Tai kokeile Allstarsia. Se menee ainakin mulla hymyssä suin :D alas.Originally posted by gotto
Täytyy varmaan ostaa propoweria sitte, kiitti tiedosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai kokeile Allstarsia. Se menee ainakin mulla hymyssä suin :D alas.Originally posted by gotto
Täytyy varmaan ostaa propoweria sitte, kiitti tiedosta.
Originally posted by Haukka
Tai kokeile Allstarsia. Se menee ainakin mulla hymyssä suin :D alas.
Originally posted by janne321
kuinka paljo on suositus tota glutamiinia päivässä?
Käyttöohje: 1 tasainen mitta jauhetta (5 g) sekoitettuna veteen. Yksi annos 30 minuuttia ennen harjoitusta ja 30 minuuttia sen jälkeen. Muina päivinä 1 annos aamiaisen yhteydessä ja 1 annos ennen nukkumaan menoa.
Originally posted by janne321
kuinka paljo on suositus tota glutamiinia päivässä?
Menisi ilmeisesti Pakkiksen kilpailijan mainostukseksi, mutta jonkun aikaa palstalla pyörineenä olet varmasti kuullut paikasta (vinkki, vinkki). Siinä Allstarsin glutassa on mausteena lievästi sitruunaa, en muista onko tästä mainittu.Originally posted by gotto
Mistäköhän tota löytyy?
Ei millään hyvällä, mutta tuossa All Starsin L-Glutamine Drinkissä(tarkoitit ilmeisesti tätä) on puolet hiilareita ja vain puolet glutamiinia. Nuo hiilarit rajoittavat aika pahasti sitten sen hyötykäyttöä. Ainakaan itse en ennen treeniä haluaisi ottaa dekstroosia ja maltodekstriiniä pieniäkään määriä. Ja toisekseen tuo on aika kallistakin. Eli puhdasta glutamiiniakin saa samaan hintaan/halvemmalla, niin miksi maksaa kamalasti maltosta ja dekstroosista, jotka ovat käytännössä puoli-ilmaisia.Originally posted by Haukka
Tai kokeile Allstarsia. Se menee ainakin mulla hymyssä suin :D alas.
Itse käytän sitä juuri palautumisjuomassa ja hyvin on ainakin sillälailla käytettynä toiminut. Hintaa en osaa kauheasti kommentoida, mutta toisaalta maksan mielummin hieman enemmän kuin "irvistelen":urjo: juomiani nauttiessani.Originally posted by Jylli81
L-GLUTAMINE DRINK antaa todellisen lisäpotkun sekoitettuna palautumisjuomaan ja se on hyödyllistä otettuna myös ennen harjoitusta.
Vanhaa tavaraa, mutta tulipa eilen punnattua glutaa ensimmäistä kertaa pienissä erissä (normaalisti sekoittelen palautusjuoman 20-30 satsin läjissä ja pussitan valmiiksi) ja hämmästyin kyllä aikalailla. Koitin siis viittä grammaa saada lasiin ja kun varovasti aloitti niin tuntui siltä että sai mättää ja mättää ja mättää. Kolmannen teelusikallisen (käytän siis mittaa) lopetin ja aloin ihan punnata sitä. Lopputulos oli se että tasainen ruokalusikallinen (edelleen mitta) on jotakuinkin 5g. Kyseessä siis Leaderin L-Gluta.. Hassua. Kyseinen tavara on muuten äärimmäisen paakkuista, ei todellakaan pölyä mitenkään esim. tomusokerin lailla.Jouni Virtamo sanoi:Kyllä, kukkurallinen teelusikallinen glutamiinia painaa noin 5 grammaa. Samoin muuten puhdas (CreaPure = esim. Evo ja Prolab) kreatiini.