Kysymys pituuskasvusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
ZweCCo sanoi:
Riippuu lasketko mut ystäväpiiriin mutta jos et tienny niin nyt ainaki tiedät että oon pitempi. Ja ainakin tähän mennessä olen jäänyt kasvuennusteesta 10cm mutta sehän ehtii muuttua.

Niin.. kasvaakohan oulussa pidemmäks kun muualla? Ainakin lihakset kasvaa oulussa kuulemma paremmin. :D

En nyt oikeen tiedä, että ymmärsinkö sun viestin oikein, mutta missevileve taisi kyllä sanoa ettei tiedä ketään joka _ei_ olisi ohittanut vanhempiaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää taidan kai olla vähän lyhyempi kun mun isä. Se on muistaakseni sen 170cm, mää 166. Mami onki sit viel lyhyempi.

Ribee sanoi:
En nyt oikeen tiedä, että ymmärsinkö sun viestin oikein, mutta missevileve taisi kyllä sanoa ettei tiedä ketään joka _ei_ olisi ohittanut vanhempiaan.

No... esimerkiksi minä... :david:
Jäin äidistä yli 10 cm, isästä nyt tietenkin kun se on yli 180 cm... :) Ja siellä neuvolassa ja myöhemmin koulun terkkarilla ennustettiin, että 175 cm pitäis varteen kertyä, mutta jäihän se sentään yli 20 cm siitä. Ihan hyvät on ennusteet... Pikkuveli on nyt 13-vuotiaana 185 cm ja vielä pitäis ennusteiden mukaan 15 cm tulla, että katsellaan kuinka käy... :)

Ennustivat sataseiskytkahdeksan senttiseksi, mutta yhdeksännen luokan jälkeen en ole ainakaan kasvanut vittujakaan tästä 173 sentistä. Ehkä armeijassa sitten. Vielä kun persjalkaisuus vaivaa niin olen aikasta lyhyen näköinen. Vitut, korkeat kengät pelastaa paljon. Ja kunhan ei ole tyttöystäviä lyhyempi...

Ennustus oli 185, 14 vuotiiana ennuste näytti 180 cm, nyt 191,5 ja tuntuu vielä kasvavan. Aika pahasti kusee noi kyllä

Täytän kuukauden päästä 16, tähän mennessä pituutta kertynyt 182cm. Kasvoin 4cm viime vuonna, saa nähdä kasvanko enää. Olisihan se ihan kiva jokunen sentti saada vielä lisää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom