.. oire seuraavanlainen:
Esiintynyt tähän mennessä vain ranskalaisessa ja punnertamisessa. Eli kun kyynärpää taittuu rasituksessa 90 astetta(ei yhtään aikaisemmin), tunnen kyynärpäässä pehmeästi napsahtavan muljahduksen.
Kipua tämä ei ole aiheuttanut kuin ranskalaisessa otsalta. Muuten menee muljahduksilla, ja ainoastaan ihmetyttää mikä mättää...
Ok, sitten voin laittaa oikean käden kämmenen(vaiva siis vain vasemmassa kyynärpäässä) vasemman kyynärpään ympärille kupiksi, ja tehdä kääntöliikettä. 90 asteen kohdalla yhden muljahduksen, ja 1-3 asteen jälkeen heti toisen. Jokin liikkui pienen matkan siellä?
Oikea kyynärpää ei muljauta lainkaan.
[EDIT] Heh, itse en muuten tiedä mikä on tenniskyynärpää. Tämäkö?
Mulla ihan sama vika vasurissa (kai) kun teen punnerruksia tai muuten vaan ojennan vasemman käden räjähtävästi eteen päin niin joku muljahtaa / napsahtaa jos teen kovempaa. Kun heilutan kättäni suunnillee siinä kohassa missä muljahtelee edes takasin niin tuntuisi että ojentajassakin heilahtaisi joku ja itse napsahduksen luulen tulevan tämän ulkonevan pikkuluun kohdalla kyynärpäässä ihan kuin joku jänne napsahtaisi sen ulkopuolelle ja menisi taas takasin sinne piiloon. Todellakin ärsyttävä vika ja pelkään, että sitä ei saa korjatuksi. Menen koulun terveyden hoitajalle heti maanantaina.. jos osais neuvoo.
Muilla on / ollut vastaava vika ja onko ollut ohimenevää.. Mulla tää ollut 4senpäivää.