Läskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Felippos
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Nyt lähestyy laihdutusjakso ja rasvaa on pääsääntöisesti vatsan ympärillä.. (jenkat ja makkarat :) ) Kreatiinia käytän. Miten rasva lähtee parhaiten vatsan ympäriltä? Kannattaako kreatiinin käyttö lopettaa? 1-jakosella reenaan.. Kannattaako toistoja nostaa, jotta laihduttaminen tehostuis ja lihaksiin tulisi enemmän kestävyyttä?

Onko mitää hyväksi havaittua salitreenaustapaa kun vetää miinukaloreilla? Itse olen juuri hiitin aloittanut ja tarkoitus olisi vetää miinuskaloreilla n. -500kcal. Tämän lisäksi ajattelin vaihtaa salitreenauksen ainakin näin alkuun bodaustyylisestä voimaharjoitteluun, koska tuskin sitä lihaa kumminkaan hirveesti miinuskaloreilla tulee.

Mulla toiminu helvetin hyvin -500kcal, 4 punttitreenii viikossa sekä 2-3 hiittiä viikossa. -10kg 3kk.
Lasket siis vai liikunnan tuottaman kulutushyödyn mukaan tohon mistä vähennät 500 kcal? Arviotko päivän kulutuksen ilman liikuntoja millä tavalla?

Jonkun laskurin mukaan -2500kcal ilman liikuntaa. Liikunnalla siinä -3000kcal hujakoilla. Siitä sitten laskemaan safkoja.

Nyt lähestyy laihdutusjakso ja rasvaa on pääsääntöisesti vatsan ympärillä.. (jenkat ja makkarat :) ) Kreatiinia käytän. Miten rasva lähtee parhaiten vatsan ympäriltä? Kannattaako kreatiinin käyttö lopettaa? 1-jakosella reenaan.. Kannattaako toistoja nostaa, jotta laihduttaminen tehostuis ja lihaksiin tulisi enemmän kestävyyttä?

Käsittääkseni laihduttaessa ei ole laihdutuksen tehon lisäämiseksi järkeä tehdä enempää toistoja kuin normaalistikaan. Kuntosaliharjoittelu laihdutuksen aikana on tärkeää lähinnä siksi, että lihasmassa vähenee mahdollisimman vähän ja näin suurempi osa pudotetusta painosta on rasvaa. Viisaammat saa olla kyllä erimieltä noista toistoista, mutta mielestäni kannattaa tehdä aerobista vähän enemmän eikä tehdä enemmän toistoja.

On varmaan vähän enemmän kuin 500 ollu miinuksella, jos 10 kg lähtee 3 kk aikana..

No ehkä vähän, mutta 12 viikkoa -500kcal ruokavaliolla tarkottaa kuuden kilon painonpudotusta ja kun kun lasketaan päälle se 3-4kg, mikä lähtee alussa nesteinä, niin aika lähellä kymppiä ollaan.

mä vaihdoin treenini dieetin ajaks sellaseks että treenataan joka toinen päivä ja joka toinen päivä aerobista. Aloin kokeileen hulkin menetelmiä tosin oon jakanut ropan ainakin toistaseks vielä kolmeen hulkin 2-jakoisen sijaan mut muuten teen saman tyylistä mitä dual-factoria se ny nimeltänsä oli........

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom