Läppäri 500-700 eurolla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi työ noita levyjänne osioitte?

Nopeuttaa koneen toimintaa, kun tiedostoja ei tarvitse hakea koko levyltä vaan ainoastaan määritellyltä osiolta.

edit:
sen lisäksi se vähentää tiedostojen pirstaloitumista ja nopeuttaa defragmentointia / vähentää sen tarvetta.

Nopeuttaa koneen toimintaa, kun tiedostoja ei tarvitse hakea koko levyltä vaan ainoastaan määritellyltä osiolta.

edit:
sen lisäksi se vähentää tiedostojen pirstaloitumista ja nopeuttaa defragmentointia / vähentää sen tarvetta.
:hyper: Ja sitten sitä faktaa pöytään jostain...

Siinä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Disk_partitioning

En tiedä mikä tuossa noin hauskaa oli...?
Kuten tuosta wikipedian artikkelista näet, siihen on myös muita syitä, mutta myös nuo minun mainitsemat ovat siellä mukana ja itse teen sen juuri noista syistä.
No totaa... Ne datat on edelleen sillä samalla levyllä ja siellä on se sama lukupää mikä ne tiedot lukee... Ja se lukupää ei varmaan osioimalla liiku sen nopeammin kuin osioimatta jättämälläkään...

edit: ainoa "etu" on varmaan se jos vinkkari sekoaa ja joutuu asentamaan uudestaan niin ei mene kuvat jne., softathan edelleen joutuu asentamaan uudelleen...

No totaa... Ne datat on edelleen sillä samalla levyllä ja siellä on se sama lukupää mikä ne tiedot lukee... Ja se lukupää ei varmaan osioimalla liiku sen nopeammin kuin osioimatta jättämälläkään...

Ei, mutta jos softa Y on asennettuna osiolla X niin myös kaikki muu siihen liittyvä on osiolla X, jolloin se lukupää hakee niitä tiedostoja ainoastaan osiolta X.

Eli, jos sulla on 500Gb levy, josta tietoa haetaan tai sitten 500Gb levy jaettu kahteen 250Gb osioon niin se tieto löytyy nopeammin hakemalla yhdeltä 250Gb osiolta kuin koko 500Gb levyltä.

edit:
jos sä olet sitä mieltä, että siitä ei ole hyötyä niin älä ihmeessä luo osioita, itse luon kuitenkin jatkossakin ;)

Pari vuotta vanha Acer hajos kunnolla (emo+kovo), niin aattelin hakee toisen romun tosta tilalle. :) Jos ei kestä jännitystä nii HP, mutta Acerit on suhtessa halvimpia.

Pari vuotta vanha Acer hajos kunnolla (emo+kovo), niin aattelin hakee toisen romun tosta tilalle. :) Jos ei kestä jännitystä nii HP, mutta Acerit on suhtessa halvimpia.

Kävin hakee ton koneen, tais olla et jumbossa 5kauppaa myi samaa konetaa samalla hinnalla. Ainoo ihmetys oli, että ei tullu mitää levyjä mukana. Vistan koodit kyllä pohjassa, tiedä sitten onko kovolla joku VISTA REPAIR osio, joka toimii palautusCD:n tavoin. Silti tyhjä WIN-levy olisi ollut hyvä lisä.

Kävin hakee ton koneen, tais olla et jumbossa 5kauppaa myi samaa konetaa samalla hinnalla. Ainoo ihmetys oli, että ei tullu mitää levyjä mukana. Vistan koodit kyllä pohjassa, tiedä sitten onko kovolla joku VISTA REPAIR osio, joka toimii palautusCD:n tavoin. Silti tyhjä WIN-levy olisi ollut hyvä lisä.
Luo ne palautuslevyt itse. Tarviit 2-4 tyhjää DVD -levyä. Ohjeissa varmaan neuvotaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom