä niin on joko puhdasta tavaraa tai sitten jotain ihan muuta.

Prolabin ja wrangen maku suht neutraali ja liukenevat hyvin , toisin kun joku weideri...

Originally posted by RiQ

L-glutaa voi kuulemma arvioida kohtalaisesti liuottamalla sitä veteen, jos saat 36 grammaa sulamaan litraan vettä niin on joko puhdasta tavaraa tai sitten jotain ihan muuta.

Mutta mitäs teet, kun 400g purkista on 10 % menny pelkkään testiin :D
No joo, heh heh.

Täytyy varmaan ostaa propoweria sitte, kiitti tiedosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom