Kyynärvarsikivut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tästä on varmasti jo miljoona eri topicia, mutta aloitan silti uuden kun oma ongelma vähän sivuaa muiden ongelmista...
Eli mulla ei hauistreeni tuota kipuilua, vaan selkäreeni. Ja kyllä. Käytän vetoremmejä.

Kävin äsken näyttämässä kyynärvarsia yksityisellä, ja vikaahan sieltä löytyi. Diagnoosi oli että mulla on molemmissa kyynärvarsissa joku vitun lihasaihio-syndrooma:confused: Kivun aiheuttaa se, että joku jänne ei pääse liikkumaan tarpeeksi isossa tilassa lihaksen ja lihaskalvon välissä...vai oliko se nyt luun ja lihaskalvon välissä. Ihan vitun sama.
Kerroin että olin reenaamatta pari-kolme kuukautta, eikä se poistanut ongelmaa...
Nyt on sitten vaihtoehdot aika vitun vähissä: Lopettaa reenaus tai leikata kädet(ei tosin ole kuulemma vaikea projekti...)

Nyt on varattu aika paikalliselle käsi- ja jalkaspesialisti Heikki Jaromalle, joka tekee viimesen ratkaisun käsien leikkauksesta...:itku:

Tuli muuten heti kysymys olenko ottanut roppeja, johon vastasin "rehellisesti" että en. Kysyin sitten että miksi kysyit tuota, niin sanoi että olisin käskenyt lopettamaan. Ilmeisesti oireet on saaneet alkunsa liian nopeasta lihasmassan kasvusta...Ai niin mikä lihasmassa...:D

Mietin että jos ei ruveta leikkaamaan, ja tulee käsky siirtyä totaalilepoon, ostan mitkälie gripit käsiin ettei tartte puristaa tankoa vetoliikkeessä. Puristaminen on siis pannassa, ei vetäminen...

Jäi tuohon edelliseen postiin mainitsematta että jos jatkan reenaamista ilman leikkausta, voi käsiin tulla jopa kuolio...:itku:
Pitää nyt tässä odotella sitä erikoislääkärin lausuntoa ennenkuin tekee mitään valintoja minkään suhteen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom