Kysymyksiä pokeille

Montako kertaa päivässä (noin) yrittää alaikänen sisään, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen (ei sitä ettenkö ite yrittäis :D)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Multivita, miksi näin? Kirjoittelen tähän vielä yhden lauseen täytteeksi, jotten syyllistyisi palstan käyttämiseen one-liner-forumina.

N`yt kun on vappu niin monen baarin ovella oli lappu "Ei haalareissa sisään". Miksi ei? Onko kyse narikkamaksujen kadosta vai pokedein kateesta kun ei tullut nuorena opiskeltua (provo;))?

Siksi, etteivät typerät ja ylimieliset haalaripellet pääse sisään omien viinojen kanssa. Ja voi se pokekin opiskella yliopistossa, tiedän ainakin muutamia. Vastaprovo:D

Multivita, miksi näin? Kirjoittelen tähän vielä yhden lauseen täytteeksi, jotten syyllistyisi palstan käyttämiseen one-liner-forumina.

Ravintoloitsija voi asettaa pukeutumisvaatimuksia ravintolaan. Toiseen ravintolaan ei pääse sandaalit jalassa, toiseen ei pääse haalarit päällä. Jottei sääntö olisi syrjivä, se tulisi koskea jokaista ravintolan asiakasta. Jos puhutaan järjestyksenvalvojan kannalta asiasta, sitä kutsutaan harkinnanvaraiseksi pääsyn estämiseksi. Tietyt ravintoloitsijat haluavat pitää mm. vapun aikaan ravintolan siistinä haalariporukasta ja säännöt ovat silloin kaikille samat. Sisään ei tulla opiskeluhaalareissa sen enemää kuin hitsaushaalareissakaan. Monelle ravintolalle tämä on imagokysymys.

Miten on, hyväksytäänkö mitätöity passi henkkareiksi? Siis sellainen passi, mistä on kulma leikattu (=mitätöinti).

Mulla on uusi passi, mutta käyttäisin mieluummin baareissa varsinkin tota vanhaa, koska jos varastetaan/häviää/tms. niin ei harmita.

Miten on, hyväksytäänkö mitätöity passi henkkareiksi? Siis sellainen passi, mistä on kulma leikattu (=mitätöinti).

Mulla on uusi passi, mutta käyttäisin mieluummin baareissa varsinkin tota vanhaa, koska jos varastetaan/häviää/tms. niin ei harmita.
Ei mitätöity passia ainakaan ole pakko hyväksyä. Veikkaisin, että homma on poken harkinnassa. Alkoholitarkastajalla voi tohon tietty olla jotain sanottavaa.

Minä ainakin hyväksyin aikanaan moisen passin, jos siinä ei ollut mitään ihmeellistä - siis kuva täsmäsi eikä ollut 10 v vanha, henkilötietosivu ok jne. Miksi sitä ei voisi hyväksyä, ei kai kukaan ole hyväksymättä henkilökorttia jonka voimassaolo on päättynyt?

N`yt kun on vappu niin monen baarin ovella oli lappu "Ei haalareissa sisään". Miksi ei? Onko kyse narikkamaksujen kadosta vai pokedein kateesta kun ei tullut nuorena opiskeltua (provo;))?
Voivoi. Meillä oli vähintään puolet jätkistä korkeakoulussa opiskelevia/valmistuneita. Huono provo ;)

Ei sitä haalarikansaa kukaan jaksa katsella, haalari kun tuntuu antavan oikeuden perseillä niin paljon kun sielu sietää.

Montako kertaa päivässä (noin) yrittää alaikänen sisään, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen (ei sitä ettenkö ite yrittäis :D)
Riippuu paikasta ja paikan ikärajasta. Nuorisopaikkoihin kymmeniä illassa, joihinkin ei ketään koskaan.

Ei sitä haalarikansaa kukaan jaksa katsella, haalari kun tuntuu antavan oikeuden perseillä niin paljon kun sielu sietää.

Toi on suurin syy miksen itse hanki haalaria, ollaan niin vitun aikuisia mutta kun haalarit niskassa niin möyhkätään kuin teinit ja käytöstavat on tipotiessään.

Toi on suurin syy miksen itse hanki haalaria, ollaan niin vitun aikuisia mutta kun haalarit niskassa niin möyhkätään kuin teinit ja käytöstavat on tipotiessään.

Jotkut luulevat alitajunnassaan haalareiden antavan identiteettisuojan. Tällöin mistään teoista ei tunne olevansa henkilökohtaisesti vastuussa ja voidaan perseillä "haalareiden kustannuksella". Vähän sama asia kun heiluminen kaukana kotimaasta.

Sitten on tämä keski-ikäisten miesten pukeutuminen hassuun peruukkiin joka oikeuttaa sitten todella huonoon kaytökseen ja ilmeisesti se peruukin pito kuitenkin jännittää niin paljon että pitää vetää ne viisitoista jekkushottia putkeen ja sit on niin rentoa että...

Heh! Soittelin tuossa viime vuoden vapulta erään jutun tilaa. On jo kuulemma syyttäjän pöydällä ja odottaa syyttäjän päätöstä.. Ei ne kiirettä pidä. Ja samalla kuulin että mulla on siellä kolme muutakin juttua missä oon mukana. Heh! Sattuuhan noita.

Jotkut luulevat alitajunnassaan haalareiden antavan identiteettisuojan. Tällöin mistään teoista ei tunne olevansa henkilökohtaisesti vastuussa ja voidaan perseillä "haalareiden kustannuksella". Vähän sama asia kun heiluminen kaukana kotimaasta.

Osa porukasta pilaa koko porukan maineen. Itsekin tuli haalarit hankittua, mutta nyt toimintaa jonkin aikaa seuranneena ei kyllä tee mieli pitää niitä, kun hyvin usein katsotaan vinoon.

e. tosin se ei välttämättä ole ihan pieni osa

"amatöörien juhla" , on kyllä sinäänsä hassua että haalari päällä "voi" sekoilla miten lystää, ja joukossahan tyhmyys tiivistyy

Heh! Soittelin tuossa viime vuoden vapulta erään jutun tilaa. On jo kuulemma syyttäjän pöydällä ja odottaa syyttäjän päätöstä.. Ei ne kiirettä pidä. Ja samalla kuulin että mulla on siellä kolme muutakin juttua missä oon mukana. Heh! Sattuuhan noita.
Eikö sua ole kuultu noissa kolmessa muussa jutussa vai etkö vaan pysy enää kärryillä? :)

Oletteko käytteneet tarkastusoikeutta poliisiasiain tietojärjestelmään? Itselläni on ollut tapana käydä kerran vuoteen hakemassa nivaska kansliasta. Mukavaa nostalgointia ja wc-luettavaa. On muuten pitkä kuin nälkävuosi. En halua tietää millaisen arkiston laittaisi kanslian täti 50 vuotta portsarina/poliisina toimineen eteen.

Oletteko käytteneet tarkastusoikeutta poliisiasiain tietojärjestelmään? Itselläni on ollut tapana käydä kerran vuoteen hakemassa nivaska kansliasta. Mukavaa nostalgointia ja wc-luettavaa. On muuten pitkä kuin nälkävuosi. En halua tietää millaisen arkiston laittaisi kanslian täti 50 vuotta portsarina/poliisina toimineen eteen.
Jossain messuilla kävin kerran, mutta silloin ei ovihommia ollut takana vielä kovin paljoa. Vartija- ja JV-kortti sekä kaasuluvat poliisisetä sieltä kertoi.

Pitääpä joskus kokeilla. Ei tosin oo kuin kolmisen vuotta hommia takana, mutta kyllä siellä jotain on.

Suositut

Back
Ylös Bottom