Lähtötasosi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jampe9
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
SniffDaddy sanoi:
Noihin mittoihin kun ei sitten mahdu lihasta eikä fläsää, hyvä jos luut :)
Nuo mitat on otettu yläasteen terveystarkastuksessa, jos et niiden todenmukaisuutta usko. :)

Salitreenin aloitin 21 vuotiaanaa 182cm/107kg. Penkistä meni 76kg ja tuosta 5kk eteenpäin penkistä meni 100kg. Nyt tänä päivänä treeniä takana 1v 6kk painoa 103kg, penkkiä en ole kyllä kokeillut aikoihin. Alussa tein kyykkyä n.80kg:llä sarjoja ja nyt sarjapainoina on 130kg. Maastavetoakin teen vain 120kg:llä 3*6. Olen uskomattoman heikko, tiedän. Tuo kyykkysarjapainokin on ihan onnetonta luokkaa, mutta kun ei uskalla/ei saa enempää ylös niin mitä sitä laittamaan. Eteenpäin mennään hitaasti, mutta varmasti. Tuntuu, että voima ei vain yksinkertaisesti tartu tähän kroppaan. Jospa se tästä. Nyt jo hävettää kun julkaisin tänne tietojani . :nolo:

Hulkki sanoi:
Nuo mitat on otettu yläasteen terveystarkastuksessa, jos et niiden todenmukaisuutta usko. :)

Uskon toki. Uskomattoman kuikelo olet kyllä ollut, silti suhteessa tulokset on ollut jo alusta asti hyvät. Geenit ilmeisesti enemmän kuin kohdallaan. Ukkohan on tuplannut painonsa punttailulla. :worship:

15-vuotiaana ekan kerran salille treenaileen ja penkistä meni kai jotain 45 kg. Paino jotain 50 kilon lieppeillä. Jossain vaiheessa tuli stoppi treenailuun ja sitten vähän ennen kun täytin 17 aloitin uudelleen (liian raskaalla ohjelmalla tosin...) Nyt penkistä menee päälle 90 ja paino lähemmäs 80 kiloa. Kohtalaisen tyytyväinen kehitykseen olen ollut kun ottaa huomioon että toi ravintopuoli on tullut otettua kunnolla mukaan vasta noin puoli vuotta sitten.

Taisin olla 14v kun ensimmäisen kerran menin salille ja penkkiähän sitä mentiin heti kokeilemaan. Tulos oli silloin 50kg ja mitat "jotain" 182cm/110kg :rock:
Vuosi siitä ja tulos oli noussut (yllätys yllätys) penkissä 102.5kg asti ja mitat olivat silloin 184cm/118kg parhaimmillaan :rolleyes: Tuon ensimmäisen vuoden aikana kävin kerran viikossa salilla ja kotona haba/penkki/vatsat/selät treeniä siinä sivussa.
Nyt treeniä jotakuinkin tuon vuoden jälkeen 1 vuosi nelijako ohjelmalla ja penkkissä olen tehnyt parhaimmillaan sarjat 2x10x95kg. Mitat tällä hetkellä 185cm/98kg ja paino laskee koko ajan...

Väjän :offtopic: meni, sori

penkki~60
kyykky~80
veto~110
ja ikää oli~18

187,70

Mä kokeilin ensimmäisen kerran penkkiä 13v ja silloin oli painoa kaikki 40kg tai vähemmän ja ylös nousi penkissä 27,5kg.... sitten aloitin vähän enemmän treenaamaan jonkinlaisella ohjelmalla 15v ja penkki oli varmaankin jossain 40kg ja paino oli 50+kg nyt ikää 17v painoa 72kg ja penkistä ylös tulee 85kg... muista liikkeistä ei tälläistä elinkaarta ole paitsi ala-asteella tuli joskus nostettua rinnalle 25kg ja nyt 75+kg :lol2:

Puntilla käynnin aloitin täysin oman pienuuteni takia... itse tuntoa kasvattava laji...

Lähöt oli vuonna -99 suurin piirtein seuraavanlaisia:
ikä 22 vuotta
Pituus 185 cm
paino 69 kg
Penkki 7x50 kg
Ylätalja 5x70 kg
Pystypunnerruksia ja habaa tein kai 12 kg hantteleilla
rinnalleveto 1x70 kg

Tais ne tulokset olla hieman parempia,kun tarkemmin muistelee..Mutta yllättävän pohjalta sitä saa alottaa,vaikka jonkin verran urheilullista taustaa olikin ja leukoja on tullut vedeltyä pikkupojasta lähtien

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Muistan että ainoan kerran penkkiä olen kokeillut -95, kun olin 15v, 195cm pitkä ja painoa oli joku 85kg... 55kg nousi ykkösen.
Loppu on moneen kertaan täällä jauhettu mutta vielä kerran , paino kävi 120kg, sitten pudoteltiin 30kg pois. Kesällä aloitin punttailun, ja 2kk jälkeen penkkitulos oli 72kg. Eli veikkaan että joku 60kg olisi ollut "lähtötaso" tänä kesänä harrastukselle... Nyt menee reilu 80kg, kesään haetaan 90kg penkistä ja massaa..

4kk reenannu, lähtökohdat oli 68kg painoo ja penkki meni hikisesti 70kg
penkkimaksimia en oo muuten sen jälkeen kokeillu mutta huomenna vois.. painoo on tullu 2-3kg lisää..

Pitääkin alkaa pitään jotain kirjaa että huomais vähän miten kehittyy, oma silmä taitaa tottua liikaa tohon vartaloon..

14 vuotiaana taustana karatea parivuotta, muuta urheilutaustaa ei ollut. Mitat oli 180/85-90kg, koulun salilla sitten kokeiltiin penkkiä ja 70kg nousi, jalkapräsissä nousi noin 250kg. Salilla käymisen aloitin 17vuotiaana ja nyt puolitoista vuotta reenanneena mitat 184/110kg, penkki 120kg, kyykky 180kg ja mave 210kg.

joskus 16v kävin puoli vuotta salilla.paino oli sillon ku alotin 49kg ja pituus n.170cm.penkistä nous sillon 60kg.mave 100kg ja kyykky 70-80kg.puolen vuoden päästä paino oli n.56kg.penkki 92.5kg.mave n.140-150kg ja kyykky jotain reilu sata.sit olin muutaman vuoden käymättä.nyt täs 22v ja innostunu taas käymää salilla ja rauta nöyrtyy...bodaus reeniä vaa :rock:

Ekan kerran kun penkkiä kokeilin taisi olla joku 50kg tangossa 13v. Nousihan se sieltä. Sit täs joku 10kk sitten kun salilla rupesin käymään niin 55kg oli ekat sarjapainot, maksimi komeat 72.5kg painoa 57kg. Nyttemmin paras sarja taitaa olla 82.5kgx6 (tänään tehtynä) ja painoa siinä 75-77kg. Etukyykkäilemään kun rupesin niin sarjapainot tuli varsin nopeaan 60-100kg. Nyt smithissä tehtynä 120kgx7 kovin sarja. edit: Alusta asti siis on jalkoja tehty mut tota etukyykkää joku puol vuotta smitti/normaali.

Itellä tuo liikunta perustui lähinnä kaupassa käymiseen ja söin mitä eteen sattui. Mummo muistuttaa vieläkin siitä että olin jossain 10v tienoilla kauhea rimpula. Sitten alkoikin ruoka maistumaan... Olisinko vähän päälle vuosi sitten alkanut palloilemaan kuntosalilla, ilman minkäänlaista ohjelmaa siellä tuli tapettua aikaa. Prässistä nousi kylläkin ilman suurempia ponnisteluja jotain 300kg. Lokakuussa aloin käymään salilla kunnon ohjelman kanssa.

Penkki 1x1x50kg --> 3x4x75kg
kyykky 1x1x80 --> 1x1x120
maasta 1x1x100 --> 1x1x160kg

paino oli sillon (lokakuu 2004) 80kg ---> 88kg (parhaillaan 91kg)

Kait ne tulokset on ihan hyvin noussu tässä muutamaan kuukauteen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom