Kyykky & MV

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
43
Ongelma on seuraava: Tykkään tehdä ihan perinteisiä kyykkyjä jalkapäivänä ja selkäpäivänä olen ottanut maastavetoa. Palautuminen ko. liikkeistä on kuitenkin niin hidasta ettei näitä kahta pysty ottamaan edes 7 vrk välein. Ajattelinkin nyt alkaa tekemään näitä liikkeitä 2 viikon syklillä, toisin sanoen:

VIIKKO 1: jalkapäivänä kyykkyjä, muita "massaliikkeitä", selkäpäivänä eristäviä "kohdistettuja" liikkeitä.
VIIKKO 2: jalkapäivänä eristäviä liikkeitä, pääosin etureisiä, selkäpäivänä maastavetoa, muita "massaliikkeitä"

Kritiikkiä, kommentteja, neuvoja, ehdotuksia ja kevyttä vittuilua otetaan vastaan :D

No noinhan sitä kannattais tehä. Ite ehdin onneksi palautua jalka- ja mavereenien välillä. Ja oon huomannut, että vaikka jättäisi kyykyn hetkeksi pois mutta jatkaa silti mavea, niin ei kyykyn tulokset huonone, vaan itellä kävi päinvastoin -> 2kk tauko kyykystä ja sarjapainot nous 15kg.
Turhahan sitä on jompaa kumpaa reeniä mennä tekemään jos jalat on jäykät ku kakkosneloset.

Kuvailemasi tapa toimii hyvin ainakin minulla. Tai voit tehdä molempia liikkeitä samalla viikolla. Silloin toinen niistä sata lasissa, toinen taas selkeästi pienemmillä painoilla, tekniikkaa hioen jne.

Nukuttua tulee n.8h yössä ja ruokailu PITÄISI olla kunnossa. Palautumisen kesto voi tietenkin johtua siitä että treeni vuosia oli 6 takana kunnes tuli täydellinen burn-out. Pidinkin sitten yli vuoden tauon ja nyt olen aloittanut n.2kk sitten uudestaan... On vähän vielä hakusessa kaikki, eikä peiliin uskalla katsoa edes pimeällä :D

Elmukelmu sanoi:
Kritiikkiä, kommentteja, neuvoja, ehdotuksia ja kevyttä vittuilua otetaan vastaan :D
kokeilemisen arvoinen treeni on myös ottaa kyykky ja veto samassa treenissä.
tämä vaatii kyllä että on treenivuosia takana ja niitähän sulla on.

pori1980 sanoi:
kokeilemisen arvoinen treeni on myös ottaa kyykky ja veto samassa treenissä.
tämä vaatii kyllä että on treenivuosia takana ja niitähän sulla on.

Täältäkin tulee ääni tuolle.. eli tavallaan korvaan ensimmäiset pari kyykkysarjaa mavella. Joskus tosin jätän maven kokonaan pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom