Deleted member 50104
Onhan se hyvä, että vappuna pääsisi edes johonkin niitä haalaripellejä piiloon - vaikka sitten baariin.
Tämähän kuulostaa jo melko katkeralta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se hyvä, että vappuna pääsisi edes johonkin niitä haalaripellejä piiloon - vaikka sitten baariin.
Tämähän kuulostaa jo melko katkeralta
Järjestyksenvalvojaa puukotettiin Hämeenlinnassa
25.5.2008 9:56
Työtehtävissään ollutta järjestyksenvalvojaa puukotettiin useita kertoja hämeenlinnalaisessa ravintolassa.
Vuonna 1980 syntynyt mies löi järjestyksenvalvojaa puukolla useita kertoja sunnuntain vastaisena yönä hämeenlinnalaisessa ravintolassa. Uhri selvisi suojaliiviensä ansiosta ilman vakavia vammoja.
Tekijä on poliisin vanha tuttu. Häntä epäillään tapon yrityksestä, järjestystä ylläpitävän henkilön vastustamisesta ja järjestysrikkomuksesta.
IL
Tuo nyt on vähän kaupunki kohtaista. Itse ainakin sain uusittua lupani vaikkakin olin sillä hetkellä neljästä jutusta syytetyn pallilla. Pienen juttu tuokion jälkeen lupien myöntäjän kanssa päästiin tästä yhteisymmärrykseen. Olisihan se aika törkeää viedä mieheltä elinkeino turhan päiväisten juttujen takia. Näistäkin kaikista tuli syyttämättä jättäminen. Yllätys yllätys. Vituttaa kun nämä nykyajan räkänokat ovat juttuja nostamassa joka perkeleen asiasta.Miksi otan tämän esille? Te jotka mietitte alalle lähtemistä, kannattaa tälläiset jutut ottaa huomioon. Jos esim. jv-/vartijakortti olisi pitänyt uusia tänä aikana, ei tämän jutun takia sitä olisi myönnetty. Eli huonolla tuurilla olisin ollut kolme vuotta alalta pois yhden kaljapullon takia. Samoin jos olisin hakenut esim. aselupaa, ei sitäkään olisi myönnetty ennen tätä päätöstä. Siinä on sitä oikeusturvaa turvallisuusalan tekijöille..
Ihanko totta? Siis jos joku soittaa suutaan tai uhkailee, hanta saa vetaa kuonoon? Tai joltain saa vaantaa hartiat sijoiltaan? Onko teilla joillain ruuvit hieman loystyneet samalla kun hauis on kiristynyt?
Ja sun pointti oli mikä? Missä tossa lähtee hartiat sijoiltaan tai jotakuta sattuu?
Toinen tuossa edella kirjoitti: " Itse ainakin sain uusittua lupani vaikkakin olin sillä hetkellä neljästä jutusta syytetyn pallilla... Olisihan se aika törkeää viedä mieheltä elinkeino turhan päiväisten juttujen takia... Vituttaa kun nämä nykyajan räkänokat ovat juttuja nostamassa joka perkeleen asiasta."
Tama on kylla minusta aika huolestuttava asenne ihmiselle, jonka tyota eras edella kirjoittava kuvaa nain: "Portsarin homma on mielestäni ennenkaikkea asiakaspalvelua - kohdellaan asiakkaita siten että he viihtyvät ja huolehditaan turvallisuudesta."
Kyllä tuo minun mielestäni kuuluu vähän toimenkuvaan ja jos vittuilusta hermostuu tai ottaa itseensä sitä on väärällä alalla. Toki hölmöähän se vittuilukin on mutta jos humalaisten kanssa töitä tekee niin päivän selvä asiahan se on, että sitä tulee. Itsekin saan joskus duunissani kuunella vittuilua "asiakkaiden" taholta mutta mua ei hetkauta yhtään jos mulle täysin tuntematon lässyttää jotain. Joskus se on kaiken lisäksi ihan hauskaakin.Vaikkakin järjestyksenvalvojat on humalaisten ihmisten kanssa tekemisissä niin en näe syytä miksi heidän pitäisi pitkät illat kuunnella kenenkään vittuilua yms.
Tottakai sitä kuunnellaan jossakin määrin. Mutta rajansa kaikella. Kuvittele tilanne, käännytät asiakkaan ovella päihtymistilan vuoksi 24:00 ja tämä samainen kaveri on vielä aukomassa päätään pilkun aikaan 03:30 samaisella ovella. Onhan se tietenkin mukava viettää puolet illasta portsarille vittuilemalla, joka vain tekee työtään.Kyllä tuo minun mielestäni kuuluu vähän toimenkuvaan ja jos vittuilusta hermostuu tai ottaa itseensä sitä on väärällä alalla. Toki hölmöähän se vittuilukin on mutta jos humalaisten kanssa töitä tekee niin päivän selvä asiahan se on, että sitä tulee. Itsekin saan joskus duunissani kuunella vittuilua "asiakkaiden" taholta mutta mua ei hetkauta yhtään jos mulle täysin tuntematon lässyttää jotain. Joskus se on kaiken lisäksi ihan hauskaakin.
Jep.Tiesitkö demos, että kuka tahansa voi nostaa jutun ketä tahansa vastaan, ilman että siinä on näyttöä? Vaikka Jeshellä olisikin neljä juttua päällä, ei se tarkoita että hän olisi välttämättä koskenut YHTEENKÄÄN asiakkaaseen näistä neljästä. Ymmärrätkö?
Jep.
Tyhmä, ruma ja kusipäinen hormoonimömmöportsari on helppo kohde.