Läskit pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yasser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Kuikas toteutetaan järkevä dieetti niin että vain rasvat lähtee mutta vaivalla hankittu lihasmassa säilyy?
Kuinka paljon mitä saa syödä? Kannattaako laihdutus jotenkin huomioida treeneissä? :david:

Nämä dieetti-jutut ovat varmaan treeniohjelmia käsittelevien keskustelujen jälkeen kaikkein yleisimpiä, selaa tätä lautaa alaspäin ja katso F.A.Q. tuolta sivun ylälaidasta, niin ei voi olla löytymättä tietoa.

Itseasiassa tuosta FAQ:sta puheenollen.

Olen sitä yrittänyt lukea ja miettiä dieettiruokavalion rakentamista enkä ole vastausta löytänyt.

Siellä löytyy vaikka mitä juttua siitä miten voi harrastaa aerobista ja siitä, että tarvii proteiinia tarpeeksi, mutta ei paljoakaan ruokavalion rakentamisesta.

FAQ:sta löytyy pari threadia, jossa on yhteensä kolmeneljä viestiä ja niissäkään ei yhtään asiaa.

Originally posted by Yasser
Kuikas toteutetaan järkevä dieetti niin että vain rasvat lähtee mutta vaivalla hankittu lihasmassa säilyy?
Kuinka paljon mitä saa syödä? Kannattaako laihdutus jotenkin huomioida treeneissä? :david:

Olen antanut itseni ymmärtää ettei keho voi olla samaan aikaan anabolisessa ja katabolisessa tilassa. Eli jos lähtee rasvaa, niin lähtee väkisin myös jonkin verran lihastakin. Tämän voinee kuitenkin minimoida oikealla ruokavaliolla?

Korjatkaa jos olen väärässä...

Ei FAQ:sta löydy oikein selkeää vastausta.

Pitäisikö asia ymmärtää niin että lihasta lähtee vaikka treenais sata lasissa dieetin aikana?:confused:

Originally posted by Yasser
Ei FAQ:sta löydy oikein selkeää vastausta.

Pitäisikö asia ymmärtää niin että lihasta lähtee vaikka treenais sata lasissa dieetin aikana?:confused:
Vähän riippuu dieetistä, dieettaajasta ja siitä, miten tiukaksi vedetään. Mutta voisi sanoa että aina lähtee vähän lihaa. Ja tämä koskee varsinkin natudieettejä, ilman lihasrappeumaa estäviä substansseja. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom