Kyynärvarren lihaksien kasvatus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voltaqe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,

Mitkä olisivat parhaita tapoja suurentaa kyynärvarren lihaksia? Eli lihaksia, jotka sijoittuvat kyynärpään ja ranteen välille.
Kyynärvarren lihakset ovat minulla atm melko pienet ja olen muutenkin melko aloittelija, joten mielellään sen mukaan neuvoja. Toki edistyneempiäkin ohjeita otetaan vastaan jos niille tulisi käyttöä vaikka myöhemmin.

Pari keinoa löysin etsiessäni:
1. Sellanen kämmenessä puristeltava "jousi".
2. Lainaan:
"
Eli otetaan pätkä n.30cm keppiä ja porataan siihen reikä. Sijoitetaan reiästä läpi reilu metrin pätkä ohkasta narua ja tehdään solmu päähänettei irtoa. Narun päähän sijoitetaan pieni paino, aluksi vaikka kilon. Vermele on valmis.
Otetaan keppi käteen ja ojennetaan kädet suoraksi eteen ja pidetään kepistä kiinni. Siitä lähdetään pitkällä ja rauhallisella liikkeellä rullaamaan narua kepin ympärille painon roikkueassa narun päässä. Painon osuessa keppiin, rullataan paino alas päin vastaisella liikkeellä ylös rullaukseen nähden.
"

Muita keinoja treenata kyseisiä lihaksia?

ihan perusliikkeilläkin kasvaa jo aika hyvin: maastaveto myötäotteella, hauiskäännöt, hammer-käsipainohauiskääntö, hauiskääntö myötäotteella.
leuanvedot (lisäpainoilla), soudut isoilla painoilla tehtynä...
sitten noita pikkuliikkeitä lisäksi mutta kasvaa ne ilmankin.

Miten eroo muuten noi otteet rannekäännöis? (laiska ei jaksa söörtsiä käyttää)
Vääntele kättä, kääntele rannetta ja katso mitkä lihakset jännittyy... Melko vaikea selittää.