Läskit Pois Mahasta - Miten??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stryper
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen varma, että tästä(kin) aiheesta on jo keskusteltu moneen otteeseen, mutta kuitenkin...

Eli ongelmana on kirjaimellisesti "läski maha". Roikkuva sellainen. Ja haluaisin sen pois.

Miten sen pois saa? Onko esim. vatsatreeneissä otettava huomioon jotain tiettyjä juttuja, jos haluaa vatsalihasten kasvun sijasta panostaa enemmän siihen, että vatsa kiinteytyisi?

Ja kaikki muutkin ideat siitä, miten nämä "vanteet" sais pois, ovat tervetulleita!

Lue ravinto-osiosta threadeja, ainakin tämä kannattaa tsekata: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927&highlight=laihduttaminen

Voit unohtaa koko "kiinteytyminen"-termin mun mielestä, sitä kun ei käytännössä ole. Miksi? Koska lihastreenissä lihas kasvaa. Rasva ei pala sillä, mutta treenikin lisää päivittäistä kulutustasi.

Eli tarvitset dieettiä. Sun pitää syödä kohtuullisesti alle kulutuksen. Huolehdi proteiinista ja muustakin tärkeästä. Protskuista huolehtimalla ja lihastreenillä säilytät lihaksesi hyvin.

www.kalorilaskuri.fi tuosta voi olla apua.

Onnea! Mun lyhyet vinkit vain :thumbs:

et voi hävittää rasvaa vain yhdestä paikasta. sitä häviää tasaisesti jokapuolelta. vatsatreenillä on enemmänkin vaikutusta siihen mitä sen rasvamahan alta paljastuu.

alat laihduttamaan ja teet vatsalihaksille tarpeeksi raskaita toistoja. joistakin 150toiston vatsalihassarjoista ei paljoa iloa ole, vaan 10-20 toiston sarjoja.

Ja vatsalihakset ovat niin pieni ja ohut lihasryhmä, että niitä ei treenissä kannata ylikorostaa vaikka vatsa ongelmaalue olisikin. Kovaa kokonaisvaltaista perustreeniä, jossa vatsa sopivasti mukana. Eli dieetille vaan.

Diettausta vaan! Ja jos on oikein kunnolla ylimäärästä mahan ympärillä, niin ei kannatta odottaa että ne lähtisivät samantien tai muutos olisi nähtävissä heti. Vatsan seudun ylimääräinen(kyljet&alavatsa) fläsä lähtee yleensä viimeisenä. Tai noin itsellä kävi!

Diettausta, ja vatsalihastreeniä, niin alkaa ne palatkin ajan kanssa sitten erottua!

Mulla tuntuu pysyvän aineenvaihdunta kivasti kunnossa runsaalla kahvinjuonnilla. Jos elimistö kestää, niin sitäkin suosittelen dieetille.

Mulla tuntuu pysyvän aineenvaihdunta kivasti kunnossa runsaalla kahvinjuonnilla. Jos elimistö kestää, niin sitäkin suosittelen dieetille.

Sama homma, dietillä ja dietin jälkeenkin. Paino pysyny samoissa lukemissa, tai no itseasiassa kilo on lähtenyt vielä pois, vaikka on välillä tuntunut että on syönyt kuin sika.

Olisi hauska nähdä pakkislaisten ennen ja jälkeen kuvia juuri vatsan seutuvilta. Näkisi miten minkäkinlainen dietti on purrut ja olisi suurempi mielenkiinto lukea siten treenipäiväkirjoja.

Olisi hauska nähdä pakkislaisten ennen ja jälkeen kuvia juuri vatsan seutuvilta. Näkisi miten minkäkinlainen dietti on purrut ja olisi suurempi mielenkiinto lukea siten treenipäiväkirjoja.

sullakun on vipit niin kattele kuvat osiolta, sieltähän noita löytyy.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tai vielä raskaampia esim. 4-6 toistoa.

Aivan oikein! Uusinpien tutkimusten mukaan vatsalihakset koostuvat nähtävästi suurimmaksi osaksi nopeista lihas-soluista ja tarvitsevat lyhkäsiä ja kovia sarjoja. Näin minä olen kuullut ja asian ymmärtänyt..

Suositut

Back
Ylös Bottom