Läskit ei katoa, ruokavalio pielessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt alkaa tarvitsemaan apua rasvanpoistoon. Eli oon 178cm ja 79kg. Ongelma on mahanseudulla oleva läski, jota on nyt koitettu koko elämä saada pois. Tuloksetta. En siis halua pudottaa painoa, vaan kiinteytyä. Käyn nyrkkeilemässä 2krt/viikko, n. 6km lenkillä 2krt/viikko ja 1 saliharjoitus/viikko. Urheilusta ei pitäisi olla pulaa joten syy kai löytyy safkasta. Esimerkki päivän ruuasta:
2x omega3 kalaöljykapseli
Hiilihydraatit koitan jättää mahd vähälle.
Aamupala: whey 80 proteiinijuoma maitoon (en pysty 6 kun herään oikein syömään mitään)
9.00 tulee syötyä omena, sämpylä tai jotain muuta "pientä" kahvin kanssa
Lounas: liha, salaattia, maitoo välillä muutama peruna
Välipala: maitorahka
Päivällinen: "perus" kotiruoka, esim jauhelihakastike
Reenin jälkeen proteiinijuoma
Iltapala: ruisleipää kananmunalla/hirvenlihalla.

Välillä jää tuo päivällinen pois aikaisten reenien takia ja korvaan sen usein esim banaanilla ja energiajuomalla. Sitten iltapalalla syön esim tuota hirvenlihaa.

Osaako viisaammat kertoa mikä tuossa menee mönkään, että se rasva ei pala? En juo alkoholia enkä napostele ylimääräsiä, paitsi kahvia. 2 viikkoa nyt kokeillut star nutrionin cla rasvanpolttajia, vielä en huomaa vaikutusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko kokeillu kalorilaskuria? Lasket grammalleen kaiken mitä suuhus laitat ja syöt vähemmän mitä kulutat niin taatusti lähtee läski.

Oon laskenut, jään yleensä 500kcal miinukselle. Saan kyllä painoo putoon muutaman kilon mutta tuo pelastusrengas ei katoa millään. Jaloissa ei ole ylimääräistä eikä käsissä, vatsanseutu se pahin.

Koita ketogeenistä dieettiä; hiilarit alkuunsa kokonaan pois, jahka saavutat ketoosin niin 20g hiilaria päivässä vihanneksista+jostain kuitupitoisesta.

Ja siis ihan varmaan alkaa röllykkä palamaan. Helvetisti vaan rasvaa + proteiinia naamioon.

Osaako viisaammat kertoa mikä tuossa menee mönkään, että se rasva ei pala?

Jospa se pelastusrengas onkin nesteen kertymisestä aiheutuvaa? Mitä olen aiheesta lukenut, tällainen "väärä läski" voi näyttää aivan oikealta läskiltä. Sen pitäisi lähteä ruokavaliomuutoksilla, mutta tuskin kaloreita vähenemällä. Tuossa leangains-blogissa on listattu joitain keinoja, jotka voivat tehota. Muualta lukemani perusteella nuo väärät läskit voi kuitenkin johtua myös ruoka-aineyliherkkyyksistä, joten ruokavalion vaihtaminen esim. vhh:hon voi yllättävästi tehotakin.

Empä usko että se voisi olla nestettä koska tuo alarengas on kiusannut lähes koko iän, olen pudottanut painoni70kg mutta tuo alamakkara ei suostunut lähtee... Alavatsalihaksiakin tulee tehtyä 2-3krt viikossa.

Vaalea leipä, kastikkeet sekä maito tuosta ruokavaliosta pois. Maitoa vain kaffiin.

Ainoastaan kerran päivässä perunaa/riisiä/pastaa ja sitäkin vain kohtuudella. Opettele täyttään se lautanen raejuustosta sekä vihanneksista / tuore salaatista.

Tollaiset pienet "ylimääräiset" merkkaa vain loppupeleis hirmu paljon, vaikkei uskoisi. Hedelmiäkää ny ei tarttisi pahemmin napaansa ahtaa.

Vaaleaa leipää tulee syötyä kyllä tosi vähän, ehkä kerran kuukaudessa. Maitoa tulee juotua about litra päivässä, vettä ei ollenkaan. Tarviipa jättää nuokin kaikki pois ja katsoo tapahtuuko mitään.. Kiitos kaikille jo vastauksista! Lisää vinkkejä otetaan tietysti vastaan..

Empä usko että se voisi olla nestettä koska tuo alarengas on kiusannut lähes koko iän, olen pudottanut painoni70kg mutta tuo alamakkara ei suostunut lähtee...

Kyllä mullakin on sellainen pelastusrengas ollut tuossa, jo silloin kun olin muuten melko laiha. Kuulemma vehnä ja maitotuotteet ovat yleisimmät syypäät, joten ne voi kokeeksi jättää pois. Olen kerran kokeillut tuollaista eliminaatiodieettiä, ja pelastusrengas lähti silloin hyvin, vaikkei paino kovin montaa kiloa pudonnutkaan. Tuli kyllä myöhemmin takaisin.

Ei ei ei ja ei. Älä hyvä mies jätä tärkeitä ruoka aineita poies, tuossa sun ruokavaliossa ei näyttäis äkkiä katottuna olevan isoakaan vikaa, itse syön paljonkin enemmän.
Ongelma sulla on nimenomaan treeneissä ei ruokavaliossa.
Siis jos rasvaa halutaan oikeasti polttaa niin nuo 6km lenkit ei tee yhtikäs mitään eikä nyrkkeilyjutut.
Nyt puhutaan 2-3 tunnin aeroopisista treeneistä ainakin 3 kertaa viikkoon,ja lisäks noi muut jutut mitä sulla oli. eli tämä on jo tekemistä. Sä voit yhdistää juoksua ja pyörää esim molempia tunti. Ja kohta on lumi maassa niin suksilla on hyvä treenaa pitkää lenkkiä. Ja jos sulla jalat kestää niin pelkkä juoksukin käy. Noilla puolen tunnin lenkeillä sä poltat ainoastaan hiilarit, rasvaa ei kerkee palaa yhtään.
Ja painohan sulla tulee tippumaan näillä ohjeilla ihan varmasti ja niin pitääkin tippua, nimittäin kun läski on läskiä, ei se lihakseksi muutu poks vaan.

No on kyllä utopistista juttua... kyllä se on niin että ruokavaliolla ne rasvat pudotetaan, liikunta on vain tukea. Jotenkin on niin hassua että liikutaan niin perkeleesti että vois syödä 4000kcal, liika liikunta on vain stressiä keholle ja lihakset siinä palaa. Mutta kukin tyylillään toki....

Milläs perusteella nyrkkeilyjutut ei tee mitään? En saa itseeni missään niin piippuun ja hikeen kun sielä.. 90min about 170 sykkeellä, luulisi jotain hyötyä olevan.. Aikakaan ei riitä kyseiseen ohjelmaan mitä meinasit. Omasta mielestä se läski palaa ruokavaliolla? Tarvii tietysti liikuntaakin..

Rasvan polttaminenhan on maailman yksinkertaisin asia. Syöt alle kulutuksen niin rasva palaa. Painojen nostelu tietysti auttaa ehkäisemään lihasten häviämistä samalla.

Ruokavaliolla laihduttajista tulee ns.laiha läskejä, paino kyllä tippuu mutta se läski jää siihen vyötärölle,ja johan tuon itsekkin kerroit aiemmin.
Mulla on itellä ihan oikeasti kokemusta tästäkin asiasta, mutta jos ei ole valmis tekeen töitä niin ei muuta kun jatkat ihmettelyä.
Itse otan pari kertaa vuoteen tuommosen kovemman parin kuukauden rasvanpoltto jakson,tällöin salilla keskitytään lähinnä pitämään saavutettu voimataso, jotenka ei ne lihakset sieltä mihkään katoo.

Ruokavaliolla laihduttajista tulee ns.laiha läskejä, paino kyllä tippuu mutta se läski jää siihen vyötärölle,ja johan tuon itsekkin kerroit aiemmin.
Mulla on itellä ihan oikeasti kokemusta tästäkin asiasta, mutta jos ei ole valmis tekeen töitä niin ei muuta kun jatkat ihmettelyä.
Itse otan pari kertaa vuoteen tuommosen kovemman parin kuukauden rasvanpoltto jakson,tällöin salilla keskitytään lähinnä pitämään saavutettu voimataso, jotenka ei ne lihakset sieltä mihkään katoo.

Paska puhetta. Sillä liikunnalla saadaan vain kulutusta nostettua, ei se mitään rasvaa polta. Poikkeuksena yli tunnin lenkit jolloin elimistö siiryy jo suorituksena aikana käyttämään rasvavarastoja välittömänä energian lähteenä, mutta tämä on pientä verrattuna kalorivajeella aiheutettuun.

Toki jos ei oikeasti mitään liikuntaa harrasta, ei "edes" salia, niin jo syvien vatsalihasten heikkous saa vatsan näyttämään paljon isommalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom