ISO virtuaalihali ZannaZille.....
Jaksamisia... :(
Jaksamisia... :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZannaZ sanoi:Huhhuh... Hautajaiset oli ja meni. Ja on sellainen olokin että on ollut hautajaisissa :(. Melke koko ajan :itku:. Kaikki hyvät muistot vaan tulvi mieleen. Kova ikävä on ju Aili-mummua. Harvinaisen tuskaista oli kulkea heti siinä arkun perässä matkalla hautapaikalle. Sai kokoajan nieleskellä. Veli "joutui" yhdeksi arkunkantajaksi, itse en olisi varmaan siihen pystynyt, tarpeeksi pahaa teki jo siinä perässä kävely.
Mulla menee vielä varmaan pitkään ennenkuin kunnolla ymmärrän ja tajuan ettei Aili tule enää takaisin, että hän on mennyt lopullisesti pois luotamme. On niin vaikeaa iloita siitä että hänellä on parempi olla nyt, kun itsellä ja koko lähipiirillä on niin paha olla...
No toivotaan että tämä tästä...
P.S. Itkettää aivan hulluna :itku: :itku:
ZannaZ sanoi:Hautajaiset on niin jotain missä en tahtois olla, ne on ni kamalia. On niin kovin vaikeeta itelle ja omaisille päästää irti. En ees uskalla ajatella millasessa kunnossa äiti tai mummu on...
Kiitos et sain avautua. :itku:
Snoopie sanoi:Voimia!
Koita jaksaa kyllä se siitä helpottaa!
Itselläni kuoli molemmat mummut viime talvena ja olin arkunkantajana.
Mixu sanoi:Isänäiti on 95v ja porskuttelee eteenpäin sinnikkäästi. häntä on paikattu ja korjailtu joka vuosi viimeisen vuosikymmenen ajan. Hän kun kuolee niin saatanpa tirauttaa kyynelen, on paljon läheisempi mamma.
ZannaZ sanoi:Viikon päästä viikonloppuna olis sit hautajaiset. Jaa'a, saa nähdä miten jaksan. Kovasti ottaa voimille ja kova kova ikävä on rakasta mammaa. Hautajaiset on niin jotain missä en tahtois olla, ne on ni kamalia. On niin kovin vaikeeta itelle ja omaisille päästää irti. En ees uskalla ajatella millasessa kunnossa äiti tai mummu on...
Kiitos et sain avautua. :itku:
Minu mummo kuoli eilen aamulla, pitkään oli sairastanu vakavasti joten helpotus mummolle. Pahaa tekee koska mummo oli mulla kuin toinen äiti. Vielä oikein tajunnu kunnolla ettei mummoa enää ole. : /