Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ossi- sanoi:Isäni on 177 cm , ja äitini 150 cm.Kuinka pitkä minusta voi enimmillään tulla?
oon nyt 15 vuotta ja oon 170 pitkä.Kasvanko isääni pitemmäkisi?Onko mitää mahiksia että oisin vaikka isonmpana 190 ??vähä sekava viesti!
L0b0 sanoi:Käy koulun terkkarilla tsiigailemassa niitä pituuskasvuanalyysejä. Niitä tehtiin ainakin silloin, kun itse olin yläasteella. Ne tosin on suuntaa-antavia, mutta omalla kohdallani ei kovin pahasti menty metsään.
Menthos sanoi:Syntyessäsi lääkärisedät ovat kaiketi tehneet kasvuennusteen tulevasta pituudestasi. Käsittääkseni nuo arviot ovat melko paikkansa pitäviä. Kysele siitä arviosta äidiltäsi.
Varsin mielenkiintoinen kysymys itse olin 15v 152cm pitkä,joilloin ennustettiin,että tulen luultavasti jäämään kitukasvuiseksi,koska kasvu oli runsaasti käyriä jäljessä.isä on 169cm ja äiti 160cm:D joten viimeistään n.4 vuoden päästä tiedämme vastauksen tähänkin kysymykseen:thumbs:Ossi- sanoi:Isäni on 177 cm , ja äitini 150 cm.Kuinka pitkä minusta voi enimmillään tulla?
oon nyt 15 vuotta ja oon 170 pitkä.Kasvanko isääni pitemmäkisi?Onko mitää mahiksia että oisin vaikka isonmpana 190 ??vähä sekava viesti!
Ossi- sanoi:Isäni on 177 cm , ja äitini 150 cm.Kuinka pitkä minusta voi enimmillään tulla?
Periaatteessa sulla on mahdollisuuksia kasvaa isääsi pidemmäksi, mun kaverin veli on 185cm, vaikka molemmat vanhemmat on alle 170cm...nykyäänhän ihmiset kasvaa aina vaan pidemmiksi, johtuuneekohan kaikista aineista ym. hormooneista joilla meidän elintarvikkeita käsitellään...(esim. karjatalous jne)Ossi- sanoi:Isäni on 177 cm , ja äitini 150 cm.Kuinka pitkä minusta voi enimmillään tulla?
pennsylvania sanoi:Mut toi röökin poltto ei pidä paikkaansa et se lyhentää kasvua, "pikkuBroidi" alko polttaa yläasteel ja on mua pari senttii pidempi...
pennsylvania sanoi:Mut toi röökin poltto ei pidä paikkaansa et se lyhentää kasvua, "pikkuBroidi" alko polttaa yläasteel ja on mua pari senttii pidempi...