Elikkä salille mennessä millainen olis hyvä alkulämmittely, että lihakset vähän lämpenisi ennne raudan nostoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
timba79 sanoi:Mulla toimii hyvin lämmittelynä se 10-15 pyöräilymatka salille ja sitten ekassa liikkeessä huolellinen lämittely alkaen pienistä painoista ja vähän pidemmistä ripeistä sarjoista jotka on todella kevyt tehdä mutta lämittää hyvin. Harvoin tulee tehtyä mitään kuntopyörälämmittelyä tai vastaavaa ennen reeniä vaikka autolla meniskin salille, jalkapäivänä sitä ehkä jotain tällasta lämittelyä kaipaa.
ex-tavis:) sanoi:Siis tarkotithan 10-15 MINUUTIN pyöräilymatkaa??...siis ihan KAUHISTUIN aatellessani, et jos kuitenki tarkotit et 10-15 kilometrin matkaa ....Itellä nimittäi tulee aina kans tuo 10-15 minuutin pyöräilymatka salille mennessä...Kiinnitin tähän huomiota, ku oon miettiny, et riittääköhän mun pyöräilymatkan lisäks ennen treenii kuntopyörällä polkema 5 minuuttii varmasti lämmittelyyn TAI paremminki sanottuna kannattaskohan mun rasvaprosentin tiputtamiseks lämmitellä vielä pitempään....ilmeisesti siis ainakin sun mielestä riittää...mut mites muut?
ex-tavis:) sanoi:kannattaskohan mun rasvaprosentin tiputtamiseks lämmitellä vielä pitempään....ilmeisesti siis ainakin sun mielestä riittää...mut mites muut?
wääp sanoi:lasketaanko lämmittelysarjat sarjamääriin?
eli jos vaikka sanotaan että 3x 10 haukka niin kuuluuko siihen jo lämmittelysarja vai onko se vielä erikseen!?!
Mike sanoi:Pitempää sarjaa alle hiukan painoja korottaen, välissä venytystä.
ex-tavis:) sanoi:Siis tarkotithan 10-15 MINUUTIN pyöräilymatkaa??...siis ihan KAUHISTUIN aatellessani, et jos kuitenki tarkotit et 10-15 kilometrin matkaa ....Itellä nimittäi tulee aina kans tuo 10-15 minuutin pyöräilymatka salille mennessä...Kiinnitin tähän huomiota, ku oon miettiny, et riittääköhän mun pyöräilymatkan lisäks ennen treenii kuntopyörällä polkema 5 minuuttii varmasti lämmittelyyn TAI paremminki sanottuna kannattaskohan mun rasvaprosentin tiputtamiseks lämmitellä vielä pitempään....ilmeisesti siis ainakin sun mielestä riittää...mut mites muut?
timba79 sanoi:Oli joo jäänyt toi minuuttia pois, eli matka salille kestää pyörällä sen 10-15 minuuttia joka on sopiva lämmittely samalla. Ja jos haluut rasvaa poltella niin tee ne polkusetit vasta puntin jälkeen, vaikka 20 minuuttia.
Ja lämmittelyjä en minäkään laske sarjamääriin, päivän ekassa liikkeessä kun niiitä lämmittelysarjoja tulee enemmän kuin varsinaisia työsarjoja.