POWERLIFTING Kyykky only

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Saako kysyä miten tuossa pyramidissä menee prosentit ? Toki ymmärrän jos taikuri ei paljasta temppujaan 😁 Tsemppiä koitokseen, tuossa kyykyssä näytti jäävän vielä varaa.
Prosentteja en laske, ihan vain 20 kilon korotukset. Aloitin tämän ohjelman näin:
10x80
9x100
8x120
7x140
6x160
5x180
4x200
3x220
2x240
1x260

Ja olen lisännyt 2.5 kiloa joka sarjaan joka viikko. Nyt mennään 35 kiloa suuremmissa painoissa, 115-295. Mulla on viikossa toinenkin kyykky, siinä teen ihan samaa mutta stopeilla ja luonnollisesti pienemmillä painoilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tuo oli hieno 15 kilon lisäys salienkkaan ja ylitti omat odotukset. Varmaan osa täälä muistaa supermaven, eli mun puolipyramidiohjelman joka alkaa kympistä ja sitten 9, 8, 7 jne. aina ykköseen asti. Oon tehnyt sitä nyt kyykyssä monta kuukautta putkeen. Kyllä oli kevyttä kun pitkästä aikaa koitti kyykätä kovaa ilman että oli jo noita sarjoja alla. Kolmen viikon päästä nostellaan Turussa NFE:ssä. Jos onnistun hyvin niin 900 menee nyt rikki.
Kuulostaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta tavalta tehdä korkean volyymin treenejä. Innolla odotan, että pääsee samalla lavalle nostelemaan. Oot ainoa suomalainen voimanostaja kenen treenivideoita katson todella monttu auki, että mitä täällä tapahtuu!:ROFLMAO:

Prosentteja en laske, ihan vain 20 kilon korotukset. Aloitin tämän ohjelman näin:
10x80
9x100
8x120
7x140
6x160
5x180
4x200
3x220
2x240
1x260

Ja olen lisännyt 2.5 kiloa joka sarjaan joka viikko. Nyt mennään 35 kiloa suuremmissa painoissa, 115-295. Mulla on viikossa toinenkin kyykky, siinä teen ihan samaa mutta stopeilla ja luonnollisesti pienemmillä painoilla.
Mites, jos nyt leikitään että 1rm olisi 200, niin minkälaiseen ykköseen tuossa pyramidissa noustaisiin?
Joku 80-90%?

10x80
9x100
8x120
7x140
6x160
5x180
4x200
3x220
2x240
1x260

Kovat tulokset vaatii selkeästi kovaa työtä. Paljonko teet vetoa ja penkkiä viikon aikana ja monta treeniä yhteensä viikossa.
Etkös aiemminkin tehmyt jotain venäläistyylisiä ohjelmia että pohjat on kunnossa koville työmäärille

Kovat tulokset vaatii selkeästi kovaa työtä. Paljonko teet vetoa ja penkkiä viikon aikana ja monta treeniä yhteensä viikossa.
Etkös aiemminkin tehmyt jotain venäläistyylisiä ohjelmia että pohjat on kunnossa koville työmäärille
Tein joo, ja varmasti teen jatkossakin vielä joskus. Mulla on nyt jonkin aikaa ollut tällainen treenijako:

stoppikyykky
penkki
maastaveto
penkki
kyykky
penkki
maastaveto ilman vyötä
lepo

En siis mene viikonpäivien mukaan, vaan sama treeni tulee 8 päivän välein. Penkissä oon tehnyt viime aikoina suurimman osan treeneistä jalat ilmassa tai kapealla, mutta nyt kun kisat on lähellä niin teen pelkkää normaalia enää.

Tein joo, ja varmasti teen jatkossakin vielä joskus. Mulla on nyt jonkin aikaa ollut tällainen treenijako:

stoppikyykky
penkki
maastaveto
penkki
kyykky
penkki
maastaveto ilman vyötä
lepo

En siis mene viikonpäivien mukaan, vaan sama treeni tulee 8 päivän välein. Penkissä oon tehnyt viime aikoina suurimman osan treeneistä jalat ilmassa tai kapealla, mutta nyt kun kisat on lähellä niin teen pelkkää normaalia enää.
Teetkö apuliikkeitä? Ja jos teet, niin minkälaisia? Tai kroppaa huoltavia juttuja esim olkapäille?

Teetkö apuliikkeitä? Ja jos teet, niin minkälaisia? Tai kroppaa huoltavia juttuja esim olkapäille?
En tee venyttelyiden ja putkirullailun lisäksi muuta huoltavaa. Apuliikkeitä olen aina ollut laiska tekemään ja tällä hetkellä niitä ei ole ohjelmassa ollenkaan.

stoppikyykky
penkki
maastaveto
penkki
kyykky
penkki
maastaveto ilman vyötä
lepo

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten näissä ohjelmissa on sun palautumisen taso. Siis, että tuleeko sulla lihakset kipeeks noista reeneistä ja joudutko usein reenaamaan domseilla edellisistä reeneistä ja kehitys haetaan rasituksen kumuloitumisen kautta vai tunnetko yleensä olevasi hyvin palautunut kovia reenejä tehtäessä?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten näissä ohjelmissa on sun palautumisen taso. Siis, että tuleeko sulla lihakset kipeeks noista reeneistä ja joudutko usein reenaamaan domseilla edellisistä reeneistä ja kehitys haetaan rasituksen kumuloitumisen kautta vai tunnetko yleensä olevasi hyvin palautunut kovia reenejä tehtäessä?
Selkään ja jalkoihin mulle ei tällä tahdilla mitään lihaskipuja pääse tulemaan ollenkaan, mutta jos kyykkään useammin niin sisäreidet alkaa jumiutua pahasti. Rintalihakset sen sijaan on treenikaudella usein niin kovassa jumissa, että tyhjä tankokin penkissä tuntuu huonolta ennen lämmittelyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom