- Ikä
- 47
Otan osaa Zanna..tuntuu varmasti tosi pahalta,mutta myös se on varmaa,että aika parantaa haavat.Päivä päivältä asia on helpompi ymmärtää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisteluahven sanoi:Näin krapulassa tulee aina välillä semmosia aivan tajuttomia kuolemanpelkotiloja. Että saatana mähän kuolen jossain vaiheessa, mitäs sitte tapahtuu :(
Muilla samanlaista?
ZannaZ sanoi:[avautuminen]
Shit! Sain eilen illalla tietää ku tulin kotiin että mun "tupla-mummu" on kuollut...
ZannaZ sanoi:[avautuminen]
Shit! Sain eilen illalla tietää ku tulin kotiin että mun "tupla-mummu" on kuollut. 95 vuotta on todella kiitettävä ikä, mutta silti tää pysäyttää.
Otan myös osaa, läheisten kuolema aina koskettaa. Mutta tohon varmaan jo osasi varautua ja saa olla onnellinen, että mummusi sai elää noinkin pitkän elämän. Minun pappa kuoli kun olin yläasteikäinen eikä se kovin paljoa itkettänyt vaikka olikin hyvin rakas ja läheinen.
Raskainta on enemmänkin nuoren ihmisen elämän päättyminen. Niinkuin meidän perheessä kävi. Viime kesänä 19 -vuotias pikkuveljeni kuoli (hukkui) ja se oli todella raskasta aikaa. En ole edes vielä kyennyt käymään haudalla (hautaan lakemista ei ollut koska arkku poltettiin). Vaikeeta oli siunaustilaisuudessa katella sitä arkkua, että siellä se veli nyt on (tuntuu että siitä ei ole pitkä aika kun hänen vaippoja vaihdoin). Sitten kun pokka hiukan pitää niin sitten laitetaan surumusiikkia ja :itku: alkaa uudestaan. No niin nyt tuli surullinen olo.
Penneck sanoi:Edessä päin on vielä se suma, kun alkaa läheisiä siirtymään ajasta ikuisuuteen.
Kusimato sanoi:Been there noin 5.vuoden sisällä kupsahti isä, mummu, vaari ja paappa ja serkku ja todennäköisesti pian kuolee koira ja toinen mummu. Ja kuolema ei ole perheestä vieläkään lähtenyt sillä äitillä syöpä. :curs: