Läskiterminaattorin vinkkejä kaipaillaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
fear sanoi:
Ota rypsärii päivän mittaa joku 3rkl ja lisää lihan määrää ja rahkaa, kun se puuttuva 600kcl mikä hiilareista olisi tullut on aikas helppo täyttää jos en nyt väärin muista että 1g hiilarii on 4kcl eli 150kertoo4=600.

Tämän päivän eväät näyttäisi nyt sitten tältä:
42% protskuja, 25% hiilareita ja 33% rasvaa
K:2268.34kcal
P:236.05g
H:142.75g
R:83.875g

Tuossa on kyllä nyt melkein 3x protskua sen oman painon, mutta ainakin on hiilarit vähentyneet. Rasvaa ehkä vielä lisää, tuossa on about 100kcal liian vähän vielä.

fear sanoi:
Onko jätemyllysi toiminut normaalisti?

Enpä oo mitään huomannu, että olisi toiminnot mitenkään muuttuneet. Mulla on muutenkin herkkä vatsa, joten joskus saattaa olla ripulia jos syön esim. liian kiireellä jne, mutta ihan normaalisti on siihen nähden paska kulkenut. Miten tämä liittyy mihinkään?

Siis pakin toimiminenhan on kaiken a ja o!!!! Joillakin dieettaaminen aiheuttaa ummetusta ja silloinhan aineenvaihdunta on ihan jäissä ja jos syömäsi ruuat ei poistu kerran tai kahdesti päivässä niin kuidun saantia lisättävä(pellavarouhesiemen) on hyvä lisä kuidun saannissa ja muutenkin se tekee hyvää vatsallesi jos se on herkkä muutenkin että käyppä ostaa pellavarouhetta ja 2rkl päivässä syömäsi ruuan sekaan tai toinen hyvä miten itse sitä napsin on että aamulla pistää 1rkl pellavarouhetta 1dl vettä ja käyn lukasemassa päivän lehden ja sitten vasta ryystän sen koska pellavarouhesiemen turpoaa vedessä niin omat johtopäätökseni on tullut siihen tulokseen että se pellavarouhe menee pakissa nopeammin asiaan kun eka antaa niiden vähän muhia siinä aikansa.

Joo no about pari kertaa kai sitä tulee päivässä istuttua pöntöllä. Ei mulla ummetusta ole varmaan koskaan ollut, pakki on päin vastoin useammin liian löysällä, mikä ei sekään kyllä kovin hyvä juttu ole. Siks tarkkailenkin syömistäni todella tarkasti, esim. yks ateria saattaa kestää mulla 30-40min. ku joudun pureskelemaan hitaasti. Kerralla en voi edes mättää hirveitä määriä, esim. ison pitsan ku vetäsee naamariin yhtäsoittoa niin pian saa olla paskalla istumassa :) . Käyn ostaan tuota pellavansiementä kuitenki Kärkkäiseltä jossain vaiheessa, toivottavasti ei oo yhtä hirveen makuista kuin pellavasiemenöljy, mitä juon 15ml päivässä :D.

Tervehdys morjehdus :) Itse olen tässä myös päätynyt laihdutus/rasvanpoltto linjalle. Pituutta sellaiset vähän yli 195cm ja painoa n.120kg... Olen tässä viikonpäivät jo harrastanut tätä päätöstäni, eli salilla siirtynyt pitkiin sarjoihin (10 toistoa sarja, joka liikkeessä, salipäiviä 3 viikossa... rinta/käsi päivä, jalka päivä ja selkäpäivä) Tiedustelisinkin nyt että syön aika tavalla proteiini pitoisesti päivänmittaan, en kirjoita ylös mitä syön mutta pidän kuitenkin kohtuu tarkkaan silmällä. Tulee hyvin täyteen toi 2g/paino kilo... mutta nyt kysyisinkin että onko huono jos saa hiilareita ns. liian vähän? Eli olen syönyt aika matalahiilari pitoista ruokaa, luin tuossa että jotain 4g/paino kilo on hyvä, itse tulee syötyä varmaan se 1,5-2g päivässä. Olen myös ottanut nyt aluksi reippaan kävelyn mukaan ohjelmaan 2-3kertaa viikossa yli 30min kerralla (päivinä jolloin en käy salilla)

Hola sanoi:
nyt kysyisinkin että onko huono jos saa hiilareita ns. liian vähän? Eli olen syönyt aika matalahiilari pitoista ruokaa, luin tuossa että jotain 4g/paino kilo on hyvä, itse tulee syötyä varmaan se 1,5-2g päivässä. Olen myös ottanut nyt aluksi reippaan kävelyn mukaan ohjelmaan 2-3kertaa viikossa yli 30min kerralla (päivinä jolloin en käy salilla)

Ei ole haittaa, päinvastoin. Jos olet painoa tiputtelemassa niin hiilareitten karsimisesta on vain hyötyä. Kuitenkaan niitä ei kannata äkkiseltään ihan nolliin tiputella. Kuitenkin olisi hyvä saada vähintään tuo 100 g niitä. Voithan toki kokeilla tiputella painoa lähes hiilihydraatittomalla (meniköhän tuo sana oikein) ruokavaliolla. Kaikille se ei tosin sovi. Itse kuulun siihen ryhmään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom