POWERLIFTING Kyykky only

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://youtu.be/GXfA0U8V0vg

En tiedä oliko tämä jossain täällä jo, mutta Hautalalta raju kyykky.

Joo tuo oli hieno 15 kilon lisäys salienkkaan ja ylitti omat odotukset. Varmaan osa täälä muistaa supermaven, eli mun puolipyramidiohjelman joka alkaa kympistä ja sitten 9, 8, 7 jne. aina ykköseen asti. Oon tehnyt sitä nyt kyykyssä monta kuukautta putkeen. Kyllä oli kevyttä kun pitkästä aikaa koitti kyykätä kovaa ilman että oli jo noita sarjoja alla. Kolmen viikon päästä nostellaan Turussa NFE:ssä. Jos onnistun hyvin niin 900 menee nyt rikki.

Joo tuo oli hieno 15 kilon lisäys salienkkaan ja ylitti omat odotukset. Varmaan osa täälä muistaa supermaven, eli mun puolipyramidiohjelman joka alkaa kympistä ja sitten 9, 8, 7 jne. aina ykköseen asti. Oon tehnyt sitä nyt kyykyssä monta kuukautta putkeen. Kyllä oli kevyttä kun pitkästä aikaa koitti kyykätä kovaa ilman että oli jo noita sarjoja alla. Kolmen viikon päästä nostellaan Turussa NFE:ssä. Jos onnistun hyvin niin 900 menee nyt rikki.
Saako kysyä miten tuossa pyramidissä menee prosentit ? Toki ymmärrän jos taikuri ei paljasta temppujaan 😁 Tsemppiä koitokseen, tuossa kyykyssä näytti jäävän vielä varaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom