lämpöä !

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Linimenttejä

Itekin kokeilin joskus aikoinani semmosta Hevoslinimenttiä. Myytiin hevostarvikekaupoissa kahtena eri versiona, toista ihmisille ja toista elukoille. Toi ihmisversio oli aikas onnetonta. Hyväksi olen havainnut voiteen nimeltä Finalgon. Haittana on, ettei enää myydä Suomessa. Ite olen hakenut/tuottanut ko. tavaraa Tallinnasta ja maksaa jotain 2 euroo tuubi. Varoituksena sanon, että on tosi tujua tavaraa. Ainetta EI SAA joutua limakalvoille eikä silmiin. Ja sitä ei tosiaankaan tarvii laittaa paljoo. Vaikuttaa mukavasti vielä seuraavanakin päivänä.

Jope sanoi:
Itekin kokeilin joskus aikoinani semmosta Hevoslinimenttiä. Myytiin hevostarvikekaupoissa kahtena eri versiona, toista ihmisille ja toista elukoille. Toi ihmisversio oli aikas onnetonta. Hyväksi olen havainnut voiteen nimeltä Finalgon. Haittana on, ettei enää myydä Suomessa. Ite olen hakenut/tuottanut ko. tavaraa Tallinnasta ja maksaa jotain 2 euroo tuubi. Varoituksena sanon, että on tosi tujua tavaraa. Ainetta EI SAA joutua limakalvoille eikä silmiin. Ja sitä ei tosiaankaan tarvii laittaa paljoo. Vaikuttaa mukavasti vielä seuraavanakin päivänä.
Samaa shittiä tuli aikanaan käytettyä. Sai silloin ainakin Mansessa siitä Wolfin vieressä olevasta hevostarvikekaupasta. Ihan toimivaa kamaa, kaikki kisat vedettiin sen avulla läpi.

Onko Jope sama mitä luulen, eli PikkuPakke?

Viron apteekista saatava Capsicam. Parasta mitä oon kokeillu, ihoa alkaa kuumottamaan viikonkin päästä vielä saunassa ja suihkussa.

Koitin joskus jotain venäläistä tahnaa ja suoraansanottuna aivan helvettiä oli. Paikallaan ei voinut olla, vaan piti heilutella käsiä ja puhaltaa niihin, muuten poltti kuin olis liekeissä ollut. Ei auttanut mikään kun menin laittamaan forkkuihin ja taipeisiin sitä liikaa. Veden alla koitin hinkata sitä pois, ei auttanut vaan meni vain pahemmaksi. Iho oli ihan punainen ja voi vittu että oli kauheaa.

Mike sanoi:
Koitin joskus jotain venäläistä tahnaa ja suoraansanottuna aivan helvettiä oli. Paikallaan ei voinut olla, vaan piti heilutella käsiä ja puhaltaa niihin, muuten poltti kuin olis liekeissä ollut. Ei auttanut mikään kun menin laittamaan forkkuihin ja taipeisiin sitä liikaa. Veden alla koitin hinkata sitä pois, ei auttanut vaan meni vain pahemmaksi. Iho oli ihan punainen ja voi vittu että oli kauheaa.

Jotain happoa kumminkin. Käsistä jää vaan luut jäljelle :) Myydäänkö suomes siis jossain jotain tehokasta? Kyynärvarsien nivelet on aika kovilla treeneis :( En jaksa mitää vitun kyynärlämmittimiä pitää.

Tiedz sanoi:
Viron apteekista saatava Capsicam. Parasta mitä oon kokeillu, ihoa alkaa kuumottamaan viikonkin päästä vielä saunassa ja suihkussa.

Jees, tätä kannattaa Viron reissulla hakea. Maksaa apteekissa n. 3e. Semmoinen sorakiven kokoinen knölli riittää aika isolle alueelle.

Mike sanoi:

Oli varmaan juurikin tuota Capsicamia. Ite laitoin sitä joskus selkään ja hartioihin, lähdin sitten hihattoman paidan kanssa tytön kanssa leikkikentälle sellaisella helteisellä päivällä. Jumalauta että siinä kärvisty, tuska oli jotain sanoinkuvaamatonta. Ei mikään auttanut, piti kesken kaiken lähteä kotiin ja mennä jääkylmään suihkuun, siellä olinkin sitten varmaan toista tuntia ennen kuin alkoi helppaamaan. Muuten on kyllä hyvää ainetta, esim. ennen vetotreeniä hieroo pikkaisen alaselkään niin lämmittää mukavasti. Ja se pikkaisen on sellainen vajaan vesitipan kokoinen määrä.

En muista satavarmasti valmistajaa, mutta yrttilinimentti (Nelipowerin?) toimii ja hyvin lämpöä tuomaan. Saunaa ei suositella samalle eikä seuraavallekkaan päivälle...

Jos otetaan lievempiä kuin kapsikami niin ihan urkkakaupoista ja apteekeista saa HOT POWER-nimistä mömmöä, joka ainakin minulle on riittänyt. Tosin ei mulla mikään norsun nahka olekaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Oikeen luulet. Sitä hevosmössöö tuli joskus vedettyä aikas paljon ainaskin tonne selkään ja jalkoihin. Vieläkös Suomesta saa sitä tiikerisalvaa semmosessa pienessä lasipurkissa. Oli semmosta sinapin väristä mössöö ?

Zone-sarja -42%
Jope sanoi:

Oikeen luulet. Sitä hevosmössöö tuli joskus vedettyä aikas paljon ainaskin tonne selkään ja jalkoihin. Vieläkös Suomesta saa sitä tiikerisalvaa semmosessa pienessä lasipurkissa. Oli semmosta sinapin väristä mössöö ?

Joo mulla on sitä ja saa sitä tikrusalvaa, mutta se on aika mietoa :(

Jope sanoi:

No perkeles, ei olla muutamaan vuoteen nähty. Vieläkö jaksat kyykkäillä? Ja offtopiccia, mitä Kimmolle ja kumppaneille kuuluu?

No perkeles, ei olla muutamaan vuoteen nähty. Vieläkö jaksat kyykkäillä? Ja offtopiccia, mitä Kimmolle ja kumppaneille kuuluu?

Joo, kyykkäilen vielä pari reeniä viikossa. Enempää ei tämmönen vanha äijä enää pysty, kun ei meinaa palautua enää sillai ku nuorempana. Eikä noita rojuja jaksa enää vetää.

Kimmolla on kolme muksua ja äijä itte on keräänny hyvin massaa tohon keskikroppaan. Samusta ei oo havaintoo ainakaan vuoteen. Noita-Mari on Hervannan apteekissa hommissa. Kustin rinta otti ja repes penkkipaita -kokeilussa. Oon sen siellä nähný, kun itekkin asustelen avovaimon kanssa Opiskelijankadulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom