POWERLIFTING Kyykky only

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
😮

Klarense Cummings 255kg @73

19y.o
Tällaiset suoritukset ei lakkaa hämmästyttämästä. Miten helvetissä jollain voi olla niin paljon enemmän voimaa kuin toisilla? En mäkään mikään maailman heikoin ole, mutta en tulisi ikinä tekemään 255 kilon etukyykkyä, vaikka mulla olis kottikärryllinen roinaa, valmentaja ja mahdollisuus keskittyä vain treenaamiseen. Tuohon kehonpainoon voisin päästä kun vetäisin kireäksi. Paitsi että kun vetäisin sen kottikärryllisen roinaa, niin siinä saattaa ihan hitusen toi paino karata. Ja juippi on vasta 19 v.

Haistakaa paska. Mä lopetan nämä hommat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällaiset suoritukset ei lakkaa hämmästyttämästä. Miten helvetissä jollain voi olla niin paljon enemmän voimaa kuin toisilla? En mäkään mikään maailman heikoin ole, mutta en tulisi ikinä tekemään 255 kilon etukyykkyä, vaikka mulla olis kottikärryllinen roinaa, valmentaja ja mahdollisuus keskittyä vain treenaamiseen. Tuohon kehonpainoon voisin päästä kun vetäisin kireäksi. Paitsi että kun vetäisin sen kottikärryllisen roinaa, niin siinä saattaa ihan hitusen toi paino karata. Ja juippi on vasta 19 v.

Haistakaa paska. Mä lopetan nämä hommat.

Helvetin kova suoritus. Tuohon kehonpainoon liittyen täytyy sanoa sen verran, että mies on 157cm pitkä. Ei pidempi pääse noin matalaan painoon, jos meinasi pysyä myös suorituskyvyssä huipulla.

Michael Seayn 287,5 kyykky samaan painoluokkaan on järjettömän kova suoritus, mutta kalpenee kyllä tuolle etukyykylle.

View: https://youtu.be/hMykFFHOBfM

Kyllä mä luulen ja että se on ne tangot, eikai maan vetovoima ihan jokasalilla voi vääristyä?
Leoko taas on voinut tehdä aikanaan jekkuja tai joku darramake siellä... "laitanki eripainosia tankoja ni pojat on ihmeissää"

Leokollahan on se vakio 45 kgs/ 20 lbs tanko. Einolla selkeesti muovilevyt, ku on noin iloisen värisiäki.

Kiipeilyssä huomaan (aika usein), että on selkee high gravity day siellä täällä. Kaikki muut ei sitä aina huomaa, joten todella paikallisiahan noi vetovoimakeskittymät kyllä on.

Leokollahan on se vakio 45 kgs/ 20 lbs tanko. Einolla selkeesti muovilevyt, ku on noin iloisen värisiäki.

Kiipeilyssä huomaan (aika usein), että on selkee high gravity day siellä täällä. Kaikki muut ei sitä aina huomaa, joten todella paikallisiahan noi vetovoimakeskittymät kyllä on.

Se on sellanen kokemuksen myötä tuleva kyky että huomaa nää hommat. Ei sitä nuorempana niinkään aisti(nut)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom